Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych podjudza antykomunistów [Niech się święci 1 Maja]

Data: 2017-04-30 22:46:51
Autor: A. Filip
Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych podjudza antykomunistów [Niech się święci 1 Maja]
Antykomunisto!  Masz takie same prawa jak antyfaszyści!
Blokuj "pokojowo" przemarsze tych których uznasz za komunistów! :-)

http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,ten-czlowiek-nikogo-nie-atakowal-nikomu-nie-robil-krzywdy,230875.html