Osobisty wymiennik ciepła/rekuperator/ustnik

Data: 2009-12-18 00:31:13
Autor: Piotr ¦miech
Osobisty wymiennik ciepła/rekuperator/ustnik
Mam takie zamówienie na prezent. Spotkali¶cie się z czym¶ takim?
Widziałem to rok lub dwa lata temu w salonie firmowym TNF. Sprzedawano to jako
dodatek do jakiej¶ kominiarki i bandany na szyję. Teraz niestety nie mogę
znaleĽć (może pomysł nie wypalił). Znalazłem za to co¶ takiego:
http://www.polarwrap.com

Zasada działania jest prosta - powietrze wydychane ogrzewa powietrze wdychane,
dzięki czemu poprawia się bilans energetyczny organizmu i gardło mniej boli.
Czy można co¶ podobnego znaleĽć w naszym kraju?
Pozdrawiam,
PS

--

Osobisty wymiennik ciepła/rekuperator/ustnik