Ostateczna rozgrywka o podzia³ ¶wiata ......

Data: 2015-08-21 19:50:20
Autor: Endriu
Ostateczna rozgrywka o podzia³ ¶wiata ......
Tyle siê dzieje, Chiny nawalaj± siê z Amerykanami....:

Chiny vs. USA - wy¿szy poziom konfrontacji
http://independenttrader.pl/383,chiny_vs_usa_-_wyzszy_poziom_konfrontacji..html

https://charts.mql5.com/8/633/sp500-d1-admiral-markets-as.png

.... Ruscy wespó³ z chinolami masakruj± Turków:

Turkey Enters Bear Market As Erdogan Calls New Elections, Consumer Confidence Crashes To Six Year Low
http://www.zerohedge.com/news/2015-08-21/turkey-enters-bear-market-erdogan-calls-new-elections-consumer-confidence-crashes-si

Putin zagrozi³ zbudowaniem "wielkiego Stalingradu" w Syrii
https://www.youtube.com/watch?v=8Wu_BMw-jOE&feature=youtu.be

....a tu cisza i nikt nic nie komentuje. Jak mawia³a babcia Kiepska stoimy nad krawêdzi± "armagiedonu", a tu nikt nawet siê do tego nie odniesie ?.

Endriu

Data: 2015-08-21 21:01:03
Autor: totus
Ostateczna rozgrywka o podział świata ......
Endriu wrote:

..a tu cisza i nikt nic nie komentuje. Jak mawiała babcia Kiepska stoimy
nad krawędzią "armagiedonu", a tu nikt nawet się do tego nie odniesie ?.

Ty razem ze Światem, o który się tak martwisz stoicie na krawędzi armagedonu odkąd Cie znam. Będzie jakieś 8 lat. Jest taki profesor od ekonomii, który też ciągle widzi armagedon. Nawet fundusz założył co to miał zarabiać nas spadkach. Już z 3 lata zarabia na tych spadkach. Ty tez zarabiaj razem z nim.

Data: 2015-08-21 21:23:53
Autor: Endriu
Ostateczna rozgrywka o podział świata ......

Ty razem ze Światem, o który się tak martwisz stoicie na krawędzi armagedonu
odkÄ…d Cie znam.

Uff. Odezwał się. Ostatni ciułącz VI Rzeczypospolitej - totus (z małej litery). A już myśałem, że wsyscy wyginęli.
Widzisz totus, ostatnio narzekałeś, że WIG20 - odkąd Donek zajumał kasę z OFE - stoi w miejscu i nie dajesz rady przy okazji tego zjawiska nic zarobić. Ja ci totusie - euronaganiaczu, były wyborco Palikota, balcerowiczowski wolnorynkowcu -przypominam, że gdyby nie znacjonalizowana kasa z OFE to Donek z Kopaczową musieli by się podawac do dymisji tak jak wyprzedający restki majątku narodowego Cipras, a tak to jeszcze wyprzedają i zadłużają co tam jeszcze mogą.

Ciekawy jestem jak głęboka będzie skala wyprzedaży SP500 i czy ta wymiana ciosów między Chinami, Ruskimi a amerykańcami i resztą świata to tak na poważnie, czy to tylko taka lokalna korekta.

Endriu

Data: 2015-08-25 18:26:27
Autor: Endriu
Ostateczna rozgrywka o podział świata ......

Z Tobą trudno się rozmawia bo Ty, zdaje się, nie rozumiesz niektórych pojęć.
Uważasz, że papiery w OFE są Twoje.

Totus euronaganiaczu, przeciez twoi euroidole twórcy w/w reformy z Balcerowiczem i Buzkiem na czele mówili dokładnie wprost przeciwnie. Mówili, że każdy będize miał swoje konto i tam będzie gromadził swoje pieniądze. A wszystkie OFE miały niby tymi pieniedzmi obracać lepiej niż ZUS i emerytura z II filara miała być większa od tej z ZUS. Nie pamiętasz euronaganiaczu co obiecywała ta post kongesoliberlno-uniouniowolnościowaplatforiana banda euronaganiaczy ?.

