Ostateczne rozwiazanie kwestii antysemityzmu.

Data: 2015-09-02 12:43:26
Autor: Marek
Ostateczne rozwiazanie kwestii antysemityzmu.
Proponuje, aby pytac uchodzcow, czy sa wrogami, czy przyjaciolmi Izraela.
Przyjaciol Izraela nalezy kierowac do Niemiec, a wrogow Izraela do Polski.

Data: 2015-09-03 12:25:38
Autor: Mark Woydak
Ostateczne rozwiazanie kwestii antysemityzmu.
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:6e3bbe1f-0b85-4c4c-9153-6b25ba4f32d7googlegroups.com...
Proponuje, aby pytac uchodzcow, czy sa wrogami, czy przyjaciolmi Izraela.
Przyjaciol Izraela nalezy kierowac do Niemiec, a wrogow Izraela do Polski.

Masz jeszcze jakis pomysl?

Mark Woydak

P.S. Podszywaczu psycholu z speranza.aioe.org - pocaluj mnie w dupe! ;-))))

Data: 2015-09-03 04:04:05
Autor: Marek
W dniu czwartek, 3 września 2015 12:25:45 UTC+2 użytkownik Mark Woydak napisał:
> [...]

Mark Woydak

P.S. Podszywaczu psycholu z speranza.aioe.org - pocaluj mnie w dupe! ;-))))

A co, ten jest zły ?

Data: 2015-09-03 19:54:53
Autor: Mark Woydak

--

Sam w sobie jest trudny do realizacji. ;-)) Wszyscy uchodźcy wybiorą Niemcy. Wiesz dlaczego nie Polskę?

--

Mark Woydak

P.S. Podszywaczu-psycholu z speranza.aioe.org - pocałuj mnie w dupę! ;-))))

Data: 2015-09-03 12:04:20
Autor: Marek
W dniu czwartek, 3 września 2015 19:55:30 UTC+2 użytkownik Mark Woydak napisał:
> [...]

--

Sam w sobie jest trudny do realizacji. ;-)) Wszyscy uchodźcy wybiorą Niemcy.

....i o to chodzi.
Gdyby pojawil sie jakis twardziel-antysemita, to mozemy go u nas zagospodarować.

Data: 2015-09-04 17:07:54
Autor: Mark Woydak
Ostateczne rozwiazanie kwestii antysemityzmu.

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości
A co, ten jest zły ?

--

[...]

-- -

Antysemitów ci u nas dostatek ale i tych przyjmiemy z radościa! ;-)))

Mark Woydak

P.S. WON GNIDO PODSZYWACZU z speranza.aoie.org

Ostateczne rozwiazanie kwestii antysemityzmu.