Ostateczne Oświadczenie OZSK

Data: 2011-05-14 07:01:57
Autor: PB
Ostateczne Oświadczenie OZSK
zwracamy się w imieniu Ogólnopolskiego Związku Stowarzyszeń Kibiców -
organizacji łączącej pracę kilkudziesięciu Stowarzyszeń Kibiców w
całej Polsce. Wydana niedawno przez rząd pokazowa wojna, to wydarzenie
w demokratycznym kraju niespotykane. Zwykli kibice stali się wrogiem
publicznym numer jeden. Nie zważając na obowiązujące prawo oraz
gwałtownie malejące wskaźniki naruszeń porządku na stadionach
publikowane przez Policję postanowiono zniszczyć i rozbić ruch
kibicowski w Polsce.

Stowarzyszenia Kibicowskie i nieformalne grupy współpracujące z OZSK
podjęły decyzję o rozpoczęciu protestu do czasu zaprzestania
narastających represji. Podczas nadchodzącej kolejki ligowej na
większości polskich stadionów piłkarskich nie będzie prowadzony
zorganizowany doping.

Przypominamy, że dzięki najwierniejszym fanom angażującym się w życie
kibicowskie swojego klubu - szare trybuny polskich stadionów nabrały
kolorytu. Często efektowne oprawy oraz choreografie to jedyny czynnik
przyciągający widzów na zaniedbane stadiony i spotkania o wątpliwym
poziomie piłkarskim. Stowarzyszenia Kibiców uczestniczą także w życiu
lokalnych społeczności organizując na ich rzecz setki akcji rocznie.

Protestujemy przeciwko:

1) odpowiedzialności zbiorowej, która przybrała formę masowego
zamykania stadionów i absurdalnego zakazu wyjazdów;
2) zatrzymaniom "w blasku kamer telewizyjnych i fleszy aparatów
fotograficznych" przy użyciu Grup Realizacyjnych Policji
(przeznaczonych do zatrzymywania szczególnie niebezpiecznych
przestępców) osób odpowiedzialnych za oprawy meczowe, odpalenie
pirotechniki czy prowadzenie dopingu;
3) wprowadzeniu zasady "zero tolerancji" skutkującej setkami mandatów
w całej Polsce za drobne przewinienia popełniane przez kibiców, które
na co dzień są niezauważane przez organy ścigania;
4) karaniu za picie alkoholu przed i po meczach w sytuacji gdy Rząd
pracuje nad zmianą ustawy mającej dopuścić do sprzedaży piwa na
stadionach;
5) wprowadzaniu cenzury na stadionach przez zakazanie prezentowania
transparentów dotyczących aktualnej sytuacji społecznej;
6) zakazom stadionowym za okrzyki wynikające z atmosfery i klimatu
meczu, które obecne są w życiu codziennym i publicznym;

Nasz protest będzie trwał dopóki instytucje publiczne będą
wykorzystywane do prowadzenia wojny przeciwko obywatelom
Rzeczpospolitej Polskiej.

Bardzo prosimy wszystkich kibiców o zrozumienie, gdyż walczymy o prawa
nas wszystkich. Prosimy również o wsparcie naszej walki, inicjatyw
oraz pomysłów. Nie pozwólmy, aby w ramach źle rozumianego interesu
politycznego i medialnego niszczono naszą pasję.

Zaznaczamy, że działalność OZSK i środowisk kibicowskich nie jest i
nigdy nie będzie w żaden sposób związana z jakąkolwiek partią czy
ugrupowaniem politycznym.

Piłka nożna dla kibiców!

i tak na gorąco nasuwa mi się parę słów komentarza...

Apropos punktu nr 2 - zatrzymania dotyczą ludzi, którzy owszem, może
organizują doping, co nie przeszkadza im też strzelić kopa kamerzystce
TVP. Najpierw chłopcy pakują w siłowniach, a potem się dziwią, że nie
przysyłają po nich urzędnika zza biurka :)

Apropos punktu nr 3 - zawsze mi się taki argument podoba:) wlepiają
komuś mandat za smiecenie na ulicy, a on wrzeszczy "k....a, morderców
Olewnika złapcie, a mnie zostawcie w spokoju" :)

Apropos punktu 5 to już pisałem parę razy - kto u licha zabrania
kibicom zorganizować manifestację pod Sejmem, pod siedzibą burmistrza
labo prezydenta miasta? Ze za duzo załatwiania i formalności? A kogo
to obchodzi, dlaczego ktoś ma czytać ich wypociny na meczach?

