Ostatni patriota?

Data: 2009-10-26 11:22:28
Autor: jadrys
Ostatni patriota?

Rado!! Polska i Polacy są z Tobą!

http://konflikty.wp.pl/kat,1020385,title,Architekt-ludobojstwa-zbojkotowal-swoj-proces,wid,11628196,wiadomosc.html?ticaid=18fdc

Data: 2009-10-26 09:46:14
Autor: J-23
Ostatni patriota?
On 26 Paź, 11:22, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Rado!! Polska i Polacy są z Tobą!

http://konflikty.wp.pl/kat,1020385,title,Architekt-ludobojstwa-zbojko...

Dupe powino mu sie urwac!
Lub glowe z plucami!

J-23 itede

Data: 2009-10-26 19:58:32
Autor: jadrys
Ostatni patriota?
J-23 pisze:
On 26 Paź, 11:22, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Rado!! Polska i Polacy są z Tobą!

http://konflikty.wp.pl/kat,1020385,title,Architekt-ludobojstwa-zbojko...

Dupe powino mu sie urwac!
Lub glowe z plucami!

J-23 itede

Ze smutkiem muszę stwierdzić że jesteś durniem otumanionym propagandą J-23...

Data: 2009-10-26 13:47:32
Autor: J-23
Ostatni patriota?
On 26 Paź, 19:58, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
J-23 pisze:

> Dupe powino mu sie urwac!
> Lub glowe z plucami!

> J-23 itede

Ze smutkiem muszę stwierdzić że jesteś durniem otumanionym propagandą
J-23...

Zgnije z kazamatach za swoje zbrodnie.

J-23 itede

PS. olewam cieplym moczem Twoja opinie

Data: 2009-10-26 22:17:24
Autor: jadrys
Ostatni patriota?
J-23 pisze:

[...]

Pewnie że zgnije (o ile wcześniej nie przedawkuje leków nasercowych!), ale nie za swoje.

Data: 2009-10-27 01:27:19
Autor: J-23
Ostatni patriota?
On 26 Paź, 22:17, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
J-23 pisze:

> Zgnije z kazamatach za swoje zbrodnie.

> J-23 itede

Pewnie że zgnije (o ile wcześniej nie przedawkuje leków nasercowych!),
ale nie za swoje.

Moze nawet przedawkowac lewatyw.

J-23 itede

Data: 2009-10-27 10:09:36
Autor: jadrys
Ostatni patriota?

J-23 pisze:

[...]

Myślisz J-23 że jak komuś odpowiesz w głupkowaty sposób to przybędzie Ci mądrości?

Data: 2009-10-27 05:38:31
Autor: J-23
Ostatni patriota?
On 27 Paź, 10:09, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
J-23 pisze:

> Moze nawet przedawkowac lewatyw.

> J-23 itede

Myślisz J-23 że jak komuś odpowiesz w głupkowaty sposób to przybędzie Ci
mądrości?

Hitlera i Stalina tez bedziesz wychwalac?
Patrioci z nich byli jak sie patrzy.

J-23 itede

Data: 2009-10-27 19:42:49
Autor: jadrys
Ostatni patriota?
J-23 pisze:

[...]

Nigdy nie pochwalałem morderców i agresorów.. A ani "Slobo" ani "Rado" nimi nie byli.  Po prostu stanęli w obronie własnego narodu.  Jeżeli wiesz cokolwiek obiektywnego  na temat wojny "domowej" w Jugosławii, to pewnie wiesz że w Słowenii i Chorwacji nie ma już praktycznie Serbów..  Zostali wysiedleni  z własnych domów i przepędzeni do Serbii. To samo próbowano zrobić w Bośni, ale tam się to nie udało za sprawą m.in. Karadzicia. A z drugiej strony słyszałeś o jakichś czystkach które sie odbywały w stosunku do Chorwatów, Bośniaków czy Słoweńców na terenie Serbii? Więc rusz trochę głową samodzielnie i pomyśl kto był winien wszystkim tym czystkom etnicznym..
Milosevic i Karadzić powinni być brani za wzór do naśladowania przez wszystkich tych którym leży na sercu dobro rodaków. Takie parszywe czasy nastały że takich ludzi sie morduje w więzieniach bez wyroku, albo skazuje na długoletnie kary więzienia, a prawdziwi sprawcy tych nieszczęść Jugosławii są ich sędziami.

Data: 2009-10-27 13:15:41
Autor: J-23
Ostatni patriota?
On 27 Paź, 19:42, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
J-23 pisze:

> [...]

nastały że takich ludzi sie morduje w więzieniach bez wyroku, albo
skazuje na długoletnie kary więzienia, a prawdziwi sprawcy tych

warto przeczytac
http://pl.wikipedia.org/wiki/Slobodan_Milo%C5%A1evi%C4%87
to tez
http://pl.wikipedia.org/wiki/Radovan_Karad%C5%BEi%C4%87
jeszcze to
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ratko_Mladi%C4%87

Sa to zbrodniarze, mordercy i zlodzieje, ktorzy powinni poniesc sroga
kare za swoje czyny

Data: 2009-10-27 21:56:01
Autor: jadrys
Ostatni patriota?

J-23 pisze:

[...]

Cóż mogę odpowiedzieć? Chyba tylko to - wiedz że Wikipedia to nie wyrocznia, szczególnie w sprawach politycznych.. W takich sprawach najlepiej używać własnego rozumu. I wiedzy z różnych źródeł, także Serbskich. Także trzeba umieć kojarzyć zaistniałe fakty.. Ale gdy się swoją wiedzę opiera na danych z Wiki, czy wiadomościach w TVP, to można długie lata żyć w błogim zakłamaniu.

