Ostatni bastion padl?

Data: 2009-02-22 16:32:45
Autor: MK
Ostatni bastion padl?
Z niepokojem zaobserwowalem, ze kazda z moich ostatnio wykonanych transakcji karta DC jest autoryzowana online. Do tej pory zdecydowana czesc transakcji, zwlaszcza w hotelach i restauracjach, w POSach Polcardu, przechodzila bez autoryzacji. Od poczatku roku chyba wszystkie transakcje mialem autoryzowane. Jesli sie to potwierdzi to karta ta zaraz po Amexie pojdzie pod noz. Szkoda, bo lubie karty rzadko spotykane na rynku...

MK

Data: 2009-02-22 19:32:00
Autor: Marcin Lubojański
Ostatni bastion padl?
MK wrote:
[...]

A jakie przeliczniki mają wydawane w Polsce Amexy?
Ja czeskim Amexem teraz płacę za granicą jak tylko się da bo przeliczniki ma fantastyczne.

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2009-02-22 18:10:32
Autor: szczurwa
Ostatni bastion padl?
On 22 Lut, 19:32, Marcin Lubojański <konto_tylko_do_usen...@op.pl>
wrote:

A jakie przeliczniki mają wydawane w Polsce Amexy?
Ja czeskim Amexem teraz płacę za granicą jak tylko się da bo
przeliczniki ma fantastyczne.

Masz kartę bezpośrednio od Amexa czy z Komercni Banka ?

Data: 2009-02-23 08:36:41
Autor: Marcin Lubojański
Ostatni bastion padl?
wrote:

A jakie przeliczniki mają wydawane w Polsce Amexy?
Ja czeskim Amexem teraz płacę za granicą jak tylko się da bo
przeliczniki ma fantastyczne.

Masz kartę bezpośrednio od Amexa czy z Komercni Banka ?

Od Amexa. Bez podglądu online :/

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2009-02-22 19:36:09
Autor: MK
Ostatni bastion padl?
"Marcin Lubojański" <konto_tylko_do_usenetu@op.pl> wrote in message news:gns5mp$p06$1news.onet.pl...

A jakie przeliczniki mają wydawane w Polsce Amexy?
Ja czeskim Amexem teraz płacę za granicą jak tylko się da bo przeliczniki ma fantastyczne.

Ja mam Amexa z Mille, wiec na USD jest kurs Amexa + 1%, a z usd na PLN po kursie sprzedazy Mille.

MK

Data: 2009-02-24 02:09:18
Autor: Filip Lach
Ostatni bastion padl?
MK <macka@interia.pl> napisał(a):
Z niepokojem zaobserwowalem, ze kazda z moich ostatnio wykonanych transakcji karta DC jest autoryzowana online. Do tej pory zdecydowana czesc transakcji, zwlaszcza w hotelach i restauracjach, w POSach Polcardu, przechodzila bez autoryzacji. Od poczatku roku chyba wszystkie transakcje mialem autoryzowane. MK
Nie zauważyłem żadnej zmiany - Polcard zazwyczaj bez autoryzacji, e-card
zawsze z autoryzacją, jak punk obsługiwany przez e-card nie ma podpisanej
umowy na obsługę DC, to terminal wywala... odmowę. Jest dość żenujące i według
"customer services" nie powinno się zdarzać. Przy okazji - czy ktoś wie w jaki sposób decyduje się, czy karta będzie
autoryzowana, czy nie? (nie chodzi mi o floor limit, tylko o tą "co którąś"
transakcję, która jest autoryzowana niezależnie od kwoty transakcji)

Data: 2009-02-24 09:17:40
Autor: MK
Ostatni bastion padl?
"Filip Lach" <filip6198@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:gnvkse$ff8$1inews.gazeta.pl...

Nie zauważyłem żadnej zmiany - Polcard zazwyczaj bez autoryzacji, e-card
zawsze z autoryzacją, jak punk obsługiwany przez e-card nie ma podpisanej

Zwracalem uwage tylko na POSy Polcardu w ciagu ostatniego weekendu np. dokonywalem kilku transakcji i zadna nie przeszla bez autoryzacji, a nie byly to szczegolnie wysokie kwoty, o ile pamietam poprzednio tez mi sie rzucilo w oczy, ze ciagle sa autoryzacje. Bede obserwowal jeszcze, bo w przyszlym m-cu musze podjac decyzje o tym czy przedluzam karta czy nie...