Dalej:
"Często efektowne oprawy oraz choreografie to ___jedyny____ czynnik
przyciągający widzów na zaniedbane stadiony i spotkania o wątpliwym
poziomie piłkarskim." - tak, oczywiście, nikt na stadionie nie
interesuje się meczem, tylko d...mi ultrasów tańczących na widowni.
Ten narcyzm jest tak żenujący, że szkoda komentować.

I:
"Podczas nadchodzącej kolejki ligowej na większości polskich stadionów
piłkarskich nie będzie prowadzony zorganizowany doping."

No i spoko, chłopcy :) sen premiera o spokojnym stadionie bez
wulgaryzmów ziszczony. Będzie cicho, kulturalnie.....pikniki i tak nie
wytrzymają i po strzelonym golu będą się cieszyć....polityka PO
przyniesie rezultaty. Kontrakt Z Canal Plus podpisany, nie sądzę, aby
jego wielkość była uzależniana od obecności "opraw" w
transmisji....wszyscy zadowoleni. :) :) :)

Data: 2011-05-14 15:50:27
Autor: UGI
PB <batoczir@gmail.com> napisał(a):
1) odpowiedzialności zbiorowej, która przybrała formę masowego
zamykania stadionów i absurdalnego zakazu wyjazdów;

Zawsze mnie ciekawiło organizowanie protestów które niczego nie zmieniają oraz
nie wymuszają żadnych zmian w postawie jednostek przeciwko którym się protestuje.
[...]

Jak już kolega wyżej napisał - wykoksowanych łysoli pismo z sądu lub
pojedyńczy urzędnik raczej do stawienia się nie przekona.

3) wprowadzeniu zasady "zero tolerancji" skutkującej setkami mandatów
w całej Polsce za drobne przewinienia popełniane przez kibiców, które
na co dzień są niezauważane przez organy ścigania;

Mandatów zawsze można nie przyjąć i walczyć w sądzie o jego anulowanie. Poza
tym interesuje mnie co kryje się pod pojęciem "drobnych przewinien
popełnianych przez kibiców"

4) karaniu za picie alkoholu przed i po meczach w sytuacji gdy Rząd
pracuje nad zmianą ustawy mającej dopuścić do sprzedaży piwa na
stadionach;

No własnie: NA stadionach a nie robienie chlewu wokół. Jak pijesz w bramie to
co kogo obchodzi, że wracasz własnie z meczu?

5) wprowadzaniu cenzury na stadionach przez zakazanie prezentowania
transparentów dotyczących aktualnej sytuacji społecznej;

No, pozwijcie jeszcze UEFA, bo ona też tego zabrania.

6) zakazom stadionowym za okrzyki wynikające z atmosfery i klimatu
meczu, które obecne są w życiu codziennym i publicznym;

ROTFL! --

Data: 2011-05-14 08:55:39
Autor: PB
On 14 Maj, 17:50, "UGI " <ugi3.WYT...@gazeta.pl> wrote:

> 6) zakazom stadionowym za okrzyki wynikaj ce z atmosfery i klimatu
> meczu, kt re obecne s w yciu codziennym i publicznym;

ROTFL!

no właśnie. Czy zbiorowe, zorganizowane i zaplanowane skandowanie
"WTSK", "LTSK" albo "Cracovia ch.....e, w Krakowie Wisła panuje" -
wynika z atmosfery meczu?

Czy śpiewy o Auschwitz na meczu Legia-Widzew wyniknęły z klimatu
meczu?

Chrzanienie i tyle.

Data: 2011-05-14 16:13:45
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Ostateczne Oświadczenie OZSK
Pewna osoba, czyli PB
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

Podczas nadchodzącej kolejki ligowej na
większości polskich stadionów piłkarskich nie będzie prowadzony
zorganizowany doping.

