Ostatni gwozdz do trumny Tuska

Data: 2011-09-14 11:47:58
Autor: brat_olin
Ostatni gwozdz do trumny Tuska
Z jednego z moich ulubionych blogow:
http://rekontra.salon24.pl/342788,ostatni-gwozdz-do-trumny-po

Ostatni gwóźdź do trumny PO

Premier Węgier Ferenc Gyurcsany:
"Kłamaliśmy rano, kłamaliśmy wieczorem"  - "Nie możecie mi podać ani
jednej rzeczy, z której moglibyśmy być dumni, poza tym, że mamy
władzę".

Minister finansów w rządzie Donalda Tuska Jan Antony Vincent-
Rostowski:
Odbyłem rozmowę z "prezesem wielkiego polskiego banku", pracującym w
ministerstwie za czasów transformacji w Polsce. Powiedział,
że"poważnie się zastanawia nad tym, by uzyskać dla dzieci zieloną
kartę w USA".

Jeżeli to nie będzie gwóźdź do politycznej trumny PO, jeżeli PiS nie
potrafi wykorzystać tego skandalicznego stwierdzenia, jeżeli dzień i
noc nie będzie przypominać o amerykańskiej "zielonej karcie" PO, żeby
wszyscy wiedzieli, jaką drogę ewakuacyjną przygotowuje się dla
własnych dzieci, i jak się rządzi metodą "tu i teraz", zadłużania
państwa na wiele pokoleń naprzód, to znaczy że doszło do całkowitego
ogłupienia/zgłupienia społeczeństwa.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-09-14 18:56:30
Autor: MH
brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a):
Z jednego z moich ulubionych blogow:
http://rekontra.salon24.pl/342788,ostatni-gwozdz-do-trumny-po

Ostatni gw=F3=BCd=BC do trumny PO

Premier W=EAgier Ferenc Gyurcsany:
"K=B3amali=B6my rano, k=B3amali=B6my wieczorem"  - "Nie mo=BFecie mi poda=
=E6 ani
jednej rzeczy, z kt=F3rej mogliby=B6my by=E6 dumni, poza tym, =BFe mamy
w=B3adz=EA".

Minister finans=F3w w rz=B1dzie Donalda Tuska Jan Antony Vincent-
Rostowski:
Odby=B3em rozmow=EA z "prezesem wielkiego polskiego banku", pracuj=B1cym w
ministerstwie za czas=F3w transformacji w Polsce. Powiedzia=B3,
=BFe"powa=BFnie si=EA zastanawia nad tym, by uzyska=E6 dla dzieci zielon=B1
kart=EA w USA".

Je=BFeli to nie b=EAdzie gw=F3=BCd=BC do politycznej trumny PO, je=BFeli Pi=
S nie
potrafi wykorzysta=E6 tego skandalicznego stwierdzenia, je=BFeli dzie=F1 i
noc nie b=EAdzie przypomina=E6 o ameryka=F1skiej "zielonej karcie" PO, =BFe=
by
wszyscy wiedzieli, jak=B1 drog=EA ewakuacyjn=B1 przygotowuje si=EA dla
w=B3asnych dzieci, i jak si=EA rz=B1dzi metod=B1 "tu i teraz", zad=B3u=BFan=
ia
pa=F1stwa na wiele pokole=F1 naprz=F3d, to znaczy =BFe dosz=B3o do ca=B3kow=
itego
og=B3upienia/zg=B3upienia spo=B3ecze=F1stwa.

--
Smart questions to stupid answers

======================

Tja !!!  Ileż to już lat słyszymy o sukcesach prezesa.  Tylko ta demokracja
jakaś wujowa jest..  Ale , co tam....  Ważne , że są ważnymi głosy z Wawelu !!

MH

Data: 2011-09-14 20:54:11
Autor: abc
Ostatni gwozdz do trumny Tuska
to znaczy że doszło do całkowitego ogłupienia/zgłupienia społeczeństwa.

Doszło. W innych państwach też...

Data: 2011-09-14 20:56:56
Autor: u2
W dniu 2011-09-14 20:47, brat_olin pisze:
[...]

No szczerze powiedzial. Widzi co sie dzieje w kraju pod rzadami Jeana
Vincenta bez pesel :)

Data: 2011-09-14 13:34:43
Autor: brat_olin
On 14 Sep, 20:56, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-09-14 20:47, brat_olin pisze:

> Minister finans w w rz dzie Donalda Tuska Jan Antony Vincent-
> Rostowski:
> Odby em rozmow z "prezesem wielkiego polskiego banku", pracuj cym w
> ministerstwie za czas w transformacji w Polsce. Powiedzia ,
> e "powa nie si zastanawia nad tym, by uzyska dla dzieci zielon
> kart w USA".

No szczerze powiedzial. Widzi co sie dzieje w kraju pod rzadami Jeana
Vincenta bez pesel :)

Ale jaki wstyd!  Vincent winien byc na wszystkich reklamach wyborczych
PiS (i PO!)
--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-09-14 23:05:00
Autor: u2
W dniu 2011-09-14 22:34, brat_olin pisze:
No szczerze powiedzial. Widzi co sie dzieje w kraju pod rzadami Jeana
Vincenta bez pesel :)

Ale jaki wstyd!  Vincent winien byc na wszystkich reklamach wyborczych
PiS (i PO!)

E tam, wraza razwietka wstydu nie zna, bo to taka bezwstydna wataha.

Ostatni gwozdz do trumny Tuska