Ostatni Mohikanin poszukiwany LCD 24" CCFL NOWY

Data: 2011-12-04 17:24:49
Autor: Irokez
Ostatni Mohikanin poszukiwany LCD 24" CCFL NOWY
Użytkownik "TheWarAgainstTerror" <nosp@org.pl> napisał w wiadomości news:jbg1ft$i9d$1inews.gazeta.pl...
Witam
Sprzedałem 3 letniego 24" samsunga 2493HM, zastąpiłem go LED S24A350H i później LG LED 23" E2360T, oba do pięt nie dorastały 3 letniemu staremu monitorowi.
Po 3 miesiącach używania nie mogę patrzeć na ten syf LEDowy. Kolory księżycowe, biel tak zimna jak najtańsza żarówka LED z marketu.

Wiem coÅ› o tym, mam w robocie 22 cale DELL. Obraz tragiczny.
Dlatego w domciu stoi EIZO S2231W.

Pozdro

--
Irokez

Ostatni Mohikanin poszukiwany LCD 24" CCFL NOWY