Ostateczne rozwi±zanie kwestii kreta

Data: 2009-11-12 14:27:27
Autor: Justyna
Ostateczne rozwi±zanie kwestii kreta
Witam,

Nie wiem czy ma to zwi±zek z ostatnimi deszczami, ale od jaki¶ dwóch tygodni kret systematycznie rujnuje nam trawnik. Praktycznie codziennie pojawia siê nowy, wielki kopiec.
Z racji tego, ¿e gleba jest teraz bardzo wilgotna nie by³em w stanie dokopaæ siê do ¿adnego z korytarzy. Tzn. pewnie albo go sam zasypywa³em albo nie kopa³em wystarczaj±co g³êboko.
Czy jest sens kupowaæ odstraszacze d¼wiêkowe? Widzia³em taki w Castoramie za 46zl.

W tym roku za rad± te¶ciowej u¿ywa³am zawarto¶ci dzieciêcego nocnika. Zamiast biegaæ z podwórka do domu do ³azienki, zakopywa³am to co m³ode zrobi³o w korytarzach krecich. Efekt znakomity. Ca³e lato ani jednego kopca. Teraz jednak po deszczach mam ich zawalenie na ca³ym podwórku. M³ode w przedszkolu, wiêc amunicji brakuje, a ze swoim trochê g³upio biegaæ. ;)

Justyna

--

Ostateczne rozwi±zanie kwestii kreta