"Na większości..."
Czyli nie reprezentujecie wszystkich kibiców.
Więc nie mieszajcie mnie też do tego.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-05-14 16:52:23
Autor: maciej
PB napisał:

Apropos punktu nr 2 - zatrzymania dotyczą ludzi, którzy owszem, może
organizują doping, co nie przeszkadza im też strzelić kopa kamerzystce
TVP.

Kim był ten gość i na jakich meczach organizował doping?

Apropos punktu nr 3 - zawsze mi się taki argument podoba:) wlepiają
komuś mandat za smiecenie na ulicy, a on wrzeszczy "k....a, morderców
Olewnika złapcie, a mnie zostawcie w spokoju" :)

Zdecydowanie nie zrozumiałeś punktu 3.

[...]

Bo wolność wypowiedzi to prawo człowieka, które tylko zamordyzmy chcą odbierać. O uzyskiwanie pozwolenia na wygłoszenie JEDNEGO ZDANIA dopominać się mogą tylko ludzie, którzy nie bez przyczyny nazywani są owcami. "Podążaj, nie myśl".

Dalej:
[...]

Oglądając ostatni mecz patrzyłem więcej na ultrasów niż na boisko, bo się kurwa na to patrzeć nie dało.

No i spoko, chłopcy :) sen premiera o spokojnym stadionie bez
wulgaryzmów ziszczony.

ROTFL
Popłakałem się ze smiechu :-)
"sen premiera o spokojnym stadionie" :-)
Ile Ty masz lat?

wszyscy zadowoleni. :) :) :)

Tak, ciemny lud jak zwykle kupił.

Data: 2011-05-14 15:37:54
Autor: UGI
maciej <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał(a):
Bo wolność wypowiedzi to prawo człowieka, które tylko zamordyzmy chcą odbierać.

Najśmieszniejsze jest to, że kibolia sama nie uznaje innego światopoglądu i
podejścia do wielu spraw. Ot tacy mali hipokryci.
O uzyskiwanie pozwolenia na wygłoszenie JEDNEGO ZDANIA dopominać się mogą tylko ludzie, którzy nie bez przyczyny nazywani są owcami. "Podążaj, nie myśl".

Albo tacy, którzy przestrzegają prawo. --

Data: 2011-05-14 18:28:13
Autor: danpe_
Dnia Sat, 14 May 2011 07:01:57 -0700 (PDT), PB napisał(a):

Apropos punktu nr 2 - zatrzymania dotyczą ludzi, którzy owszem, może
organizują doping, co nie przeszkadza im też strzelić kopa kamerzystce
TVP.

Rozpoznales osobe kopiaca kamerzystke?
Gniazdowym ktorego klubu jest ta osoba?
Pytam bez ironii, w TV widzialem to skandaliczne zachowanie, ale kolesia nie rozpoznalem.

Apropos punktu nr 3 - zawsze mi się taki argument podoba:) wlepiają
komuś mandat za smiecenie na ulicy, a on wrzeszczy "k....a, morderców
Olewnika złapcie, a mnie zostawcie w spokoju" :)

A widziales aby ktos dostal mandat za smiecenie na ulicy? Albo za przeklinanie na przystanku?
Ja nie. A mandat psy wlepiaja bo ktos przed stadionem powiedzial " o k... Lechia przegrywa". Albo rybka, albo pipka. Co to za wybiorcze traktowanie ludzi. Na przystanku wolna klac, przed stadionem nie?
Daj spokoj i badz obiektywny.
Ja akurat jestem za tym, zeby bulic za przeklenstwa i na ulicy i przed stadionem.
Ale do jasnej cholery jestem przeciwko karaniu za przeklinanie TYLKO przed stadionem.

[...]

Zeby poznac ich zdanie?
A dlaczego ma czytac przed sejmem?

I:
"Podczas nadchodzącej kolejki ligowej na większości polskich stadionów
piłkarskich nie będzie prowadzony zorganizowany doping."

