Ostatni Mohikanin poszukiwany LCD 24" CCFL NOWY

Data: 2011-12-11 16:28:58
Autor: qwerty
Ostatni Mohikanin poszukiwany LCD 24" CCFL NOWY
Użytkownik "TheWarAgainstTerror"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:jbg1ft$i9d$1@inews.gazeta.pl...
Czy coś jeszcze znajdę? bo przepytałem okoliczne sklepy i wszędzie już tylko LEDy, na allegro (niechętnie) ale coś tam jest tylko nie wiadomo do końca czy nowe.

10 sekund szukania: http://biasoft.platforma.ab.pl/komputery,k43/monitory-lcd,l343/lista,3369-16098:16078:16114:16079,3374-16191.html
Pewnie w innych sklepach też jest taki filtr.

Data: 2011-12-11 17:25:04
Autor: TheWarAgainstTerror
[...]

z tej całej strony może 2-3 modele wchodzą w grę, zamówiłem samsunga 2440MH był dostępny a później się okazało że już go nie ma

Data: 2011-12-11 19:01:39
Autor: qwerty
Ostatni Mohikanin poszukiwany LCD 24" CCFL NOWY
Użytkownik "TheWarAgainstTerror"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:jc2lh5$ghh$1@inews.gazeta.pl...
z tej całej strony może 2-3 modele wchodzą w grę, zamówiłem samsunga 2440MH był dostępny a później się okazało że już go nie ma

W tym sklepie? Widzę, że jest > 20 sztuk.
Raczej ciężko wykupić tyle sztuk.

Ostatni Mohikanin poszukiwany LCD 24" CCFL NOWY