Ostateczne rozwiwzanie problemu pani Zdanowskiej

Data: 2018-10-17 05:51:02
Autor: Zenek Kapelinder
Ostateczne rozwiwzanie problemu pani Zdanowskiej
Skazana za przestepstwo umyslne scigane z oskarzenia publicznego nie moze byc prezydentem.

Data: 2018-10-17 06:01:16
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 17 października 2018 14:51:04 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Skazana za przestepstwo umyslne scigane z oskarzenia publicznego nie moze byc prezydentem.

I tu zdania są podzielone.
Dodatkowo Wojewoda to może sobie deser odwołać, a nie Prezydenta miasta, a od ewentualnej decyzji wydanej przez Premiera przysługuje odwołanie do NSA.

--
Bruno

Data: 2018-10-17 06:51:08
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu środa, 17 października 2018 15:01:18 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]

Dodatkowo Wojewoda to może sobie deser odwołać, a nie Prezydenta miasta, a od ewentualnej decyzji wydanej przez Premiera przysługuje odwołanie do NSA.

Nie bój nic nie-z-nami-te-numery-Bruno:
Pójdzie zapytanie prejudycjalne wiadomogdzie wraz z zakazem obsadzania stanowiska do czasu uzyskania wyroku ;)))
Zobaczymy czy wtedy jednak obejmie stołek... ;P

Data: 2018-10-17 07:12:53
Autor: Zenek Kapelinder
Ostateczne rozwiwzanie problemu pani Zdanowskiej
Placformerzy z nijakim Schetyna moga miec dowolne zdanie. W tej chwili liczy sie tylko zdanie wojewody poparte zrozumialym dla wszystkich zapisem. Przyniesie pani Zdanowska zaswiadczenie o niekaralnosci i zostanie prezydentem w Lodzi, jak wygra wybory. To o kwitek wielkosci polowy kartki papieru chodzi a nie o jakies preferencje wyborcze albo seksualne. Ale jak zaglosuje na nia 100% wyborcow a kwitka z centralnego rejestru skazanych z zapisem ze "nie figuruje" nie przyniesie albo przyniesie taki ze w nim jest skazana prawomocnym wyrokiem to prezydentem byc nie moze.

Data: 2018-10-17 07:34:22
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 17 października 2018 16:12:54 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

A o wszystkim i tak będzie rozstrzygał sąd. A konkretnie to NSA.

--
Bruno

Data: 2018-10-17 08:00:02
Autor: Zenek Kapelinder
Ostateczne rozwiwzanie problemu pani Zdanowskiej
O czym ma rozstrzygac? Wybrany ma dolaczyc do swoich dokumentow wypis z rejestru skazanych. Tutaj nie ma zadnej sprawy do sadow roznych. Albo jest w spisie skazanych albo go tam nie ma. Dokument wystawiony przez stazyste i podpisany przez jego kierownika zalatwia sprawe.

Data: 2018-10-17 21:20:04
Autor: Pajdak
pajac "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:d08b9a64-fb27-4771-9a6c-4609382f86a0googlegroups.com...
O czym ma rozstrzygac? Wybrany ma dolaczyc do swoich dokumentow wypis z rejestru skazanych.

Kobiecinia nie została skazana tylko musi zapłacić grzywnę. Tak jak PiS-owskie POsły jeżdżące po pijaku.

--
Pajdak

Data: 2018-10-17 13:07:30
Autor: Zenek Kapelinder
Ostateczne rozwiwzanie problemu pani Zdanowskiej
Jak nie zostala skazana to dlaczego cos musi zrobic, konkretnie to co nakazal sad. Zostala skazana za poswiadczenie nieprawdy na zaplacenie grzywny.

Data: 2018-10-20 14:33:29
Autor: z
Ostateczne rozwiwzanie problemu pani Zdanowskiej
W dniu 2018-10-17 o 15:01, Bruno Brunowski pisze:

I tu zdania są podzielone.

Tu nie ma żadnych zdań podzielonych.
Jest sprzeczność w przepisach.
Może zostać wybrana ale po tym fakcie zostanie z urzędu "usunięta"

To taki kolejny przykład g...anego prawa w Polsce.

Data: 2018-10-20 05:42:36
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 20 października 2018 14:33:31 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]

Może zostać wybrana ale po tym fakcie zostanie z urzędu "usunięta"

To taki kolejny przykład g...anego prawa w Polsce.

Z drugiej strony dotychczas nie usuwano.

