Ostatni Mohikanin

Data: 2011-11-07 01:50:56
Autor: jacekbialy0
Ostatni Mohikanin
Nie ma co do tego wątpliwości, że formacja Palikota jest rozłamem
kontrolowanym. Chodzi rzecz jasna o marginalizację SLD i przejęcie ich
elektoratu. Kto zainicjował ten proces? Ktoś powie, że PO, lecz czymże
jest PO?
Wszak PO powstało w podobny sposób jak partia Palikota, czyli jako
kontrolowany ruch rozłamowy. Ideologiczna formacja UD / UW zaczęła się
kompromitować, więc należało odskoczyć od michnikowszczyzny nie tracąc
z oczu spraw ogólnych. Podobnie dzisiaj Palikot ratuje od niesławy
SLD. Niech sobie odejdą na emeryturki, swoje już zrobili.
Lecz Palikot nigdy nie stworzy formacji takiej jak PO. Nie pociągnie
za sobą ogłupiałych elit, które głosowały na SLD, UD / UW, PO, a w tym
jest klucz do zwycięstwa. Prędzej mógłby to uczynić Olechowski. Zawsze
był specjalistą od podobnych zadań, lecz cóż... Po śmierci Pani Matki
on też chyba pójdzie na emeryturę.
Działaj Palikocie a nie przynieś wstydu! Jesteś ostatnim Mohikaninem
wielkiej dynastii.

jb

Data: 2011-11-07 11:49:46
Autor: Bogdan Idzikowski
Ostatni Mohikanin

Użytkownik <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:fd38426f-5053-4d8d-8471-811856ed8fc5bq8g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Mam pewne wątpliwości. Nigdy, nawet w snach, nie spodziewałem się, że społeczeństwo polskie składa się z 50% elit i 50% nieelit, czyli pospólstwa, w tym 30 % moherów.

Data: 2011-11-07 02:56:42
Autor: jacekbialy0
Ostatni Mohikanin

========================================>
Mam pewne wątpliwości. Nigdy, nawet w snach, nie spodziewałem się, że
społeczeństwo polskie składa się z 50% elit

60% pseudoelit
jb

Data: 2011-11-07 12:30:31
Autor: Bambaryła
Ostatni Mohikanin

Użytkownik <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:96acc396-1d4a-45e8-a431-170407334626eh5g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Do której części zaliczasz siebie?

BBR

Data: 2011-11-07 04:22:06
Autor: jacekbialy0
Ostatni Mohikanin
On 7 Lis, 12:30, Bambaryła <bambar...@zascianek.eu> wrote:
Użytkownik <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:96acc396-1d4a-45e8-a431-170407334626eh5g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

> Mam pewne wątpliwości. Nigdy, nawet w snach, nie spodziewałem się, że
> społeczeństwo polskie składa się z 50% elit

do wymarłej

BBR

Data: 2011-11-07 13:23:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Ostatni Mohikanin

[...]

O pseudoelitach poprzednio nic nie napisałeś! To jak, poprawiasz się, czy zaprzeczasz poprzedniemu pisaniu?

Data: 2011-11-07 05:42:05
Autor: jacekbialy0
Ostatni Mohikanin
On 7 Lis, 13:23, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
> [...]

 i 50% nieelit, czyli pospólstwa,

> w tym 30 % moherów.

O pseudoelitach poprzednio nic nie napisałeś!

Zlituj się Idzikowski!
Pisałem o ogłupiałych elitach. Mam jeszcze coś dodawać?

_biały

Data: 2011-11-07 18:02:12
Autor: Bogdan Idzikowski
Ostatni Mohikanin

Użytkownik <jacekbialy0@tlen.pl> napisał w wiadomości news:02b171cd-8d11-4250-8217-ed5f07a8da2aek5g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

O pseudoelitach poprzednio nic nie napisałeś!

Zlituj się Idzikowski!
Pisałem o ogłupiałych elitach. Mam jeszcze coś dodawać?

No to zdecyduj się. Ogłupiały elity, czy ogłupiały pseudoelity?
Przypuszczam, że jest różnica między elitami a pseudoelitami? A jak w tym znajdujesz wykształciuchów?

Data: 2011-11-08 03:18:26
Autor: jacekbialy0
Ostatni Mohikanin
On 7 Lis, 18:02, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik <jacekbia...@tlen.pl> napisał w wiadomościnews:02b171cd-8d11-4250-8217-ed5f07a8da2aek5g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

Pisałem o ogłupiałych elitach. Mam jeszcze coś dodawać?

No to zdecyduj się. Ogłupiały elity, czy ogłupiały pseudoelity?

A jaka różnica?
jb

Data: 2011-11-07 16:25:23
Autor: stevep

[...]