Osobiście wolałbym

Data: 2013-12-27 10:36:55
Autor: TOMASZEK
Osobiście wolałbym
W dniu 2013-12-27 09:36, Trybun pisze:
dowiedzieć sie czegoś nt. planów sponsoringu kościoła, kultu jednostki
poprzez stawianie pomników i ogłaszanie świętymi zmarłych polityków,
cenzury netu itd. niż takich obiecanek-cacanek których wiadomo że nikt
nie zrealizuje....

A jaki to ma związek z tematyką grupy?

--
< TOMASZEK >
granice Polski = granice absurdu

Data: 2013-12-27 10:50:26
Autor: Mr. Misio
Osobiście wolałbym
Użytkownik TOMASZEK napisał:
[...]

Moze chce, zeby do niego zadzwonili? ;)

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

   pl.rec.gry.komputerowe - thank you very much!
   http://www.youtube.com/watch?v=i1Cs5fPagno ;)

Data: 2013-12-27 14:44:50
Autor: G Nowak
Osobiście wolałbym
On 27/12/2013 09:36, TOMASZEK wrote:
[...]

Moze chodzi o stawianie BTS na takim pomniku?

--
Pozdr

Data: 2013-12-28 11:44:31
Autor: Trybun
Osobiście wolałbym
W dniu 2013-12-27 10:36, TOMASZEK pisze:
[...]

Żaden, miało pójść na "Politykę", zresztą zaraz po wysyłaniu się zorientowałem że poszła nie tam gdzie trzeba i wiadomość wycofałem. Gdyby nie Twoja odpowiedź to widzieliby ja tylko ci co korzystają z Google Groups.

Data: 2013-12-28 11:56:05
Autor: JoteR
Osobiście wolałbym
"Trybun" napisał:

[...]

"kościół", "kult jednostki", "ogłaszanie świętymi zmarłych" - adyć to jak najbardziej ta grupa. Przynajmniej póki Apple "produkuje" ajfony ;->

zaraz po wysyłaniu się zorientowałem że poszła nie tam gdzie trzeba
i wiadomość wycofałem.

Udało ci się zrobić cancela z neostrady? Szacun ;->

Gdyby nie Twoja odpowiedź to widzieliby ja tylko ci co korzystają
z Google Groups.

To jest tzw. trzeci rodzaj prawdy.

JoteR

Data: 2013-12-29 00:19:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Osobiście wolałbym

"JoteR" 52beae4c$0$2375$65785112@news.neostrada.pl

Udało ci się zrobić cancela z neostrady? Szacun ;->

Nie udało się. Cały jego post mam na lokalnym serwerze.

Gdyby nie Twoja odpowiedź to widzieliby ja tylko ci co korzystają z Google Groups.

To jest tzw. trzeci rodzaj prawdy.

Jak głosi nauczyciel moralności -- nie ma czegoś takiego jak prawda.

Data: 2013-12-30 15:56:56
Autor: Trybun
Osobiście wolałbym
W dniu 2013-12-28 11:56, JoteR pisze:

Udało ci się zrobić cancela z neostrady? Szacun ;->

Proste jak świńska kita, gdy się używa Thunderbirda.

Gdyby nie Twoja odpowiedź to widzieliby ja tylko ci co korzystają
z Google Groups.

To jest tzw. trzeci rodzaj prawdy.

JoteR

No i jeszcze w użytkownicy serwerów archiwizujących,  ale one są tylko do odczytu.

Data: 2013-12-31 01:45:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Osobiście wolałbym

"Trybun" 52c189bb$0$2155$65785112@news.neostrada.pl

Udało ci się zrobić cancela z neostrady? Szacun ;->

Proste jak świńska kita, gdy się używa Thunderbirda.

Ja ten post mam na lokalnych. Przed chwilą (właśnie dla Ciebie)
zresetowałem news.aioe.org i po ponownym pobraniu -- jest ten post.

No i jeszcze w użytkownicy serwerów archiwizujących,  ale one są tylko do odczytu.

Często z niego właśnie czytam.

Data: 2014-01-03 10:05:53
Autor: Trybun
Osobiście wolałbym

[...]

A ten post też widzisz?

Data: 2014-01-03 10:30:55
Autor: Chris
Osobiście wolałbym
Trybun nabazgrał(a):

[...]

