Ostateczny protest przeciw GMO

Data: 2011-08-15 23:04:55
Autor: boukun
Ostateczny protest przeciw GMO
Ostateczny protest przeciw GMO - PRZYJDŹ !!!
http://www.youtube.com/watch?v=jGlBOLKoBoo&feature=email
W środę 17 sierpnia 2011 roku, odbędzie się pod Pałacem Prezydenckim na Krakowskim Przedmieściu protest przeciw planowanemu podpisaniu ustawy o nasiennictwie przez prezydenta Bronisława Komorowskiego. Ustawa ta wpuszcza tylnymi drzwiami na polskie pola Genetycznie Modyfikowane Organizmy. Mamy ostatnią szansę by się temu sprzeciwić. Więcej na: http://gmo-w-polsce.pl/a/prezydent-GMO.html

boukun

Data: 2011-08-15 23:30:57
Autor: matusm

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j2c1s8$phg$1mx1.internetia.pl...
[...]

Przedwczoraj byłem pod pałacem namiestnikowskim i widziałem hapennig z bebnami,mam ulotke.

Popieram ,,,popieram ale transparenty za małe
szkoda ,ze to tak jakoś bokiem przeszło

ale tylko dlatego iż nadal,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-08-15 23:34:27
Autor: boukun

Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j2c36a$jqk$1news.onet.pl...

[...]