Ostatni władca wiatru

Data: 2010-09-05 21:17:19
Autor: Habeck Colibretto
Ostatni władca wiatru
Dnia 04.09.2010, o godzinie 18.44.02, na
pl.rec.film,pl.soc.dzieci,pl.pregierz, Habeck Colibretto napisał(a):

Nie widziałem animowanego serialu (moje dzieci też).

I dlatego tak mi się podobał. :)
Obejrzałem pierwszy odcinek serialu i już wiem dlaczego ludzie mają do
filmu pretensje. Serial jest rzeczywiście pełen humoru, film przy nim jest
po prostu ponury. Szkoda, bo serial wyglądał na samograj, chociaż z drugiej
strony wiele rzeczy w wersjach animowanych jest zjadliwych, a w wersjach z
ludźmi po prostu może wydawać się nienaturalne. No i trzeba było to jakoś
skrócić. Ale chyba się wciągnę i serial kupię jak tylko na DVD się pojawi.
:)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2010-09-05 21:23:48
Autor: Rais
Ostatni władca wiatru
W dniu 2010-09-05 21:17, Habeck Colibretto pisze:
[...]

Oj, to chyba nieprędko...
(oczywiście mowa o polskim wydaniu)
--
pzdr

Data: 2010-09-05 21:27:59
Autor: Habeck Colibretto
Ostatni władca wiatru
Dnia 05.09.2010, o godzinie 21.23.48, na pl.rec.film,pl.soc.dzieci, Rais
napisał(a):

[...]

Taa... zacząłem szukać, ale ni widu ni słychu czy w ogóle kiedykolwiek ktoś
o wydaniu tego pomyśli. :(
Kurcze... jest dubbing - tylko bić płyty razem z płytami z filmu kinowego.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Ostatni władca wiatru