Osoby na zdjęciu stanowiącym dowód

Data: 2012-03-22 07:07:52
Autor: 5050piotr
Osoby na zdjęciu stanowiącym dowód
Witam,
- w sprawie administracyjnej dołączam dowód w postaci zdjęcia. Na zdjęciu -
nieistotne dla sprawy znajdują się się osoby. Inaczej mówiąc - te osoby
zostały sfotografowane przypadkiem - znalazły się w kadrze zdjęcia i tyle. Czy
te osoby mogą mieć do mnie pretensje, że ich zdjęcie służy jako dowód? Albo
może powinienem jakoś ich sylwetki zamazać - ale wtedy byłoby to fałszowanie
dowodu :(
Z góry dzięki za pomoc

Data: 2012-03-22 08:20:32
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 22.03.2012 08:07,  5050piotr pisze:
[...]

Złożenie dowodu nie jest publikacją, więc w czym problem?

Osoby na zdjęciu stanowiącym dowód