Nie pamiętasz tych skurwysynów oszustów jak kłamali w żywe oczy ?.

Endriu

Data: 2015-08-25 19:01:20
Autor: totus
Endriu wrote:

Nie pamiętasz tych skurwysynów oszustów jak kłamali w żywe oczy ?.

Przejrzałeś ich od razu więc nie dałeś się nabrać. O co ten szum? Gadali kłamstwa ale Ty wiedziałeś jaka jest prawda.
Ważne żebyś za tymi złodziejami kłamstw nie powtarzał.

PS. Epitety pod moim adresem rozśmieszają mnie, ośmieszają Ciebie i pokazują Twoją pustotę. Nie wnoszą nic do rozmowy. Niepotrzebnie błaznujesz.

Data: 2015-08-28 15:55:34
Autor: Endriu
Ostateczna rozgrywka o podział świata ......
PS. Epitety pod moim adresem rozśmieszają mnie, ośmieszają Ciebie i pokazują Twoją pustotę. Nie wnoszą nic do rozmowy. Niepotrzebnie błaznujesz.

W mojej opini taki petent który głosował na Palikota jest zwykłym kmiotem i nie za bardzo chce mi się z kims takim dyskutować. Dieter przeprosił za głosowanie na Marte Patenę ....

https://groups.google.com/forum/#!msg/pl.biznes.wgpw/7-g3iEpdC0g/C3pjSd32j94J

.... więc jak przeprosisz za głosowanie na tego palanta, i wyrazisz szczery żal za grzechy, to może jeszcze coś z ciebie będzie ....

--
Pozdrrawiam
Endriu

Data: 2015-08-28 16:07:24
Autor: totus
Endriu wrote:

PS. Epitety pod moim adresem rozśmieszają mnie, ośmieszają Ciebie i
pokazujÄ… TwojÄ… pustotÄ™. Nie wnoszÄ… nic do rozmowy. Niepotrzebnie
[...]

Bolszewickie zapędy udawania cenzora. W nosie mam Twoje świadectwo moralności. Niczym się nie różnisz od polityków. Tak jak oni wiesz lepiej jak mają inni postępować. Tak jak oni chcesz innym narzucać swój światopogląd.
Goń się.

Data: 2015-08-28 16:42:12
Autor: Endriu
[...]

Totus dziadu użeram siÄ™ tutaj z tobÄ… już dobrych pare lat, ale ty jak najtwardszy beton partyjny nic nie idziesz do przodu. ChÅ‚opie ileż można ci tÅ‚uc do gÅ‚owy, że gÅ‚osowaniem na Balcerowicza tylko zrobisz swojemu synowi pod górÄ™. Ileż mam ci tÅ‚umaczyć, że Polska nie powinna iść drogÄ… bogatych krajów europy zachodniej, bo nie jesteÅ›my bogatym krajem europy zachodniej i nakÅ‚adanie na nas Unijnych dyrektyw odnoÅ›nie krzywizny banana, produkcji żarówek, oraz ograniczanie prÄ™dkoÅ›ci do 30 w terenie zabudowanym może siÄ™ skoÅ„czyć tylko tym czym skoÅ„czyÅ‚o siÄ™ Grecji czyli plajtÄ… systemu. Jeszcze raz powtarzam ci nie gÅ‚osuj na kolejne przepoczwarzenia systemowe, bo idÄ… one drogÄ… zadÅ‚użania, nie gÅ‚osuj na Ryszarda Petru czyli Leskza Balcerowicza, bo to nic nie da, rozbuduje tylko biurokracje, której i tak już jest w nadmiarze, i zagÅ‚osuj wreszcie na odpowiednich ludzi  którzy w pierwszej kolejnoÅ›ci zlikwidujÄ… ZUS nim bÄ™dzie na jakiekolwiek zmiany za późno:

Generalnie - system podatkowy na całym świecie jest zły! - prof. Robert Gwiazdowski
https://www.youtube.com/watch?v=DZ6QjcGd4KY

Endriu

Data: 2015-08-28 17:45:32
Autor: totus
Ostateczna rozgrywka o podział świata ......
Endriu wrote:

Totus dziadu użeram się tutaj z tobą już dobrych pare lat, ale ty jak
najtwardszy beton partyjny nic nie idziesz do przodu. Chłopie ileż można
ci tłuc do głowy, że głosowaniem na Balcerowicza tylko zrobisz swojemu
synowi pod górę. Ileż mam ci tłumaczyć, że Polska nie powinna iść drogą
bogatych krajów europy zachodniej, bo nie jesteśmy bogatym krajem europy
zachodniej i nakładanie na nas Unijnych dyrektyw odnośnie krzywizny
banana, produkcji żarówek, oraz ograniczanie prędkości do 30 w terenie
zabudowanym może się skończyć tylko tym czym skończyło się Grecji czyli
plajtą systemu. Jeszcze raz powtarzam ci nie głosuj na kolejne
przepoczwarzenia systemowe, bo idą one drogą zadłużania, nie głosuj na
Ryszarda Petru czyli Leskza Balcerowicza, bo to nic nie da, rozbuduje
tylko biurokracje, której i tak już jest w nadmiarze, i zagłosuj wreszcie
na odpowiednich ludzi  którzy w pierwszej kolejnoÅ›ci zlikwidujÄ… ZUS nim
będzie na jakiekolwiek zmiany za późno:

Jakiś czas temu zrozumiałem, że głosując wybieram ludzi, którzy mają mną rządzić. Ja nie potrzebuję nikogo, kto będzie rządził moim życiem. Jakie mam jeść banany czy z jaką prędkością jeździć i jakich używać żarówek. Nie potrzebuję prezydenta, posłów i senatorów.
Wniosek jest prosty. Od wielu lat nie chodzÄ™ na wybory.
Na wybory chodzą ludzie, których głównym pytaniem jest "jak żyć, panie premierze?" Ja wiem jak żyć i mnie premier nie jest potrzebny.
Ty potrzebujesz innych by Ci ustawiali życie to chodź na wybory.
Ja bardzo dobrze wiem co zrobić z owocami swojej pracy. Ile odłożyć na emeryturę, ile zainwestować, a ile przeznaczyć na funkcjonowanie. Ty nie wiesz, to się użeraj z politykami o to co oni zrobią z odebranymi Ci środkami.
Każdy socjalizm kończy tak samo. Bankrutuje. To tylko kwestia czasu. Wcześniej jeszcze wprowadza totalitaryzm. Ale to tylko fragment cyklu. Ponieważ socjalizm i totalitaryzm noszą ludzie w głowach, tak jak Ty. To po bankructwie zmienia się tylko ekipa na nową, która wie lepiej od poprzedniej co jest dobre dla pozostałych. Odmawiają zapłaty starych długów i zaciągają nowe aż do kolejnego bankructwa. W Polsce rok 1989 to był taki przełom. Nowa ekipa wykasowała stare długi i stary totalitaryzm, zaciąga nowe długi i wprowadza swój totalitaryzm. Był czerwony teraz jest czarny. O tym by szanować zdanie innych nikt nie myśli.
Wolność dla innych. To najbardziej znienawidzone pojęcie na świecie.

Data: 2015-08-28 19:17:30
Autor: Endriu
Ostateczna rozgrywka o podział świata ......
Wniosek jest prosty. Od wielu lat nie chodzÄ™ na wybory.

Przeproś za Palikota. Taką niebezpieczną gnidę wybrałeś więc musisz przeprosić ....

Endriu

Data: 2015-08-29 01:26:10
Autor: nelorka
Ostateczna rozgrywka o podzia³ ¶wiata ......
W dniu pi±tek, 28 sierpnia 2015 19:17:37 UTC+2 u¿ytkownik Endriu napisa³:
> Wniosek jest prosty. Od wielu lat nie chodzê na wybory.