Data: 2009-10-27 14:03:04
Autor: J-23
Ostatni patriota?
On 27 Paź, 21:56, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
J-23 pisze:

> [...]

Serbskich. Także trzeba umieć kojarzyć zaistniałe fakty.. Ale gdy się
swoją wiedzę opiera na danych z Wiki, czy wiadomościach w TVP, to można

Niesmialo wspomne ze kazdy ma do dyspozycji wikipedie.
Kazdy moze podpierac swoja wypowiedz, w duzym stopniu obiektywnymi
argumentami.
Sugestia ze Trybunal Miedzynarodowy tez jest zmanipulowany jest nie do
przyjecia.
A przed takowym staneli zyjacy Serbscy zbrodniarze.,
ktorzy posiadali na ogol komunistyczne proweniencje.
(sic!)

J-23 itede

Data: 2009-10-28 21:26:12
Autor: jadrys
Ostatni patriota?
J-23 pisze:

[...]

Obecnie w Wiki karty rozdaje pewna organizacja z siedzią w Langley (stan Wirginia), przez to znajduje sie tam pełno kłamstw i przekłamań na tematy polityczne, ze szczególną zaciekłością atakują oni mit Guevary.
Niestety, trybunał jest zmanipulowany, choćby tym że z wyższych przywódców są sądzeni sami Serbowie. A dlaczego nikt nie oskarżył  Franjo Tudmana sprawcę czystek etnicznych wobec Serbów  Chorwacji? A dlaczego na wolności pozostał Alija Izetbegović odpowiedzialny za to samo w Bośni? Przed sądem stanęło tylko parę "płotek"..
Jest to wielkie gó..no a nie trybunał sprawiedliwości, tam się bierze odwet na Serbach a wymierza sprawiedliwość.

Data: 2009-10-28 23:46:10
Autor: J-23
Ostatni patriota?
On 28 Paź, 21:26, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
J-23 pisze:

> [...]

Jest to wielkie gó..no a nie trybunał sprawiedliwości, tam się bierze
odwet na Serbach a wymierza sprawiedliwość.

Alija Izetbegović, choc muzulmanin to jednak byl zwolennkiem
demokratycznych metot rozwiazania konfliktu balkanskiego. Jak rowniez
byl on inicjatorem procesow pokojowego wspolistnienia Serbow ,
Chorwatow i Bosniackich Muzulmanow. Z cala pewnoscia nie byl
zbrodniarzem wojennym.

Franjo Tudmana ten rzeczywiscie powinien zostac osadzony za swoje
postepowanie.

J-23 itede

Data: 2009-10-30 17:14:40
Autor: jadrys
Ostatni patriota?
J-23 pisze:

Alija Izetbegović, choc muzulmanin to jednak byl zwolennkiem
demokratycznych metot rozwiazania konfliktu balkanskiego.

To tak samo jak "Slobo"..  A gdyby nie Karadzić to Bośnia byłaby podobnie jak Chorwacja "wolna" od Serbów..

 Jak rowniez
byl on inicjatorem procesow pokojowego wspolistnienia Serbow ,
Chorwatow i Bosniackich Muzulmanow. Z cala pewnoscia nie byl
zbrodniarzem wojennym.

Tak samo "Slobo"

Franjo Tudmana ten rzeczywiscie powinien zostac osadzony za swoje
postepowanie.

J-23 itede

Tudman to po Clintonie drugi  winny całej tej wojny.

Data: 2009-10-29 05:30:17
Autor: cirrus
Ostatni patriota?
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hca9db$u7$1news.onet.pl...
J-23 pisze:
[...]

To pewnie i w TWN siedzi, bo cytowałem ci podbne zdanie o Che.

--
stevep

Data: 2009-10-29 08:05:26
Autor: cirrus
Ostatni patriota?
J-23 pisze:
[...]

Pardon, miało być PWN.

--
stevep

Data: 2009-10-28 05:38:16
Autor: cirrus
Ostatni patriota?
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hc7evb$qta$1news.onet.pl...
J-23 pisze:
[...]

To napisz coś "obiektywnego".

--
stevep

Data: 2009-10-28 21:27:29
Autor: jadrys
Ostatni patriota?

J-23 pisze:

[...]

Cały czas piszę _tylko_ obiektywnie.

Data: 2009-10-29 16:38:57
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Ostatni patriota?
jadrys wrote:

[...]

Nie zapędzaj się tak Jadrysiu, bo wiesz, u nas mieszka dużo Rosjan i Niemców
i jak Aniela z Wołodią poczytają jadrysiowe i zaczną się tak jak tamci dwaj
upominać o dobro swoich rodaków, to będzie niemiło.
--
Pit

Data: 2009-10-30 17:14:15
Autor: jadrys
Ostatni patriota?
Pit Kowalski albo Nowak pisze:
jadrys wrote:

[...]

Status Serbów w Chorwacji, Bośni czy Słowenii można porównać do statusu Polaków na Górnym Śląsku, Kaszubach itd. , a nie do mniejszości narodowych za granicą.

Data: 2009-10-27 22:06:23
Autor: MH
Ostatni patriota?

Dupe powino mu sie urwac!
Lub glowe z plucami!

Bardzo intyligemnta odpowiedź. Postympowa wręcz ..

MH

--

Ostatni patriota?