Blisko rok temu Ewa Przybyło, burmistrz Rabki-Zdroju została prawomocnie skazana za przestępstwo umyślne z oskarżenia publicznego - podobnie jak trzy tygodnie temu Hanna Zdanowska, prezydent Łodzi. Identyczne sprawy różni jedna kwestia: wojewoda małopolski przez blisko rok nie kiwnął palcem, by usunąć Przybyło ze stanowiska. Nie wzywa jej także do rezygnacji z ubiegania się o fotel burmistrza Rabki - taki apel wystosował we środę wobec Zdanowskiej wojewoda łódzki Zbigniew Rau. Czy powodem jest fakt, że Przybyło, choć niepartyjna, sympatyzuje z PiS? https://www.rp.pl/Wybory-samorzadowe/310179922-PiS-chroni-skazana-kandydatke-na-burmistrza.html "Natomiast w gminie Osiek Jasielski, gdzie rządzi wójt z poparciem PiS-u, jest polityczna cisza. Włodarz gminy, podobnie jak Hanna Zdanowska, został prawomocnym wyrokiem skazany na karę grzywny za naruszenie nietykalności cielesnej i znieważenie nauczyciela. Wyrok zapadł trzy lata temu." https://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/kandydaci-z-wyrokami-powinni-startowac-przepisy-sa-niejasne,876370.html Tak, czy owak wypowie się sąd.

--
Bruno

Data: 2018-10-20 07:14:14
Autor: Zenek Kapelinder
Ostateczne rozwiwzanie problemu pani Zdanowskiej
Polskie prawo nie opiera sie na precedensach. Za tych co nie zostali wywaleni odpowiedzialnosc ponosza ci co mieli ich wyrzucic z roboty. Mozesz zglosci do organow scigania niedopelnienie obowiazkow. Masz takie prawo a w zasadzie obowiazek jesli uwazasz ze niezgodnie z prawem sprawuja urzedy osoby skazane. Ja nie musze bo sie nie znam i kolo wentla mi to lata.

Data: 2018-10-20 07:38:03
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 20 października 2018 16:14:15 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

I tu się możesz zdziwić. Sprawę będzie rozstrzygał NSA, a to jest akurat sąd który może narzucać interpretację przepisów.

Tak, czy inaczej sprawę rozstrzygnie sąd.

--
Br

Data: 2018-10-20 08:03:01
Autor: Zenek Kapelinder
Ostateczne rozwiwzanie problemu pani Zdanowskiej
Nie narzucac tylko wskazywac droge przy podobnych sprawach. Poniewaz do tej pory takiej sprawy jak w Lodzi chyba nie bylo to nawet jak tamten sad wskaze droge to bedzie to droga do nastepnych orzeczen a nie dla pierwszego. Nowe wybory dopiero za rok maja sens, jak zostanie wykreslona z rejestru skazanych. I przez ten rok jak w pisie maja troche oleju w lbach tak dofinansuja Lodz ze nikomu nie przyjdzie do glowy glosowac na kogos innego niz kandydat pisu.

Data: 2018-10-20 14:54:30
Autor: z
Ostateczne rozwiwzanie problemu pani Zdanowskiej
W dniu 2018-10-20 o 14:42, Bruno Brunowski pisze:

Tak, czy owak wypowie się sąd.

Masz już wielokrotnie napisane że to kwestia formalna w której sąd nie ma nic do gadania.
To że kogoś wcześniej nie usuwano też nic nie znaczy
Ładna pani zostanie usunięta z urzędu. Taki zmarnowany głos będzie ;-)

Data: 2018-10-20 06:30:27
Autor: Bruno Brunowski
Ostateczne rozwiwzanie problemu pani Zdanowskiej
Zenuś, głos nie będzie zmarnowany. Najwyżej wybory będzie trzeba powtórzyć.

--
Bruno

Data: 2018-10-20 15:36:57
Autor: z
W dniu 2018-10-20 o 15:30, Bruno Brunowski pisze:
Zenuś, głos nie będzie zmarnowany. Najwyżej wybory będzie trzeba powtórzyć.

To następny w kolejce nie wchodzi? :-)

A głos będzie zmarnowany jak popaprańcy swoją propagandą będą w błąd wprowadzać głosujących.

Data: 2018-10-20 06:57:42
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 20 października 2018 15:37:00 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]
> To następny w kolejce nie wchodzi? :-)

A głos będzie zmarnowany jak popaprańcy swoją propagandą będą w błąd wprowadzać głosujących.

