Osobowość paranoiczna (czytac, czytac i jeszcze raz czytac)

Data: 2010-04-29 09:41:32
Autor: Polok_Prawdziwy
Osobowość paranoiczna (czytac, czytac i jeszcze raz czytac)

Noooo...,
- nas wioskowy psehyjatra-psehoanalityk, zaklinac i uzdrowiciel, Hachulsko
Ginia, wturo łokrutnie wiela mondrych ksionzek pseglondała i łodkuzała, gdy w
bibljotece za psontackem pracowała tes mi to tak wyklarowała...

Nadodatek pedziała mi, ze nojceńścij takie horubska cłowieki KURDUPLOWATE majom....

--

Osobowość paranoiczna (czytac, czytac i jeszcze raz czytac)