Ostateczne Oświadczenie OZSK

Data: 2011-05-14 15:50:27
Autor: UGI
Ostateczne Oświadczenie OZSK
PB <batoczir@gmail.com> napisał(a):
1) odpowiedzialności zbiorowej, która przybrała formę masowego
zamykania stadionów i absurdalnego zakazu wyjazdów;

Zawsze mnie ciekawiło organizowanie protestów które niczego nie zmieniają oraz
nie wymuszają żadnych zmian w postawie jednostek przeciwko którym się protestuje.
2) zatrzymaniom "w blasku kamer telewizyjnych i fleszy aparatów
fotograficznych" przy użyciu Grup Realizacyjnych Policji
(przeznaczonych do zatrzymywania szczególnie niebezpiecznych
przestępców) osób odpowiedzialnych za oprawy meczowe, odpalenie
pirotechniki czy prowadzenie dopingu;

Jak już kolega wyżej napisał - wykoksowanych łysoli pismo z sądu lub
pojedyńczy urzędnik raczej do stawienia się nie przekona.

3) wprowadzeniu zasady "zero tolerancji" skutkującej setkami mandatów
w całej Polsce za drobne przewinienia popełniane przez kibiców, które
na co dzień są niezauważane przez organy ścigania;

Mandatów zawsze można nie przyjąć i walczyć w sądzie o jego anulowanie. Poza
tym interesuje mnie co kryje się pod pojęciem "drobnych przewinien
popełnianych przez kibiców"

4) karaniu za picie alkoholu przed i po meczach w sytuacji gdy Rząd
pracuje nad zmianą ustawy mającej dopuścić do sprzedaży piwa na
stadionach;

No własnie: NA stadionach a nie robienie chlewu wokół. Jak pijesz w bramie to
co kogo obchodzi, że wracasz własnie z meczu?

5) wprowadzaniu cenzury na stadionach przez zakazanie prezentowania
transparentów dotyczących aktualnej sytuacji społecznej;

No, pozwijcie jeszcze UEFA, bo ona też tego zabrania.

6) zakazom stadionowym za okrzyki wynikające z atmosfery i klimatu
meczu, które obecne są w życiu codziennym i publicznym;

ROTFL! --

Data: 2011-05-14 08:55:39
Autor: PB
On 14 Maj, 17:50, "UGI " <ugi3.WYT...@gazeta.pl> wrote:

> 6) zakazom stadionowym za okrzyki wynikaj ce z atmosfery i klimatu
> meczu, kt re obecne s w yciu codziennym i publicznym;

ROTFL!

no właśnie. Czy zbiorowe, zorganizowane i zaplanowane skandowanie
"WTSK", "LTSK" albo "Cracovia ch.....e, w Krakowie Wisła panuje" -
wynika z atmosfery meczu?

Czy śpiewy o Auschwitz na meczu Legia-Widzew wyniknęły z klimatu
meczu?

Chrzanienie i tyle.

Ostateczne Oświadczenie OZSK