Osobnik o niskim/wysokim albedo

Data: 2017-12-08 10:01:42
Autor: Olin
Osobnik o niskim/wysokim albedo
Dnia Fri, 8 Dec 2017 09:56:49 +0100, Jacek napisał(a):

 mam pytanie, czy nazwanie kogoś osobnikiem o niskim (albo wysokim) albedo jest poprawne, czy nie jest?

Dlaczego czepiasz się łysych?

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
Mark Twain

Data: 2017-12-08 10:09:20
Autor: Jacek
W dniu 08.12.2017 o 10:01, Olin pisze:
Dnia Fri, 8 Dec 2017 09:56:49 +0100, Jacek napisał(a):

  mam pytanie, czy nazwanie kogoś osobnikiem o niskim
(albo wysokim) albedo jest poprawne, czy nie jest?

Dlaczego czepiasz się łysych?

Sam jestem mocno łysy i do głowy mi nie przyszło.
Chodziło mi raczej o albedo osobnika "ogólne" a nie tylko na czubku głowy.
Jacek

Data: 2017-12-08 10:38:17
Autor: Olin
Dnia Fri, 8 Dec 2017 10:09:20 +0100, Jacek napisał(a):

Chodziło mi raczej o albedo osobnika "ogólne" a nie tylko na czubku głowy.

Ale na pogrzebie czy na basenie? Inne albedo ma się w czarnym garniaku, a
zupełnie inne w slipach.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Nikołaj Gogol

Data: 2017-12-08 10:52:22
Autor: m
W dniu 08.12.2017 o 10:38, Olin pisze:
[...]

Niejeden Murzyn jest bledszy niż niejeden opalony turysta. A jednak
pierwszego uważamy za czarnego a drugiego za białego.

Kwestia konwencji i ustalenia warunków progowych.

p. m.

Osobnik o niskim/wysokim albedo