Widze :)

Data: 2014-01-03 10:58:41
Autor: Trybun
Osobiście wolałbym
W dniu 2014-01-03 10:30, Chris pisze:
Trybun nabazgrał(a):

[...]

Czyli faktycznie wycofanie wiadomości poprzez serwer Neostrady to dość karkołomne zadanie... Wiadomość usuwana jest tylko z czytnika użytkownika, a nie z serwera usenetu.

Data: 2014-01-03 18:35:38
Autor: John Kołalsky
Osobiście wolałbym

Użytkownik "Trybun" <CHE@jahu.com>

Czyli faktycznie wycofanie wiadomości poprzez serwer Neostrady to dość karkołomne zadanie... Wiadomość usuwana jest tylko z czytnika użytkownika, a nie z serwera usenetu.

Może z serwera, ale jednego

Data: 2014-01-04 20:52:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Osobiście wolałbym

"John Kołalsky" la6t7j$k5k$1@mx1.internetia.pl

Może z serwera, ale jednego

Może nie z jednego, ale i nie z każdego?

Data: 2014-01-05 12:32:14
Autor: Trybun
Osobiście wolałbym
W dniu 2014-01-03 18:35, John Kołalsky pisze:

[...]

Nie, chyba z żadnego, po jakimś czasie pokazała sie informacja z serwera że nastąpił błąd wycofywania wiadomości. Gdy wycofuję wiadomość po przez serwer choćby Altmana, to dostaję tylko wiadomość potwierdzająca że wiadomość została wycofana. Na Neostradzie tylko wiadomość o błędzie.

Data: 2014-01-03 15:02:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Osobiście wolałbym

"Trybun" 52c67d68$0$2370$65785112@news.neostrada.pl

No i jeszcze w użytkownicy serwerów archiwizujących,  ale one są tylko do odczytu.

Często z niego właśnie czytam.

A ten post też widzisz?

Który" Inicjujący wątek? Widzę.

  "Trybun" 52bd3c01$0$2154$65785112@news.neostrada.pl

Już po Twoich wyjaśnieniach zresetowałem plik
z news.aioe.org i ściągnąłem posty ponownie.

Data: 2014-01-05 12:32:26
Autor: Trybun
Osobiście wolałbym

[...]

O ten drugi, ten z zapytaniem. Ale już widzę sam że wiadomość nie jest usunięta z usenetu.

Data: 2014-01-05 13:19:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Osobiście wolałbym

"Trybun" 52c942bb$0$2137$65785112@news.neostrada.pl

O ten drugi, ten z zapytaniem. Ale już widzę sam że wiadomość nie jest usunięta z usenetu.

Jeśli wyślę coś i szybko to chcę przeczytać -- wiadomość może zniknąć.
Tak jest od czasów dla mnie niepamiętnych.

To jest niechciany autocancel -- kara za nadgorliwość.

Parę tygodni temu wysłałem post na kilka grup i zbyt szybko
sprawdziłem, czy pojawił się -- post zniknął na moich oczach
i już nie udało się mi postawienie go ponowne na kilku grupach
naraz. Były jakieś problemy techniczne na łączach. Zadowoliłem
się (; postawieniem postu ;) na jednej grupie.

Data: 2014-01-05 18:27:38
Autor: Trybun
Osobiście wolałbym

[...]

Dość dziwne, ja osobiście jeszcze z taka reakcją się nie spotkałem. Jedyne co można zauważyć to jest to że gdy się korzysta z serwera Neostrady, to wysłane wiadomości pojawiają się z pewnym opóźnieniem. Inne serwery nie zachowują się w ten sposób - wiadomość jest widoczna zaraz po jej wysłaniu. I co do crossowania na różne grupy także sprawia problemy, jak żaden inny z znanych mi serwerów usenetu.

Data: 2014-01-21 01:41:50
Autor: Titus Atomicus
Osobiście wolałbym
In article <52c995fc$0$2172$65785112@news.neostrada.pl>,
 Trybun <CHE@jahu.com> wrote:

 I co do crossowania na różne grupy także sprawia problemy, jak żaden inny z znanych mi serwerów usenetu.

A, to czesciowa prawda.
Ostatnio wyslalem wyjatkowego crossposta - na cztery grupy. Zwykle wysylam do max. 3, i ni bylo problemow.
No i ten post widoczny jest tylko w googlach.

