Ostatni władca wiatru

Data: 2010-09-04 20:55:56
Autor: Jagna W.
Ostatni władca wiatru
"Habeck Colibretto" <habeck@NOSPAM.gazeta.pl> napisał

Byłem z 6-latkiem i 8-latką.
Dzieci zachwycone, ja... też. :)

My też byliśmy z chłopakami i też polecam :)

Efekty bardzo porządne (nie oglądaliśmy w 3D bo jakoś nikomu z mojej
rodziny 3D nie odpowiada),

I wcale nie żałuj.
1/4 filmu obejrzałam bez okularów, bo nie było zbyt wielkiej różnicy ;-)

Nie widziałem animowanego serialu (moje dzieci też).

Moje chłopaki animowany widziały, ale zdania są podzielone.
Starszy twierdzi, że ciut lepszy jest serial, młodszy, że film.
Wiadomo, że film skrócony i parę wątków opuszczonych, ale to normalne.
Początkowo sądziliśmy, że całość będzie zawarta w tym właśnie filmie, ale
okazuje się, że to jedna z czterech ksiąg, więc czekają nas zapewne jeszcze
trzy pozostałe :)

No i jeszcze duża, nieustająca wazelina dla Kinoteki. 42zł za 1 osobę
dorosłą i dwójkę dzieci. :)

Multikino - 98 zetów za 4 osoby :-/
Ale dopłata za 3D.

A przy okazji piętno dla Cinema City w Jankach. Przy oglądaniu Incepcji

A jak wrażenie z samej Incepcji?
Mnie się podobał, chociaż jakiś taki nieokreślony niedosyt czuję.

Pozdrawiam
JW

Data: 2010-09-04 21:04:58
Autor: Rais
Ostatni władca wiatru
W dniu 2010-09-04 20:55, Jagna W. pisze:
[...]

TRZECH!
Woda, Ziemia, Ogień.
Powietrza nie ma bo powietrzem Aang umie władać.

Dwa kolejne będą jeśli ten się zwróci.

Data: 2010-09-04 21:27:28
Autor: Jagna W.
Ostatni władca wiatru

Użytkownik "Rais" <raistand@poczta.onet.pl> napisał

TRZECH!
Woda, Ziemia, Ogień.
Powietrza nie ma bo powietrzem Aang umie władać.

No faktycznie. Chyba, że to będzie już o kolejnym Avatarze ;-)

Dwa kolejne będą jeśli ten się zwróci.

;-)

Pozdrawiam
JW

Data: 2010-09-04 22:04:37
Autor: Habeck Colibretto
Ostatni władca wiatru
Dnia 04.09.2010, o godzinie 21.04.58, na pl.soc.dzieci,pl.rec.film, Rais
napisał(a):

TRZECH!
Woda, Ziemia, Ogień.
Powietrza nie ma bo powietrzem Aang umie władać.

Dwa kolejne będą jeśli ten się zwróci.

Chyba już się zwrócił mimo kiepskich ocen. Zdaje się, że rodziny jednak
walką na to drzwiami i oknami chociażby po to, żeby porównać serial z
filmem:
http://www.movie-moron.com/?p=13010 :)))

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2010-09-04 22:10:36
Autor: Rais
Ostatni władca wiatru
napisał(a):

[...]

Ma zarobić $280m a na razie ma $253m.
Pewnie dobije bo w europie dopiero wchodzi do kin.

Data: 2010-09-04 22:15:37
Autor: Habeck Colibretto
Ostatni władca wiatru
Dnia 04.09.2010, o godzinie 22.10.36, na pl.soc.dzieci,pl.rec.film, Rais
napisał(a):

[...]

Film jako film się zwrócił. Finansowo ciągnie go w dół promocja.

Pewnie dobije bo w europie dopiero wchodzi do kin.

Spokojnie się zwróci.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2010-09-04 21:48:01
Autor: Habeck Colibretto
Ostatni władca wiatru
Dnia 04.09.2010, o godzinie 20.55.56, na pl.soc.dzieci,pl.rec.film, Jagna
W. napisał(a):

Byłem z 6-latkiem i 8-latką.
Dzieci zachwycone, ja... też. :)
My też byliśmy z chłopakami i też polecam :)

O dziwo przeżywam do teraz (byliśmy zaraz po południu), że taki fajny,
lekki, przyjemny, bez nachalnego edukacjonizmu. Żona żałuje, że nie była.
:)

Efekty bardzo porządne (nie oglądaliśmy w 3D bo jakoś nikomu z mojej
rodziny 3D nie odpowiada),
I wcale nie żałuj.
1/4 filmu obejrzałam bez okularów, bo nie było zbyt wielkiej różnicy ;-)

Ale było jaśniej! :)

[...]

Nie czuć było.

Początkowo sądziliśmy, że całość będzie zawarta w tym właśnie filmie, ale
okazuje się, że to jedna z czterech ksiąg, więc czekają nas zapewne jeszcze
trzy pozostałe :)

Jeżeli każda z tych czterech części będzie tak przyjemna, to już się
cieszę.