Chciałbyś. Wybory trzeba będzie powtórzyć, tak więc głos i tak nie będzie zmarnowany. --
Bruno

Data: 2018-10-20 07:32:03
Autor: Zenek Kapelinder
Ostateczne rozwiwzanie problemu pani Zdanowskiej
I oby uzyskala wiekszosc ale nie mogla z przyczyn kryminalnych sprawowac urzedu. To najlepszy obok przegranej pisu w innych duzych miastach scenariusz dla lodzi. Zdanowska bedzie sie odwolywala. Mowili ze potrwa to okolo roku.. Po roku nie bedzie juz w rejestrze skazanych i jesli wygra bedzie mogla legalnie zostac prezydentem. Przez ten rok pis zeby utrzymac stan posiadania w trzecim miescie w Polsce powinien sypnac taka kasa jakiej Lodz od wojny nie widziala. W takiej sytuacji pani Zdanowska legalnie przegra bo nie bedzie miala nic odkrywczego do zaproponowania. Trzeba pamietac ze pani Zdanowska jest z pelo. A to pelo drzac ryja na dzien przed glosowaniem gdzie ma byc EXPO obrzydzilo Polske glosujacym. I zebysmy odpadli w przedbiegach. Ale przegralismy jednym glosem z Argentyna, panstwem ktore zasluzylo sie nazistom po wojnie.

Data: 2018-10-17 16:59:57
Autor: Budzik
Ostateczne rozwiwzanie problemu pani Zdanowskiej
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Skazana za przestepstwo umyslne scigane z oskarzenia publicznego nie
moze byc prezydentem.

Zazdroszcze ci takiego prostolinijnego widzenia swiata.
Jak sa dwa przepisy to wybierasz sobie ten co ci bardziej pasuje i juz nic wiecej cie nie interesuje. :))

Pamietam jak kilka miesiecy temu lobbowałes ze cena wegla nie ma znaczenia dla ceny prądu... A tu taki zonk ci robią...

--
Pozdrawia... Budzik
"Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

Data: 2018-10-17 11:06:39
Autor: Zenek Kapelinder
Ostateczne rozwiwzanie problemu pani Zdanowskiej
Sa dwa przepisy. Jeden o kandydowaniu a drugi o byciu. Do kandydowania zaswiadczenie o niekaralnosci nie jest wymagane do bycia trzeba przedstawic ze sie nie figuruje w rejestrze skazanych. Na oswiadczenie wybranego raczej liczyc nie mozna. Poza tym pani ta juz raz zaryzykowala poswiadczenie nieprawdy i wie jakie sa tego konsekwencje. Czegos nie rozumiesz? Pacforma idzie na zwarcie. Jakis czas temu zmienili w swoim regulaminie ze czlonkiem palo nie moze byc osoba prawomocnie skazana. Dzisiaj nijaki Schetyna powiedzial ze w przypadku pani Zdanowskiej stosuja dawny zapis ze skazany moze byc w placformie. Ciekawe czy pytal czlonkow placformy o zgode, bo to oni a nie tylko on uchwalili nowy statut partii w glosowaniu.

Data: 2018-10-19 03:41:35
Autor: Budzik
[...]

Widze ze nie wyczułes ironii. Tak naprawde piszac o zazdrosci miałem na mysli wspolczucie :))))

--
Pozdrawia... Budzik
"Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

Data: 2018-10-19 04:40:08
Autor: Zenek Kapelinder
Ostateczne rozwiwzanie problemu pani Zdanowskiej
Z durnym usmieszkiem sie urodziles czy to nabyte?

Data: 2018-10-19 16:00:03
Autor: Budzik
Ostateczne rozwiwzanie problemu pani Zdanowskiej
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Z durnym usmieszkiem sie urodziles czy to nabyte?

Naprawde wspolczuje...

--
Pozdrawia... Budzik
Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

Data: 2018-10-19 09:51:54
Autor: Zenek Kapelinder
Ostateczne rozwiwzanie problemu pani Zdanowskiej
Swoim rodzicom wspolczuj.

Data: 2018-10-20 12:00:02
Autor: Budzik
Ostateczne rozwiwzanie problemu pani Zdanowskiej
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Swoim rodzicom wspolczuj.

No no, szczekaczki jak z podstawówki :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

Data: 2018-10-17 21:18:35
Autor: Pajdak
pajac "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:efe8527c-f705-4e0c-95e5-4319140d88cbgooglegroups.com...
Skazana za przestepstwo umyslne scigane z oskarzenia publicznego nie moze byc prezydentem.

Buuuhahahhahaha! Jesteś prawnikiem czy papugą PiS? Jak tam teoria inflacji i reparacji wojennych? ;-))))

--
Pajdak

Ostateczne rozwiwzanie problemu pani Zdanowskiej