Ostatni sprawiedliwi? Gdzie są pozostali? ! Judasz podpisał traktat!!!

Data: 2009-10-11 19:31:18
Autor: jadrys
Ostatni sprawiedliwi? Gdzie są pozostali? ! Judasz podpisał traktat!!!
Antenka pisze:
Judasz podpisała traktat. Podobno nawet pióro zawiodło, bo nie chciało
nas Polaków wpędzić ostatecznie w  jarzmo UNII EUROPEJSKIEJ NARODU
NIEMIECKIEGO!!!

Lecz pamiętaj zdrajco: "sPiS(g)ane
będą czyny i rozmowy i lepszy byłby dla ciebie świt zimowy i gałąź pod
ciężarem zgięta!!!"

Antenka :-[

A myślałaś że będzie inaczej?  Że PO i PiS, Kaczyński i Tusk sie czymś od siebie różnią?  Moim zdaniem całe to zamieszanie  z CBA ma odwrócić uwagę od podpisania właśnie tego haniebnego traktatu.  Mogę sie założyć że w sprawie CBA  poza figurantem Kamińskim i paroma płotkami  nikt nie poniesie  żadnych konsekwencji.

Data: 2009-10-11 11:57:42
Autor: Antenka
[...]

Nie, nie myślałam. Czego można się spodziewać od człowieczego karła,
który nim stał się Prezydentem RP poszedł po dyrektywy do Fundacji
Batorego. Tam dostał wytyczne, co mu wolno, a czego nie ma robić. Ja
to wiedziałam od początku, ale krasnale zmamili miliony ludzi, udając
świętoszków.
Szczytem hipokryzji - dzień po haniebnej zdradzie - było dzisiejsze
klęczenie na grobie JPII a potem udział we mszy ze "świętszą od
papieża", "wielką damą maltańską" Hanną z dm. Szkarada. : - /.

Antenka :-((

Data: 2009-10-12 01:40:26
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sun, 11 Oct 2009 11:57:42 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Nie, nie myślałam. Czego można się spodziewać od [-- -- ] [-- -- ]

Ale się komuś teraz właśnie podkładasz hehehe

Data: 2009-10-12 00:04:04
Autor: Antenka
On 11 Paź, 19:31, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

uwagę od podpisania właśnie tego haniebnego traktatu.  Mogę sie założyć
że w sprawie CBA  poza figurantem Kamińskim i paroma płotkami  nikt nie

Podpisując ten haniebny dokument, Kaczyński złamał Konstytucję RP..
Dlatego też jak najszybciej należałoby go postawić przed Trybunałem
Stanu.

Antenka :-((

Antenka

Data: 2009-10-12 18:28:19
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

W pełni się zgadzam. Ale postawić go raczej przed trybunał ludowy. Niech go lud który zdradził osądzi..

Data: 2009-10-12 09:43:15
Autor: Antenka
Ostatni sprawiedliwi? Gdzie są pozostali?! Juda sz podpisał traktat!!!

W pełni się zgadzam. Ale postawić go raczej przed trybunał ludowy.. Niech
go lud który zdradził osądzi..

Pod poznański pręgierz go dawać! ;-)

Antenka

Ostatni sprawiedliwi? Gdzie są pozostali? ! Judasz podpisał traktat!!!