No i jeszcze duża, nieustająca wazelina dla Kinoteki. 42zł za 1 osobę
dorosłą i dwójkę dzieci. :)
Multikino - 98 zetów za 4 osoby :-/
Ale dopłata za 3D.

Gdzie? W Warszawie 132zł.
A przy okazji piętno dla Cinema City w Jankach. Przy oglądaniu Incepcji
A jak wrażenie z samej Incepcji?

Zjadliwa. Ale bez rewelacji. Szczerze mówiąc chętniej bym obejrzał któryś
raz z kolei Matriksa niż Incepcję po raz drugi (choć pewnie kiedyś ją znowu
obejrzę - na sucho, bo miałem może zbyt wielkie oczekiwania). Miałem
wrażenie, że to gra a bohater musi przejść z punktu A do punktu B bez
większych zaskoczeń. Lekko się zawiodłem po IMO rewelacyjnym Batmanie. Ale muzyka - na okrągło jej ostatnio słucham - podoba mi się coraz
bardziej. Szczególnie Mombasa i Dream Is Collapsing.

Mnie się podobał, chociaż jakiś taki nieokreślony niedosyt czuję.

Ja też. Ja też. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2010-09-04 22:16:27
Autor: Jagna W.
Ostatni władca wiatru

Użytkownik "Habeck Colibretto" <habeck@NOSPAM.gazeta.pl> napisał

O dziwo przeżywam do teraz (byliśmy zaraz po południu), że taki fajny,
lekki, przyjemny, bez nachalnego edukacjonizmu. Żona żałuje, że nie była.
:)

Mnie się szczerze mówiąc nie chciało iść (w dodatku na 20:00), bo sądziłam, że się wynudzę, ale nie żałuję.

Ale było jaśniej! :)

A to fakt :)

[...]

Ja też nie czułam, bo nie znam serialu (raz czy dwa widziałam przy okazji, ale nie wciągnął mnie za bardzo), ale chłopaki twierdzą, że film jest okrojony.

Jeżeli każda z tych czterech części będzie tak przyjemna, to już się
cieszę.

Jednak wychodzi na to, że będą chyba tylko trzy (dwójeczka dopiero w 2012). Właśnie przepytałam latorośle na tę okoliczność i potwierdzili niemal toczka w toczkę to, co pisał Rais - Księgi Powietrza nie będzie, bo Aang nie musi się uczyć tej magii ;-)

Gdzie? W Warszawie 132zł.

O dżisas!
To jednak Trójmiasto tańsze.

Zjadliwa. Ale bez rewelacji. Szczerze mówiąc chętniej bym obejrzał któryś
raz z kolei Matriksa niż Incepcję po raz drugi (choć pewnie kiedyś ją znowu
obejrzę - na sucho, bo miałem może zbyt wielkie oczekiwania).

No właśnie ja też czekałam na COŚ więcej.
I po drodze znalazłam trochę nieścisłości i sprzeczności.
Wiem, że to SF, ale nawet w takich filmach należy trzymać się jakichś reguł ;-)

Ale muzyka - na okrągło jej ostatnio słucham - podoba mi się coraz
bardziej. Szczególnie Mombasa i Dream Is Collapsing.

O tak, muzyka rewelacyjna.
No i jeszcze (mało znany dotąd) Tom Hardy, ale tego jako facet pewnie nie zrozumiesz ;-)

Pozdrawiam
JW

Data: 2010-09-05 00:50:50
Autor: Tiber
Ostatni władca wiatru
Silly, silly Habeck Colibretto nabazgrału:

Ale muzyka - na okrągło jej ostatnio słucham - podoba mi się coraz
bardziej. Szczególnie Mombasa i Dream Is Collapsing.

"Mombasy" nie doceniam właściwie, ale "Dream..." jest rzeczywiście w
pytę, jak i cały soundtrack. Jeszcze nie wiem, ale to będzie szaleństwo
jak będzie Batman 3 i następca "Why So Serious?" xD

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2010-09-05 13:16:37
Autor: Habeck Colibretto
Ostatni władca wiatru
Dnia 05.09.2010, o godzinie 00.50.50, na pl.soc.dzieci,pl.rec.film, Tiber
napisał(a):

Silly, silly Habeck Colibretto nabazgrału:
Ale muzyka - na okrągło jej ostatnio słucham - podoba mi się coraz
bardziej. Szczególnie Mombasa i Dream Is Collapsing.
"Mombasy" nie doceniam właściwie,

Grunt, że doceniasz. A że niewłaściwie, to już mniej istotne. :)

ale "Dream..." jest rzeczywiście w
pytę, jak i cały soundtrack. Jeszcze nie wiem, ale to będzie szaleństwo
jak będzie Batman 3 i następca "Why So Serious?" xD

Jokera chyba nie będzie. Szkoda bo Joseph Gordon-Levitt, fizjonomicznie
idealnie by pasował na Jokera. Swoją drogą ciekawe, czy uda się zrobić jeszcze lepszy, bardziej poprawiony
OST czy to będzie przypadek Bourne'a gdzie 1. średni, 2. rewelacyjny, a 3.
znowu średni? :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*