Ostatni dogmat ogloszony przez Kosciol

Data: 2011-03-11 20:01:50
Autor: abc
Ostatni dogmat ogloszony przez Kosciol
Czcigodny Sługa Boży Pius XII w dniu 1 listopada roku 1950 Konstytucją
Apostolską  Munificentissimus  Deus ogłosił ex cathedra jako Dogmat wiary,
że Bogarodzica Dziewica Maryja została z Ciałem i Duszą wzięta do
Niebieskiej Chwały:

Dlatego zaniósłszy do Boga wielokrotne korne błaganie i wezwawszy światła
Ducha Prawdy, ku chwale Boga Wszechmogącego, który szczególną Swą
łaskawością obdarzył Maryję Dziewicę, na cześć Syna Jego, nieśmiertelnego
Króla wieków oraz Zwycięzcy grzechu i śmierci, dla powiększenia chwały
dostojnej Matki tegoż Syna, dla radości i wesela całego Kościoła, powagą,
Pana Naszego Jezusa Chrystusa, świętych Apostołów Piotra i Pawła oraz Naszą
ogłaszamy, wyjaśniamy i określamy, jako dogmat przez Boga objawiony, ŻE
NIEPOKALANA BOGARODZICA ZAWSZE DZIEWICA MARYJA, PO ZAKOŃCZENIU BIEGU ŻYCIA
ZIEMSKIEGO, ZOSTAŁA Z CIAŁEM I DUSZĄ WZIĘTA DO NIEBIESKIEJ CHWAŁY.

Więcej
http://www.opoka.org.pl/biblioteka/W/WP/pius_xii/konstytucje/munificentissimus_deus_01111950.html

Data: 2011-03-11 23:38:52
Autor: sofu

--

No, jeśli sam "Czcigodny Sługa Boży Pius XII" tak ogłosił to musowo tak musiało być!
Zastanawiam się tylko czy jej dzieci spłodzone z Józefem też zostały z duszą i ciałem wziete do "niebieskiej chwały"?

sofu

Data: 2011-03-12 06:25:06
Autor: abc
Ostatni dogmat ogloszony przez Kosciol
No, jeśli sam "Czcigodny Sługa Boży Pius XII" tak ogłosił to musowo tak
musiało być!

Polecam tekst
http://www.opoka.org.pl/biblioteka/W/WP/pius_xii/konstytucje/munificentissimus_deus_01111950.html

Data: 2011-03-12 06:38:49
Autor: sofu

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d7b03b5$0$2498$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Obawiam się, że to typowy bełkot w stylu wyżartych kotabasów. Siedzą, żra, ruchają i z nudów wymyślają taką ceglastą literaturę.
Onego czasu tez tak robili komuniści tworząc niezliczona ilość marksistowsko-leninowskich dzieł, gdzie udawadniali wyższosc systemu komunistycznego nad
zdrowym rozumem. Tamto poszło na przemiał jako bezwartosciowy grafomański chłam , to tez w przyszłości czeka tem sam los.

sofu

 --
Dom Pana piękny jest, a na odrzwiach jego wyraźnie stoi: psom, kurwom i
księżom katolickim wstęp wzbroniony!

Data: 2011-03-12 07:46:08
Autor: abc
Ostatni dogmat ogloszony przez Kosciol

[...]