Ostatni Mohikanin poszukiwany LCD 24" CCFL NOWY

Data: 2011-12-04 18:19:52
Autor: MC
Ostatni Mohikanin poszukiwany LCD 24" CCFL NOWY
Użytkownik "TheWarAgainstTerror" <nosp@org.pl> napisał w wiadomości news:jbg1ft$i9d$1inews.gazeta.pl...
Witam
Sprzedałem 3 letniego 24" samsunga 2493HM, zastąpiłem go LED S24A350H i później LG LED 23" E2360T, oba do pięt nie dorastały 3 letniemu staremu monitorowi.

Po 3 miesiącach używania nie mogę patrzeć na ten syf LEDowy. Kolory księżycowe, biel tak zimna jak najtańsza żarówka LED z marketu.

Mam dość i POSZUKUJĘ NOWEGO monitora 24" na lampach CCFL, najlepiej firmy SAMSUNG. Preferuję matrycę TN.

Czy coś jeszcze znajdę? bo przepytałem okoliczne sklepy i wszędzie już tylko LEDy, na allegro (niechętnie) ale coś tam jest tylko nie wiadomo do końca czy nowe.

Acer DX241H, Hanns-G HS233H3B albo jakiÅ› inny model Hannsa. Ta ostatnia firma
jest dobra jeśli chodzi o szacunek do tradycji i nie gonienie za nowinkami.

Ostatni Mohikanin poszukiwany LCD 24" CCFL NOWY