No i spoko, chłopcy :)

To akurat glupota.
Ja bym na ich miejscu podjal inne dzialania, caly mecz bym wrzucal na PO,  na Tuska, i wojewodow,  a niech debilom zylka peka ;)
A tak to zrobili co im wladza kazala. Teraz sie Donald pochwali, ze wprowadzil spokoj na stadionach.
Mam nadzieje ,ze na derbach kilka glosnych okrzykow odnosnie Tuska bedzie mozna uslyszec.

danpe_
gg:827748

Data: 2011-05-14 09:46:46
Autor: PB
On 14 Maj, 18:28, danpe_ <dan...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

Gniazdowym ktorego klubu jest ta osoba?
Pytam bez ironii, w TV widzialem to skandaliczne zachowanie, ale kolesia

ja bez ironii odpowiadam - facet nie wyskoczył z piwnicy. Wyskoczył z
sektora, na którym siedzieli tzw "wyjazdowcy", ponoć w przypadku Lecha
(i wg Wiary Lecha) ci najwierniejsi kibice, nie żałujący gardeł na
wyjazdach etc. Stąd moje określenie "organizujący doping". Chyba nie
chcesz powiedzieć, że gość był spadochroniarzem?

> [...]
> Olewnika złapcie, a mnie zostawcie w spokoju" :)

A widziales aby ktos dostal mandat za smiecenie na ulicy? Albo za

za to drugie - nie, może dlatego, że poruszam się po Krakowie głównie
autem albo rowerem; MPK raz w miesiącu na jakąs imprezę z ludźmi z
pracy.

za to pierwsze - owszem, nawet ładne parę razy. W moim poprzednim
krakowskim miejscu zamieszkania Straż Miejska i policja przechadzała
się często i wlepiała mandaty głównie za to oraz za psy bez smyczy.

> [...]
> labo prezydenta miasta? Ze za duzo załatwiania i formalności? A kogo
> to obchodzi, dlaczego ktoś ma czytać ich wypociny na meczach?

bo tam pracują zainteresowani, czyli ci, którzy stanowią przepisy?

A tak to zrobili co im wladza kazala. Teraz sie Donald pochwali, ze
wprowadzil spokoj na stadionach.

właśnie o tym piszę, czego notabene niejaki maciej nie rozumie.

Data: 2011-05-14 21:09:44
Autor: danpe_
Dnia Sat, 14 May 2011 09:46:46 -0700 (PDT), PB napisał(a):

[...]

Cos mi sie obilo o uszy, ze tego wyjazdu nie organizowala WL, niech
Cavallino sie wypowie.
Poza tym mowiles, ze to ktos prowadzacy doping, a nie pionek zdzierajacy
gardlo. Ja tez zdzieram gardlo co mecz  czasami na wyjazd skocze, a jakos
po boisku nie biegam. A nawet jakby - z wyjazdowiczow prawdopodobnie
rozpoznalaby mnie jedna osoba.

[...]

Nie daja za to mandatow :)

za to pierwsze - owszem, nawet ładne parę razy. W moim poprzednim
krakowskim miejscu zamieszkania Straż Miejska i policja przechadzała
się często i wlepiała mandaty głównie za to oraz za psy bez smyczy.

Bo nic innego lapserdaki nie potrafia, tylko filowac na pieski bez smyczy.
Sam wyprowadzam bez smyczy, pies sobie musi pobiegac.
Ale to, ze karza za smiecenie to mnie akurat cieszy.

Zeby poznac ich zdanie?
A dlaczego ma czytac przed sejmem?

bo tam pracują zainteresowani, czyli ci, którzy stanowią przepisy?

Ale oni to maja w powazaniu. Tu chodzi o dotarcie do osob, ktore ich
wybieraja.

danpe_
gg:827748

Data: 2011-05-14 12:42:16
Autor: PB
On 14 Maj, 21:09, danpe_ <dan...@poczta.onet.pl> wrote:

Poza tym mowiles, ze to ktos prowadzacy doping, a nie pionek zdzierajacy
gardlo.

mówiłem "organizujący", mając na mysli wyjazdowicza-ultrasa. Akurat w
Lechu Poznań te grupy o ile wiem są dość hermetyczne, GW stawiała
nawet zarzuty kumoterstwa i kolesiostwa przy rozprowadzaniu biletów na
wyjazdy. Tak że nie wiem, czy użycie słowa "pionek" w znaczeniu
anonimowości i nierozpoznawalności gościa ma tu sens.

> bo tam pracują zainteresowani, czyli ci, którzy stanowią przepisy?