Przepro¶ za Palikota. Tak± niebezpieczn± gnidê wybra³e¶ wiêc musisz przeprosiæ ....

Endriu

Co z tym Palikotem? Nie jestem na bie¿±co. Wydaje siê byæ jednym z sensowniejszych i rozs±dniejszych ludzi w tej .... polityce. A jego ocena robiona jest na jakim tle???

Data: 2015-08-29 12:46:59
Autor: totus
nelorka@wp.pl wrote:

W dniu piątek, 28 sierpnia 2015 19:17:37 UTC+2 użytkownik Endriu napisał:
> Wniosek jest prosty. Od wielu lat nie chodzÄ™ na wybory.

Przeproś za Palikota. Taką niebezpieczną gnidę wybrałeś więc musisz
przeprosić ....

Endriu

Co z tym Palikotem? Nie jestem na bieżąco. Wydaje się być jednym z
sensowniejszych i rozsÄ…dniejszych ludzi w tej .... polityce. A jego ocena
robiona jest na jakim tle???

Na tle głębokiej czerni sutanny

Data: 2015-08-31 16:05:24
Autor: Endriu
Ostateczna rozgrywka o podzia³ ¶wiata ......
Co z tym Palikotem? Nie jestem na bie¿±co. Wydaje siê byæ jednym z sensowniejszych i rozs±dniejszych ludzi w tej .... polityce. A jego ocena robiona jest na jakim tle???

Palikot i jego otoczenie to szerzenie pedofili, zboczeñ i wszystkiego tego co najgorsze nap³ywa do nas z UE. Otoczonenie Palikota to banda pederastów i morderców:

Pose³ Ruchu Palikota zatrudnia mordercê ks. Popie³uszki. PIOTROWSKI w tygodniku FAKTY i MITY zwalcza KO¦CIÓ£
http://www.se.pl/wiadomosci/polska/posel-ruchu-palikota-zatrudnia-morderce-ks-popieluszki-grzegorz-piotrowski-reporterem-tygodnika-fakt_213950.html

Jest to ¶miertelnie niebezpieczne ¶rodowisko, a totus (dosyæ inteligentny cz³owiek i do tej pory pomimo ró¿nic ¶wiatopogladowych obdarzony prze ze mnie pomimo wszystko jakim¶ tam szacunkiem) g³osuj±c w w ostanich wyborach parlamentarnych na t± bandê degenaeratów moralnych pokroju by³ego komunisty Bengowskiego, zakwalifikowa³ siê w mojej opini na opiniê "kmiota". Ja nie wiem jakie tam w "warszawce" panuj± "trendy" i co tam teraz jest "w modzie" bo fundujaca pedalsk± têcze na placu zbawiciela "Hania nasza kochana" ci±gle wygrywa, ale tu u mnie na g³êbokiej prowincji chêtnie takiemu totusowi za g³osowanie na Palikota da³bym kopniaka w dupê na opamiêtanie.

Endriu

Data: 2015-08-31 16:07:36
Autor: Endriu
Ostateczna rozgrywka o podzia³ ¶wiata ......
moralnych pokroju by³ego komunisty Bengowskiego, zakwalifikowa³ siê w mojej opini na opiniê "kmiota". Ja nie wiem jakie tam

Sorry - Bêgowskiego.

Endriu

Data: 2015-08-29 01:29:51
Autor: totus
Endriu wrote:

Przeproś za Palikota. Taką niebezpieczną gnidę wybrałeś więc musisz
przeprosić ....

Megalomania uderza Ci do głowy.

Data: 2015-08-31 16:15:15
Autor: Endriu
Ostateczna rozgrywka o podzia³ ¶wiata ......
Tyle siê dzieje, Chiny nawalaj± siê z Amerykanami....:

Pierwsza runda pojedynku za nami. Chinole pu¶ci³y trochê obligów, a amerykñce trochê dali popaliæ chiñskiej gie³dzie. Mój werdykt remis ze wskazaniem na usiaków. Dlatego wskazanie a usiaków, bo sytuacjê na rynkach (równie¿ i n aamerykañskiej gie³dzie) uratow±³ bank centralny Chin :).

