Osoby homoseksualne prześladowane w Polsce

Data: 2012-07-19 01:52:10
Autor: MH
Osoby homoseksualne prześladowane w Polsce
Grzegorz Z. <pyjamarama@speccy.org> napisał(a):
Mirosław Wróblewski z Biura Rzecznika Praw Obywatelskich zwrócił uwagę, że
większość osób LGBT w Polsce nie ujawnia swojej tożsamości seksualnej nawet
wśród najbliższych,

Wielkie mi mecyje!! Ja kolarzem nie jestem i też nie ujawniam. Mój interes,
moja sprawa i guzik komu do tego. Jak przyjdzie ochota, to za łeb i pod siebie!!

MH

--

Osoby homoseksualne prześladowane w Polsce