Data: 2014-01-21 16:30:20
Autor: Trybun
Osobiście wolałbym
  Trybun <CHE@jahu.com> wrote:

[...]

Tak, wszystko sie zgadza - w Neostradzie nie ma nic stałego, czasem można wysłać wiadomość na kilka serwerów, a czasem nie.

Data: 2014-01-22 03:51:33
Autor: Titus Atomicus
Osobiście wolałbym
In article <52de927b$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>,
 Trybun <CHE@jahu.com> wrote:

> [...]

Tak, wszystko sie zgadza - w Neostradzie nie ma nic stałego, czasem można wysłać wiadomość na kilka serwerów, a czasem nie.

Ale ja korzystam z Aero2.
Zreszta, chyba nigdy wczesniej mi sie to nie zdarzylo.
Znaczy znikniecie postow, i skojarzylem to z tym megacrosspotem.

Data: 2014-01-23 14:52:22
Autor: Trybun
Osobiście wolałbym
W dniu 2014-01-22 03:51, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

[...]

Ja w tej chwili też korzystam z Aero2. Jakiś czas wcześniej wcale nie było możliwości wysyłania wiadomości w usenecie przez serwer Neostrady, gdy się korzystało z usług tego operatora.

Data: 2014-01-22 19:08:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Osobiście wolałbym

"Trybun" 52de927b$0$2359$65785112@news.neostrada.pl

Tak, wszystko sie zgadza - w Neostradzie nie ma nic
stałego, czasem można wysłać wiadomość na kilka
serwerów, a czasem nie.

Na kilka serwerów czy na kilka grup naraz -- jako krospost?

Data: 2014-01-23 14:53:11
Autor: Trybun
Osobiście wolałbym

[...]

Tak - wysłanie na kilka grup w jednej wiadomości.

Data: 2014-01-21 12:37:12
Autor: JD
Osobiście wolałbym
W dniu 2013-12-30 15:56, Trybun pisze:
W dniu 2013-12-28 11:56, JoteR pisze:

Udało ci się zrobić cancela z neostrady? Szacun ;->

Proste jak świńska kita, gdy się używa Thunderbirda.

Thunderbirdem możesz _sobie_ usunąć dowolną wiadomość
dowolnego użytkownika :)

JD

Data: 2014-01-21 16:30:37
Autor: Trybun
Osobiście wolałbym
W dniu 2014-01-21 12:37, JD pisze:
[...]

Wiem, kiedyś za eksperymentowałem, ale już nie praktykuję takich rzeczy. ;-)

Data: 2014-01-21 18:44:42
Autor: Artur Maśląg
Osobiście wolałbym
W dniu 2014-01-21 12:37, JD pisze:
W dniu 2013-12-30 15:56, Trybun pisze:
W dniu 2013-12-28 11:56, JoteR pisze:

Udało ci się zrobić cancela z neostrady? Szacun ;->
                         ^^^^^^^

Proste jak świńska kita, gdy się używa Thunderbirda.

Thunderbirdem możesz _sobie_ usunąć dowolną wiadomość
dowolnego użytkownika :)

Prawda, ale z cancelem to wiele wspólnego nie ma...

Data: 2014-01-21 19:19:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Osobiście wolałbym

"JD" 52de5be7$0$2376$65785112@news.neostrada.pl

Thunderbirdem możesz _sobie_ usunąć dowolną wiadomość
dowolnego użytkownika :)

Ale nie z archiwalnego.

Data: 2014-01-23 11:03:50
Autor: JD
Osobiście wolałbym

"JD" 52de5be7$0$2376$65785112@news.neostrada.pl

Thunderbirdem możesz _sobie_ usunąć dowolną wiadomość
dowolnego użytkownika :)

Ale nie z archiwalnego.

Dla tego podkreśliłem "_sobie_" :)

JD

Data: 2014-01-23 14:51:21
Autor: Trybun
Osobiście wolałbym

"JD" 52de5be7$0$2376$65785112@news.neostrada.pl

Thunderbirdem możesz _sobie_ usunąć dowolną wiadomość
dowolnego użytkownika :)

Ale nie z archiwalnego.

Ująłbym to tak - wycofanie wiadomości było niemożliwe tylko z serwerów które nie honorowały polecenia cancel z zewnątrz. Z wszystkich innych typu "Gazeta" "Onet" itd można było usuwać cudze posty.

Osobiście wolałbym