Endriu

Data: 2015-09-01 10:13:10
Autor: Endriu
[...]

Ale mam wra¿enie, ¿e to nie koniec. Mocniejsze instytucje graj±ce na SP 500 pod trend boczny ksi±¿kowo pozamyka³y pozycje bez start:

http://images70.fotosik.pl/1145/a4100ea216b3a46d.png

.... i widz±c, ¿e chiñczyk po wybuchu w porcie mo¿e byæ mocno wku...wiony pewnie rozwa¿aj± czy by tu czasami nie zacz±æ graæ pod trend spadkowy. Wszyscy czekaj± na to co dalej maj± zamiar zrobiæ sko¶noocy ....
Endriu

Data: 2015-09-01 12:21:52
Autor: Endriu

"Endriu" <ppp@interia.pl> wrote in message news:ms1nhq$ekk$1usenet.news.interia.pl...
Tyle siê dzieje, Chiny nawalaj± siê z Amerykanami....:

Pierwsza runda pojedynku za nami. Chinole pu¶ci³y trochê obligów, a amerykñce trochê dali popaliæ chiñskiej gie³dzie. Mój werdykt remis ze wskazaniem na usiaków.

Sory. Zdecydowanie punktacja za rundê 10:8 dla usiaków:

http://images66.fotosik.pl/1146/d2d526eccf355a11.png

Endriu

Data: 2015-11-21 12:25:53
Autor: Endriu
Ostateczna rozgrywka o podzia³ ¶wiata ......
Sory. Zdecydowanie punktacja za rundê 10:8 dla usiaków:

http://images66.fotosik.pl/1146/d2d526eccf355a11.png

No chyba czas na kolejn± rundê:

Independent Trader News - tydzieñ 47
http://independenttrader.pl/independent-trader-news-tydzien-47.html

"[...] Fundusz Bridgewater pozby³ siê 41% swojego portfela; by³y to g³ównie instrumenty pochodz±ce z rynków wschodz±cych. Tak du¿e wyprzeda¿e ¶wiadcz± z regu³y o gie³dowych szczytach i nadchodz±cych spadkach.[...]".

Sytuacja na SP500 pachnie dosyæ mocno pierzakiem:

http://images76.fotosik.pl/93/2fca4f052e888736.png

Endriu

Data: 2015-12-04 20:54:43
Autor: Endriu
Ostateczna rozgrywka o podzia³ ¶wiata ......
Sytuacja na SP500 pachnie dosyæ mocno pierzakiem:
http://images76.fotosik.pl/93/2fca4f052e888736.png

Pierzak zanegowany.

Endriu

Data: 2015-12-09 10:11:30
Autor: Endriu
Ostateczna rozgrywka o podzia³ ¶wiata ......
Pierzak zanegowany.

Jeszcze jednak tak nie do koñca ....

Endriu

Data: 2015-12-15 16:46:06
Autor: Endriu
Ostateczna rozgrywka o podzia³ ¶wiata ......
Pierzak zanegowany.

Jeszcze jednak tak nie do koñca ....

Zanegowany. Urodzi³ siê inny pierzak w miêdzyczasie.

http://www.forum.forexcity.pl/viewtopic.php?f=9&t=341&p=9292#p9278

Endriu

Data: 2016-01-13 22:30:04
Autor: Endriu
Ostateczna rozgrywka o podzia³ ¶wiata ......

