Osoby, ktore nie stac.... ;]

Data: 2011-11-24 14:58:22
Autor: Ghost
Osoby, ktore nie stac.... ;]

Uzytkownik "atm" <_@vp.pl> napisal w wiadomosci news:jalhik$m70$1news.onet.pl...
Jutro bedzie chyba czarny piatek w Apple PL; Panowie, szykowac karty i gotowke!!!
Wlasnie oprozniam wszystkie skarpety, sprzedaje butelki oraz makulature i sprawdzam czy mnie stac ;]
http://palmtop.pl/79374/czarny-piatek-w-polsce/

Na amazonie czarny piatek jest caly tydzien, i zwykle duzo lepiej niz marne 10%.

Data: 2011-11-27 00:02:23
Autor: m4rkiz
Osoby, ktore nie stac.... ;]
"Ghost" <ghost@everywhere.pl> wrote in message news:4ece4d83$0$8454$65785112news.neostrada.pl...
[...]

na amazonie to poza piatkowa elektronika bylo cieniutko, ilosciowo i cenowo

polecam http://www.camelcamelcamel.com/ i zobaczenie jak w kulki
lecieli w tym roku http://uk.camelcamelcamel.com/Timberland-Stratham-Poplin-Bomber-Jacket/product/B003MU9MQS
takich przykladow jest sporo na angielskich i irlandzkich forach (?)

w zeszlym bylo znacznie wiecej ciekawych rzeczy

Osoby, ktore nie stac.... ;]