Ostatni żołnież Niepodległej

Data: 2012-03-01 16:03:59
Autor: abc
Ostatni żołnież Niepodległej
W małej wsi w województwie lubelskim zginął jesienią 1963 roku podczas
obławy 45-letni Józef Franczak, poszukiwany listem gończym były AK-owiec.

Był ostatnim żołnierzem antykomunistycznego podziemia. Z bronią w ręku
ukrywał się dokładnie 24 lata..

Więcej
http://podziemiezbrojne.blox.pl/2006/03/Ostatni-niezlomny-Jozef-Franczak-ps-Lalek-czesc-1.html

Data: 2012-03-01 16:07:25
Autor: abc
Ostatni żołnierz Niepodległej
Żołnierz oczywiście,

Data: 2012-03-01 18:12:35
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-01 16:03, abc pisze:
[...]

No cóż, sprawy o które przypuszczalnie walczył i tak zwyciężyły.

Data: 2012-03-01 18:15:45
Autor: abc
Ostatni żołnierz Niepodległej
No cóż, sprawy o które przypuszczalnie walczył i tak zwyciężyły.

Jeszcze nie. Jeszcze jesteśmy narodem ujarzmionym.

Data: 2012-03-01 18:25:44
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-01 18:15, abc pisze:
No cóż, sprawy o które przypuszczalnie walczył i tak zwyciężyły.

Jeszcze nie. Jeszcze jesteśmy narodem ujarzmionym.

Ale ja już nie mam wolnego wstępu do lasu i swobody w korzystaniu z uroków okolicznych jezior. Już mnie kapitaliści ujarzmili... i nie tylko zresztą mnie.

Data: 2012-03-01 18:39:39
Autor: Leprechaun

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jiobes$fgn$1node2.news.atman.pl...
[...]

Niby dlaczego miałbyś srać pod krzakiem w moim lesie, szczać do mego jeziora? Komunizm wciąż tłucze ci się we łbie?

BomBel

Data: 2012-03-01 18:43:47
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-01 18:39, Leprechaun pisze:

[...]

Jesteś pieskiem broniącym interesów jaśniepanów. Aż mi cię biedaku żal.

Data: 2012-03-01 18:52:39
Autor: Leprechaun
[...]

Czegoś dziadek nie rozumiesz. Skoro to MÓJ las i MOJE jezioro to nie życze sobie bys zbierał w nich grzyby i łowił ryby, palił ogniska. TO MOJE. Zapłaciłem za to i nie ŻYCZĘ sobie byś właził na MOJE jak za twoich czasów. Poniał komuchu?

BomBel

Data: 2012-03-01 19:32:07
Autor: jadryś
W dniu 2012-03-01 18:52, Leprechaun pisze:

[...]

Nie mam nic do twojego lasu, pod warunkiem że nie zawłaszczyłeś go bez zgody dotychczasowych użytkowników. W lesie który sam posiałeś i sam pielęgnowałeś moja noga niego by nie stanęła, to samo dotyczy zbiorników wodnych, wcale nie uśmiechają mi się kąpiele i łowienie ryb w jeziorze które sam wykopałeś i zarybiłeś. Rozumiesz, pudelku kapitalistów?

Data: 2012-03-01 20:32:11
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jiofbc$jmm$1node2.news.atman.pl...
[...]

Czy ty komuszku nie rozumiesz, że on zapłacił?
Nie jak wy, komuchy, zarekwirował, ale zapłacił. Kupił. Rozumiesz? Chyba nie.... Komuszki tego nie rozumieją. Każdemu według potrzeb....

Data: 2012-03-01 20:36:35
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f4fcec3$0$1275$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Okradając naród...
Pieniądze na drzewach nie rosną...

boukun

Data: 2012-03-02 10:18:11
Autor: jadryś
[...]

Komu zapłacił ty idioto? Ja mu nie sprzedałem swoich udziałów.

Data: 2012-03-02 11:36:37
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jiq38o$9d3$1node2.news.atman.pl...

[...]

A miałeś idioto? Pokaż papiery.

Data: 2012-03-02 15:44:29
Autor: jadryś
[...]

Kim ty się właściwie czujesz?. Mogą cię okradać, w gębę pluć na każdym kroku a ty mówisz że to normalne, że oni są od ciebie lepsi i im wolno. Jesteś jakimś niedorozwojem czy urodzonym niewolnikiem żyjącym dla czyszczenia butów panom?

Data: 2012-03-02 17:55:04
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jiqmcj$u6k$1node2.news.atman.pl...

[...]

Mocnyś tylko w gębie i to tylko jako anonim. Gdy przychodzi pokazać karty spier..asz gdzie pieprz rośnie. Brak ci argumentów. Pozostały tylko wytarte slogany.