Zanegowany. Urodzi³ siê inny pierzak w miêdzyczasie.

http://www.forum.forexcity.pl/viewtopic.php?f=9&t=341&p=9292#p9278

Ostatnie linie obrony pêkaj± ?.

http://images77.fotosik.pl/232/26219297b8364889.png

Endriu

Data: 2015-12-12 13:53:07
Autor: Endriu
Ostateczna rozgrywka o podzia³ ¶wiata ......
Sytuacja na SP500 pachnie dosyæ mocno pierzakiem:
http://images76.fotosik.pl/93/2fca4f052e888736.png

Patrz±c po wolumenach, to jednak chyba pierzaka nie bêdzie i zapowiada siê chyba test tej grubszej ¶wiecy:

http://images76.fotosik.pl/156/8f047551738953bd.png

Endriu

Data: 2015-12-12 16:15:51
Autor: totus
Ostateczna rozgrywka o podział świata ......
Endriu wrote:

Patrząc po wolumenach, to jednak chyba pierzaka nie będzie i zapowiada się
chyba test tej grubszej świecy

Jak wykorzystujesz te rozmyślania?

Data: 2015-12-12 18:41:48
Autor: Endriu
Ostateczna rozgrywka o podział świata ......
Jak wykorzystujesz te rozmyślania?

Totus zbliża się nieuchronnie dzień, w którym potrejduje wreszcie na koncie live. Osiem lat testowania przeróżnych strategii, i mniej więcej mam już zarys tego jak rynek chodzi, i jak się pod niego skutecznie podpiąć. Cholera trejdowanie to zabawa dla cierpliwych.

Endriu

Data: 2015-12-12 18:54:24
Autor: totus
Endriu wrote:

Cholera
trejdowanie to zabawa dla cierpliwych

Handel, jak każda cykliczna aktywność, jest nudny i meczący. Praca jest nudna i wyczerpująca. Zarabianie na rachunki jest nudne i wyczerpujące. Dlatego nie ma o czym pisać. Piszą o tym, moim zdaniem, tylko ci, którzy traktują handel na giełdach jako zabawę lub zarabiają na pisaniu.
Zapytaj pracownika zakładu wulkanizacyjnego co jest fascynującego w 10 000 wyminie opon zimowych na letnie. A może opowie coś ekscytującego o wymianie opon letnich na zimowe? Zapytaj.

Data: 2015-12-12 19:14:59
Autor: Endriu
Ostateczna rozgrywka o podział świata ......

Handel, jak każda cykliczna aktywność, jest nudny i meczący.

Chlera powiem ci, że gdy zabierałem sie za to w 2007 to myślałem, że pójdzie łatwiej.

Endriu

Data: 2015-12-12 20:07:15
Autor: totus
Endriu wrote:

Chlera powiem ci, że gdy zabierałem sie za to w 2007 to myślałem, że
pójdzie łatwie

Wnioskuje z tego, ze masz niski próg bólu. Szukasz rozwiązania gdzie ryzyko jest bardzo małe. Zyski też będą małe. Każdy jest jakiś. Nie ma dwóch takich samych psychik. Dlatego nikt nie może wykorzystać strategii drugiego.

Data: 2015-12-12 20:54:12
Autor: Endriu
[...]

Tak. Dokładnie. Zbyt ciężko zarabiam pieniądze, żeby szastać dużymi sumami na lewo i prawo. Do tej pory zarabianie u mnie to prawdziwe pot, krew i łzy. Nic nigdy nie przyszło mi łatwo. Centymetr po centymetrze.

Endriu

Data: 2015-12-12 23:08:53
Autor: totus
Endriu wrote:

Tak. Dokładnie. Zbyt ciężko zarabiam pieniądze, żeby szastać dużymi sumami
na lewo i prawo. Do tej pory zarabianie u mnie to prawdziwe pot, krew i
łzy. Nic nigdy nie przyszło mi łatwo. Centymetr po centymetrze.

Praca zawsze jest ciężka. Nie jesteś sam. To oczywiście żadne pocieszenie. Nikomu to nie przychodzi łatwo. Ludzie od Ciebie zamożniejsi męczą się tak samo jak Ty. Czym więcej mają tym mniej mają życia dla siebie. W efekcie nie maja kiedy korzystać ze swojej zamożności. Prace robię centrum swojego życia. Byłem tam i nie wróciłbym.

Ostateczna rozgrywka o podzia³ ¶wiata ......