Ośrodek Narciarski "Czyrna - Solisko" w Szczyrku

Data: 2010-12-23 22:35:58
Autor: Łorzełek
Ośrodek Narciarski "Czyrna - Solisko" w Szczyrku
a widzisz, byłem w sobotę na freeride'ach i totalny wypas - puch po pas
dawno się tak nie ujeździłem w puszku, ale odkryliśmy nowe tereny po "korniku" i jest miód

w niedzielę z 8-letnią córą i ona aż chciała za każdym razem ten wyciąg z "motocrossem",
ale ja zdecydowanie wmówiłem jej, że nie dam rady kondycyjnie więcej niż 3 razy na tych wilczych dołach (orczyk pod kolanami po sobocie zabijał).
btw. ten wielki dół daliśmy radę - ja orczyk w ręce i z boku, a ona przez środek.
po takim treningu przejedzie potem wszystko na co natrafi, a nie tylko równa traska :)
w scyrku trasa crossowa jest w obie strony - i na dół i do góry
kamyczki "otoczaki" zawsze się tam pałętają a dodatkowo w niedzielę już tak fukało, że wywiewało cokolwiek co nie było przymrożone

ale ciągle lubię wracać do skansenu - taka jego uroda, a klimat też się liczy, a nie tylko kanapy, kanapy i kanapy.
każdy umie wozić na kanapie, a na scyrkowskich kilofach trzeba umieć przetrwać :))))

--
pozdrówko
Łorzełek

Ośrodek Narciarski "Czyrna - Solisko" w Szczyrku