Ale oni to maja w powazaniu. Tu chodzi o dotarcie do osob, ktore ich
wybieraja.

no to zastanów się - ile osób ogląda relacje w Canal Plus, gdzie w
dodatku takich transparentów specjalnie nie prezentują, a ile
Wiadomości w TVP bądź Fakty w TVN?

Naprawdę sądzisz, że więcej ludzi obejrzy tranparent na stadionie niż
transparent pod Sejmem???

Data: 2011-05-14 22:09:43
Autor: Cavallino
Użytkownik "PB" <batoczir@gmail.com> napisał w wiadomości news:66b40fe0-5c8e-48be-abec-4092307a6502o7g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

Ten wyjazd był na żywioł, jechał kto chciał i miał bilet, więc nie ma pewności skąd się tam wziął ten klient.

Data: 2011-05-15 11:48:42
Autor: danpe_
Dnia Sat, 14 May 2011 12:42:16 -0700 (PDT), PB napisał(a):

no to zastanów się - ile osób ogląda relacje w Canal Plus, gdzie w
dodatku takich transparentów specjalnie nie prezentują, a ile
Wiadomości w TVP bądź Fakty w TVN?

+ osoby na stadionie
+ osoby interesujace sie pilka i czytajace wiadomosci na forach i
ogladajacy zdjecia z meczu itp

Naprawdę sądzisz, że więcej ludzi obejrzy tranparent na stadionie niż
transparent pod Sejmem???

Tak, nie ma zadnej gwarancji, ze TVP pokaze antyrzadowe protesty kibicow.
Donek moze zakazac.

danpe_
gg:827748

Data: 2011-05-14 22:05:49
Autor: Cavallino
Ostateczne Oświadczenie OZSK
Użytkownik "PB" <batoczir@gmail.com> napisał w wiadomości news:

Wyskoczył z
sektora, na którym siedzieli tzw "wyjazdowcy"

Nie tylko.
Oprócz nich z kilka tys innych ludzi.
Ten akurat był z Piły, nie z Poznania.

Data: 2011-05-14 20:59:42
Autor: grzeda
W dniu 2011-05-14 18:28, danpe_ pisze:

Rozpoznales osobe kopiaca kamerzystke?
Gniazdowym ktorego klubu jest ta osoba?
Pytam bez ironii, w TV widzialem to skandaliczne zachowanie, ale kolesia
nie rozpoznalem.

Ja np. go nie rozpoznalem. Wiem natomiast, ze jezeli go nie bedzie na stadionie to kamerzystki nie skopie tamze. Kibice Lecha doskonale wiedza kto to byl. Jezeli, tak jak mowia, burdy wywoluja jednostki a im zalezy na spokoju na trybunach to niech go wydadza. Przeciez to przestepca, a oni takich nie toleruja. Jak nie chca odpowiedzialnosci zbiorowej, to niech go wydadza. Kibice Slaska nie wiedza kto odpalal race w Lubinie i kto rzucal na plyte? Wiedza. Niech pokaza palcem. Postawia wtedy wojewode pod sciana - "staramy sie".  Stadion bedzie otwarty, rozpocznie sie proces eliminacji bandytow - wilk syty i owca cala.

pozdr
PG

Data: 2011-05-15 20:53:56
Autor: Koriat

Użytkownik "grzeda" <grzeda333wytnij@towp.pl> napisał w wiadomości news:iqmjf4$hu8$1inews.gazeta.pl...
[...]

No i przede wszystkim - następnym razem inny ktoś nie kopnie, nie rzuci, nie wbiegnie - bo będzie wiedział, że nie jest anonimowy.

Data: 2011-05-16 13:57:35
Autor: yamma
grzeda wrote:

stadionie to kamerzystki nie skopie tamze. Kibice Lecha doskonale
wiedza kto to byl. Jezeli, tak jak mowia, burdy wywoluja jednostki a
im zalezy na spokoju na trybunach to niech go wydadza.

Polska byłaby zupełnie innym krajem gdyby Polacy nie tracili mnóstwa czasu na pierdolenie o rzeczach _niemożliwych_ do realizacji.
yamma

Ostateczne Oświadczenie OZSK