"Ostateczne rozwiązanie kwestii smoleńskiej" na You Tube - POLECAM !!!

Data: 2010-07-27 01:50:02
Autor: Antenka
"Ostateczne rozwiązanie kwestii smoleńskiej" na You Tube - POLECAM !!!
Ostateczne rozwiązanie kwestii smoleńskiej" - pod takim tytułem ukazał
sie na YouTube film przedstawiający analizę przyczyn i okoliczności
katastrofy smoleńskiej. Informacje, które się w nim pojawiają są
udokumentowane i starannie zilustrowane materiałem dowodowym. Autor
filmu odnosi się w początkowej części do publikowanego przez Łażącego
Łazarza na jego blogu artykułu "Gruppenführer KAT", prezentowanego
również na Wolnej Polsce.

Korzysta też ze słynnego amatorskiego filmu nakręconego na miejscu
katastrofy telefonem komórkowym i wyjaśnia losy zaginionej kabiny
pilotów. Ostatecznie wskazuje na winnych śmierci polskich prezydentów
II i III RP, najwyższych dowódców wojskowych polskich sił zbrojnych i
wielu czołowych postaci świata polityki i kultury reprezentujących
patriotyczną część narodu polskiego.

Więcej tutaj:

http://www.wolnapolska.pl/index.php/qostateczne-rozwizanie-kwestii-smoleskiejq-na-youtube.html

Antenka

P.s. Warto zerknąć na komentarze internautów pod artykułem.

"Platforma robi wszystko z naprężoną żyłą i wściekłością. To jest
formacja ludzi wściekłych. Ludzi agresywnych. Ich wiece przypominają
parteitagi" - Jan Pietrzak

Data: 2010-07-27 03:18:02
Autor: robertbig
On 27 Lip, 10:50, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Ostateczne rozwiązanie kwestii smoleńskiej" -

Ostatecznie to masz zryty baniak.   ;)

Taką ciemnote ,to możesz wciskać, mocherom spod pałacowego bruku.
Zamieśc te bzdury na forum lotniczym to cie "zjedza" z butami , w
kilka chwil.

A może mi i innym powiesz ,jako expierd od śmigłowców transportowych.
Jaki smigłowiec jest na tym komicznym rysunku.
Gdzie dźwiga TU-154  :)))
Tu przy okazji ogłaszam nowy absolutny rekord świata i okolic. Który
nigdy nie bedzie pobity. To pewne.
Oraz nowy intergalktyczny rekord głupoty i  absurdu ,  niejakiej
Antenki & C.o.

Oba rekordy są OSTATECZNE  !!!       :D, LOL

ps. Ten kaliningrad tusko -putinowy . Jakos dziwnie jebie Sopockim
molo  :D

Data: 2010-07-27 12:41:05
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-27 10:50, Antenka pisze:
"Platforma robi wszystko z naprężoną żyłą i wściekłością. To jest
formacja ludzi wściekłych. Ludzi agresywnych. Ich wiece przypominają
parteitagi" - Jan Pietrzak

Zabawne, byłem na wiecu kaczyńskiego i tam dochodziło prawie że do linczu wyznawców PO. Jeżeli nie chciałeś ulotki to można było być zwyzywanym od żydów i innych... Na wiecu PO czegoś takiego nie zaobserwowałem, za to pisowcy którzy byli w pobliżu zachowywali się agresywnie w stosunku do przeciwników ideologicznych

Data: 2010-07-27 18:03:08
Autor: jadrys
  W dniu 2010-07-27 12:41, PesTYcyD pisze:
[...]

Żeby to było takie proste - PO dobra, PiS złe..

"Ostateczne rozwiązanie kwestii smoleńskiej" na You Tube - POLECAM !!!