MK

Data: 2009-02-24 09:54:56
Autor: Brzezi
Ostatni bastion padl?
wto, 24 lut 2009 o 09:17 GMT, MK napisał(a):

[...]

A poza tym ze "obserwujesz" ze transakcje sa autoryzowane, ta sa jakies
jeszcze inne efekty tej autoryzacj?

Pozdrawiam
Brzezi
--
[    E-mail: brzezi@gmail.com ][                                              ]
[       Ekg: #3781111         ][                                              ]

Data: 2009-02-24 10:01:10
Autor: Marcin Lubojański
Ostatni bastion padl?
Brzezi wrote:
[...]

Dłuższy czas spędzony przy kasie :P ?

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2009-02-24 11:01:54
Autor: Brzezi
Ostatni bastion padl?
wto, 24 lut 2009 o 10:01 GMT, Marcin Lubojański napisał(a):

A poza tym ze "obserwujesz" ze transakcje sa autoryzowane, ta sa jakies
jeszcze inne efekty tej autoryzacj?

Dłuższy czas spędzony przy kasie :P ?

zamiast sekundy bedzie 5 czy 10 sekund?

Pozdrawiam
Brzezi
--
[    E-mail: brzezi@gmail.com ][    brzezi:~# uptime                          ]
[       Ekg: #3781111         ][     11:01:35 up 18 days, 12:05,  5 users,    ]

Data: 2009-02-24 10:56:36
Autor: macka
Ostatni bastion padl?
On 24 Lut, 11:01, Brzezi <brz...@gmail.com> wrote:

zamiast sekundy bedzie 5 czy 10 sekund?

W wielu miejscach autoryzacja trwa dluzej niz 10 sekund. Jak jest
autoryzacja to tez jest ryzyko, ze sie nie powiedzie. Mi ostatnio tak
sie przydazylo wlasnie z karta DC w POSie Polcardu. 2 proby i 2 razy
odmowa, 5 minut pozniej przeszlo w innym punkcie bez problemu. Mnie
draznia tego typu zdarzenia i dlatego preferuje karty ktore dzialaja
bez autoryzacji. Skoro DC i Amex traca ta ceche to staja sie dla mnie
o wiele mniej atrakcyjne i dlatego zoltego Amexa zamieniam na
niebieska Ere.

MK

Data: 2009-02-24 11:55:21
Autor: Filip Lach
Ostatni bastion padl?
> [...]

Zwracalem uwage tylko na POSy Polcardu w ciagu ostatniego weekendu np. dokonywalem kilku transakcji i zadna nie przeszla bez autoryzacji, a nie byly to szczegolnie wysokie kwoty, o ile pamietam poprzednio tez mi sie rzucilo w oczy, ze ciagle sa autoryzacje. Bede obserwowal jeszcze, bo w przyszlym m-cu musze podjac decyzje o tym czy przedluzam karta czy nie...

Zaraz wyjdę na ich agenta - ale zwróć uwagę na wyciąg - dołączyli info o nowym
ubezpieczeniu. Generalnie to po przejrzeniu OWU wychodzi mi, że jest to
zdecydowanie najbardziej atrakcyjne ubezpieczenie NNW/Z/Ż jakie jest na rynku
i to mnie chyba przekona, żeby z nimi zostać. Łyżką dźiegciu w tym jest, że
żeby je aktywować trzeba się z nimi pisemnie skontaktować, możne też mailem,
ale pierwszy raz w życiu widziałem, że wystawca karty prosi o przesłanie
numeru karty... mailem.

Data: 2009-02-24 10:50:06
Autor: macka
Ostatni bastion padl?
On 24 Lut, 12:55, "Filip  Lach" <filip6...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

[...]

Jeszcze nie dostalem wyciagu, ale jak dostane to sie zapoznam i
ocenie :).

MK

Ostatni bastion padl?