Ossolineum grozi upad³o¶æ...

Data: 2009-05-26 16:01:30
Autor: Hans Kloss
Ossolineum grozi upad³o¶æ...
Tzva Adonai <tzva_adonai.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³(a):
Jakkolwiek nie przepadam za socjalistycznymi metodami, tak w tym przypadku
by³bym gor±cym zwolennikiem pañstwowych dotacji...

...i w tym momencie zrówna³e¶ siê z "zadymiarzami" ¿±daj±cymi pañstowych (czyli m.in. Z MOJEJ kasy) dotacji dla upad³ych stoczni. Zarz±d Ossolinemum, skoro wydawnictwo  bankrutuje, zarz±dza nim nieudolnie albo dzia³a z premetytacja na jego szkodê. W obu przypadkach tylko upad³o¶æ mo¿e oderwaæ ich ³apki i ryjki od tego korytka.
J-23

Data: 2009-05-26 16:10:17
Autor: Tzva Adonai
Ossolineum grozi upad³o¶æ...
Hans Kloss <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³(a):
...i w tym momencie zrówna³e¶ siê z "zadymiarzami" ¿±daj±cymi pañstowych (czyli m.in. Z MOJEJ kasy) dotacji dla upad³ych stoczni

Tak, jasne, pracownicy Ossolineum robi± straszne zadymy, palancie, pal± opony
i rzucaj± kamieniami w policjantów.. Je¶li ¶wiadomie zrównujesz efekt pracy
m³otkowych i ¶lusarzy z najwiêkszym w Polsce zbiorem dzie³ ¶wiatowej i
krajowej literatury, to nie ma sensu nawet podejmowaæ z tob± dyskusji... --

Data: 2009-05-26 16:26:51
Autor: Hans Kloss
Ossolineum grozi upad³o¶æ...
Tzva Adonai <tzva_adonai.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³(a):
Hans Kloss <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³(a):

Tak, jasne, pracownicy Ossolineum robi± straszne zadymy,

A CO TO MA DO RZECZY durniu? Ka¿dy domaga siê "swojego" w taki sposób jaki mu jest dostêpny- managerowie wydawnictwa wyrwa owe dotacje w sposób znacznie bardziej "kulturalny", bez czynienia zbytniego rozg³osu, powo³uj±c siê na szczytne idea³y. Bêd± siê pa¶li bezkarnie na mojej kasie, podczas gdy s± w kraju ludzie na tyle obrotni ¿e kierowane przez nich wydawnictwo zamiast ¿±daæ dotacji generowa³oby ZYSKI.
J-23

Data: 2009-05-25 18:31:40
Autor: Panslavista
Ossolineum grozi upad³o¶æ...

U¿ytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> [...]

kraju ludzie na tyle obrotni ¿e kierowane przez nich wydawnictwo zamiast

Masz na my¶li parchy? Zyski i fa³szowanie historii?
Tak parchy zaplanowa³y zniszczenie Polski i Narodu Polskiego.

Data: 2009-05-25 18:32:36
Autor: Panslavista
Ossolineum grozi upad³o¶æ...
U¿ytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

> [...]

Masz na my¶li parchy? Zyski i fa³szowanie historii?
Tak parchy zaplanowa³y zniszczenie Polski i Narodu Polskiego.

Wspólny interes parchów ukraiñskich i Niemców.

Data: 2009-05-26 16:34:27
Autor: Tzva Adonai
Ossolineum grozi upad³o¶æ...
Hans Kloss <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³(a):
managerowie wydawnictwa wyrwa owe dotacje w sposób znacznie bardziej "kulturalny"

Nawet je¶li pañstwo odmówi³oby dotowania Ossolineum, to polscy intelektuali¶ci
zrobiliby zrzutkê ¶rodowiskow± i wydawnictwo wysz³oby na tym jeszcze lepiej..
A my¶lisz, ¿e kto dobrowolnie poratowa³by swoimi pieniêdzmi stoczniowych
zadymiarzy, oprócz nakrêconych moherów?...

Data: 2009-05-26 17:45:56
Autor: Hans Kloss
Ossolineum grozi upad³o¶æ...
[...]

OO, mnarescie piszesz dorzecznie. Intelektuali¶ci frasyniak&co niech z w³asnej kasy dotuj± swoje wydawnictwa, melomani niech dotuj± filharmonie i opery, kibice sportowi niech dotuj± naszych olimpijskich koksiarzy i futbolistów.... Obawiam siê jednak ¿e nawet moje wnuki nie doczekaj± w Polsce takiej normalno¶ci. Chocia¿ kto wie...

A my¶lisz, ¿e kto dobrowolnie poratowa³by swoimi pieniêdzmi stoczniowych
zadymiarzy, oprócz nakrêconych moherów?...

My¶lê ¿e "nakrêcone mohery" zbnacznie predzej siêgn± do swojej kieszeni by wspomóc (wed³ug nich) potrzebuj±cego niz jeden z drugim inkelektó³alizda.
J-23

Data: 2009-05-26 18:40:45
Autor: marek czaplicki
Ossolineum grozi upad³o¶æ...
Tzva Adonai pisze:

[...]

pamiêtam podobn± sytuacjê ze zwi±zkiem artystów scen polskich (jako¶ tak). http://pl.wikipedia.org/wiki/ZASP
Nieprawid³owo¶ci z inwestowaniem pieniêdzy pochodz±cymi z nieodebranych tantiem spowodowa³y skandal (2002), który doprowadzi³ do wyst±pienia ze zwi±zku wielu artystów. Czê¶æ z nich utworzy³o konkurencyjn± organizacjê: Stowarzyszenie Artystów Filmu i Telewizji.

--
Cz³owiek mo¿e wytrzymaæ tydzieñ bez picia, dwa tygodnie bez jedzenia,
ca³e lata bez dachu nad g³ow±, ale nie mo¿e znie¶æ samotno¶ci.
     * Autor: Paulo Coelho, Jedena¶cie minut
http://pl.wikiquote.org/wiki/Cz%C5%82owiek

Data: 2009-05-26 18:54:08
Autor: boukun

[...]