Data: 2012-03-01 19:35:35
Autor: Grzegorz Z.
Leprechaun napisał:

Zapłaciłem za to i nie ŻYCZĘ sobie byś właził na MOJE jak za twoich czasów. Poniał komuchu?

Jeśli faktycznie ZAPŁACIŁEŚ to spox.

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-03-01 18:49:20
Autor: boukun

Użytkownik "Leprechaun" <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4f4fb46c$1$1277$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Swój las to sobie możesz mieć na balkonie, a jezioro w wannie...

boukun

Data: 2012-03-01 20:29:15
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Z uroków to ci wolno korzystać. Tylko przeboleć nie możesz, że kłusować ci już nie wolno, komuszku!

Data: 2012-03-01 20:33:18
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4f4fce12$0$1209$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Wolno tylko bandytom u władzy...

boukun

Data: 2012-03-02 09:01:03
Autor: jadryś
[...]

Oczekujesz że po raz setny odpowiem ci że kradzież mnie nie pociąga?

Data: 2012-03-03 09:34:12
Autor: pluton
Ostatni żołnierz Niepodległej
Ale ja już nie mam wolnego wstępu do lasu

to sraj w ogrodku pod krzaczkiem

i swobody w korzystaniu z
uroków okolicznych jezior.

to sikaj do zlewu.

Nullification

Data: 2012-03-01 18:50:53
Autor: sofu

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f4faefd$0$1215$65785112news.neostrada.pl...
No cóż, sprawy o które przypuszczalnie walczył i tak zwyciężyły.

Jeszcze nie. Jeszcze jesteśmy narodem ujarzmionym.

--

Oj tak! Szczególnie przez Watykan i jego czarnych piesków.

sofu

Data: 2012-03-03 09:33:26
Autor: pluton
Ostatni żołnierz Niepodległej
Jeszcze nie. Jeszcze jesteśmy narodem ujarzmionym.

Ale juz niedlugo wygonimy czarnuchow, odbierzemy im majatki
 i bedziemy niepodlegli.

Nullification

Data: 2012-03-03 08:42:32
Autor:
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> Jeszcze nie. Jeszcze jesteśmy narodem ujarzmionym.

Ale juz niedlugo wygonimy czarnuchow, odbierzemy im majatki
 i bedziemy niepodlegli.

a kiedy podejmiesz leczenie psychiaatryczne, trupek?

Data: 2012-03-03 14:00:06
Autor: pluton
Ostatni żołnierz Niepodległej

> Ale juz niedlugo wygonimy czarnuchow, odbierzemy im majatki
>  i bedziemy niepodlegli.

a kiedy podejmiesz leczenie psychiaatryczne, trupek?

Chyba nikt sie nie podejmie ciebie leczyc. To beznadziejne.

Nullification

Data: 2012-03-01 18:33:58
Autor: Grzegorz Z.
Ostatni żołnież Niepodległej
Papież wyjechał na przejażdżkę samochodową, oczywiście prowadził szofer.
Jednakże papież bardzo nudził się "z tyłu" limuzyny.
Nacisnął guzik interkomu i mówi do kierowcy:
- Chciałbym teraz poprowadzić.
Kierowca miał dylemat, bo nie wolno mu było się zamieniać, ale papież to
papież.
- Zgoda - powiedział i przesiedli się.
Gdy tylko za kierowcą zamknęły się drzwi papież ruszył z piskiem opon.
Na prostych osiągał prędkość do 240 km/h, zakręty robił na dwóch kołach,
słowem prosił się o interwencje bożą.
Dzięki niebiosom zatrzymał ich policjant.
Stróż prawa podszedł do okna kierowcy (szyby były przyciemniane) i puka.
- Zrobiłem coś nie tak? - pyta papież gdy uchyliło się okno.
- Eee, proszę chwilę poczekać - powiedział speszony policjant i poszedł do
samochodu zawiadomić centralę przez radio.
- Halo centrala? Dajcie komisarza!
- Tu komisarz, o co chodzi?
- Zatrzymałem osobistość... co robić?
- Zatrzymałeś premiera? - pyta spokojnym tonem przełożony.
- Nie..
- Prezydenta?! - tym razem dało się słyszeć w jego głosie panikę.
- Nie...
- Boże jedyny! To kogo zatrzymałeś?! - komisarz już prawie płakał z
bezsilnej złości.
- Nie wiem, ale papież jest jego szoferem...

Data: 2012-03-01 18:40:13
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:fp0ap2yxbmux$.1t0gzm3r7nkqx.dlg40tude.net...
Papież wyjechał na przejażdżkę samochodową, oczywiście prowadził szofer.
Jednakże papież bardzo nudził się "z tyłu" limuzyny.

Kain za to zabił Abla. ;)

BomBel

Ostatni żołnież Niepodległej