Ostatni władca wiatru

Data: 2010-09-04 16:53:20
Autor: Gall
Ostatni władca wiatru
On Sat, 04 Sep 2010 18:44:02 +0200, Habeck Colibretto wrote:

Efekty bardzo porządne (nie oglądaliśmy w 3D bo jakoś nikomu z mojej
rodziny 3D nie odpowiada),

Jaaasne, na kilometr śmierdzi zamordystycznym opiekunem. Mi się nie podoba, to wszystkim się nie podoba.

Znasz kogoś jak mu powiesz „chodź idziemy na 3D” to on powie „nie dzięki stary, nie lubię 3D”? Filmy 3D są pycha! Masz chusteczkę? Pociekło mi. Na samą myśl o 3D się ślinię.

--
Grzesiek

Data: 2010-09-04 20:09:07
Autor: Habeck Colibretto
Ostatni władca wiatru
Dnia 04.09.2010, o godzinie 18.53.20, na pl.rec.film, Gall napisał(a):

Efekty bardzo porządne (nie oglądaliśmy w 3D bo jakoś nikomu z mojej
rodziny 3D nie odpowiada),
Jaaasne, na kilometr śmierdzi zamordystycznym opiekunem.

A mi śmierdzi tutaj kretynem, który myśli, że ma zawsze rację.

Mi się nie podoba, to wszystkim się nie podoba.

Przede wszystkim 3D nie podoba się moim dzieciom (zresztą pisałem o tym nie
raz). Za każdym razem pytam na jaką wersję chcą pójść. Za każdym razem
krzyczą, że nie na 3D (córka: "Jak będzie 3D to ja nie idę!", syn: "Ale nie
w 3D, prawda?").

Znasz kogoś jak mu powiesz ?chodź idziemy na 3D? to on powie ?nie dzięki stary, nie lubię 3D??

Tak, znam. Ja, moja żona i moje dzieci. Jedyny film 3D, który był strawny
to Avatar (scenariusz pominę, bo żałosny). Cała reszta była za ciemna i
zbyt męczyła oczy. Nie chodzimy na 3D bo nie lubimy.

Filmy 3D są pycha! Masz chusteczkę? Pociekło mi. Na samą myśl o 3D się ślinię.

Świetnie. Ale nie każdy jest taki jak Ty. Możesz zmienić swój światopogląd
i przyjąć, że są ludzie, którzy nie mają ciśnienia na 3D.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2010-09-04 21:40:43
Autor: medea
Ostatni władca wiatru
W dniu 2010-09-04 20:09, Habeck Colibretto pisze:
[...]

Dokładnie tak samo reaguje moja córka. Na 3D nie daje się już namówić (ze 2 filmy w 3D widziała).

[...]

Mam to samo. Mąż lubi umiarkowanie, chociaż fanem nie jest. Ja natomiast nie lubię, bo przy oglądaniu zwyczajnie męczą mi się oczy i muszę co jakiś czas zdejmować te okulary i odpoczywać.

Ewa

Data: 2010-09-04 21:17:50
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
Ostatni władca wiatru
Gall pisze:
On Sat, 04 Sep 2010 18:44:02 +0200, Habeck Colibretto wrote:

Znasz kogoś jak mu powiesz „chodź idziemy na 3D” to on powie „nie dzięki stary, nie lubię 3D”?

Tak.

pzdr,
dex
--