Ostatnia 5 fala

Data: 2009-09-23 09:03:21
Autor: Bugatti
Ostatnia 5 fala

Powoli trzeba myśleć o ocleniu papierów ;)

Pozdr.

--
Bugatti

Data: 2009-09-23 07:15:36
Autor: XXL
Ostatnia 5 fala
Mocno podejrzany był ten wczorajszy optymizm i skala wzrostów.
W dzisiejszym "Parkiecie" przeczytałem w komentarzu, że jeżeli WIG20 pokona
2320 pkt. to droga do 2750 pkt. zostanie otwarta.
Jedno wydaje się pewne: sygnał do silnej korekty przyjdzie z USA i z pewnością
zaskoczy większość grających.
 Pytanie tylko: kiedy? Za tydzień? Za miesiąc?

Data: 2009-09-23 09:17:23
Autor: Dombrek
Ostatnia 5 fala

Pytanie tylko: kiedy? Za tydzień? Za miesiąc?

Nie ma się co zastanawiać kiedy, tylko grzecznie podążać za rynkiem. Fiksacja na wzrosty lub spadki zaburza zdrową niezależną analizę.
Dombrek

Data: 2009-09-23 10:51:20
Autor: Virck
Ostatnia 5 fala

"Dieter" <dieter@autograf.pl> wrote in message news:h9ckeo$dff$1inews.gazeta.pl...
Jedno wydaje się pewne: sygnał do silnej korekty przyjdzie z USA i z pewnością
zaskoczy większość grających. Pytanie tylko: kiedy? Za tydzień? Za miesiąc?

Odp. To najbardziej odkrywcza wypowiedz jaka czytalem w ostatnim roku. Piszesz juz jak zawodowy lejwoda z GW.

D.

No Ty juz miales swoj  gwiezdny dolek 16 wrzesnia....-;)))))

Data: 2009-09-23 11:47:27
Autor: Dombrek
Ostatnia 5 fala
No Ty juz miales swoj  gwiezdny dolek 16 wrzesnia....-;)))))

Dołek był 15 września. Poza tym Dieter podaje zawsze konkrety, pod które można próbować zagrać (jesli ktoś chce), a nie jak pacany z GW, pB czy Parkietu piszący w taki sposób, by wszystko można było pod to podciągnąć lub komentujący historię (debilne teksty w stylu: "wiadomo było, że", "można było oczekiwać...", "reakcja jest ZAWSZE taka...").
Jest jeszcze jedna kwestia, o której 95% graczy zapomina: stop loss. I zapewniam, że kontrolowany SL jest 100 razy lepszy niż niekontrolowany zysk.
Dombrek

Data: 2009-09-23 12:16:30
Autor: Madafaka
Ostatnia 5 fala
Dołek był 15 września.

DOLEK mial byc ale na USD_I i jednoczesnie GORKA na indexie!

O ile mnie moja pamiec nie myli to szlo jakos tak:

1 prognoza bodajze 24 czy 26 czerwiec ->klapa
2 prognoza 22 lipca ->klapa
3 prognoza 15 wrzesien ->wyglada tez na klape

Byly to jakies kolejne zacmienia czy pelnie - nie bardzo pamietam
Moze w koncu sie sprawdzi. Cos sie dzieje na niebie w najblizszym czasie?

Data: 2009-09-23 12:43:31
Autor: marfi
Ostatnia 5 fala
Użytkownik "Madafaka" <a@b.pl> napisał w wiadomości news:h9csb5$fol$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Dzisiaj ok 19:25 przelatuje ISS...

--
marfi

Data: 2009-09-23 14:45:43
Autor: Dieter
Ostatnia 5 fala
Z tymi moimi datami to bylo tak - prognoza z 17.12.08:

5.1.09 dolek
11.9.09 top
26.12.09 dolek
29.10.10 top koncowy przed come backiem do bessy.

D.

Data: 2009-09-23 16:54:00
Autor: Madafaka
Ostatnia 5 fala
Z tymi moimi datami to bylo tak...

A NP. TO?????

Post z 10 czerwca 2009 pl.biznes.wgpw

Od lipca 2008 mielismy dopiero pierwsza fale wzrostowa na USD. Z koncem czerwca 2009 powinien pojawic sie dolek usd-index i dlugoterminowy odpal, przy ktorym ubiegloroczny wzrost bedzie wydawal sie naprawde maly.

A TO???

Caly watek pt. "Czy to dzisiaj jest ten dzien dla astroinwestorow?" z 22 lipca 2009

Tak, dzisiaj mielismy nad ranem zacmienie Slonca. 21 lipca i jego okolice to rowniez wazne zwroty w przeszlosci na WIG, np. 15.7.99, 21.7.98, 20.7.2000, 25.7.2002, 28.07.1997. Warto byc czujnym.

Wiecej nie chce mi sie szukac... Rowniez jest troche 'prognoz' na grupie wgt.forex

Data: 2009-09-25 07:52:33
Autor: Dieter
Ostatnia 5 fala

Tak, dzisiaj mielismy nad ranem zacmienie Slonca. 21 lipca i jego okolice to rowniez wazne zwroty w przeszlosci na WIG, np. 15.7.99, 21.7.98, 20.7.2000, 25.7.2002, 28.07.1997. Warto byc czujnym.

Czy to jest prognoza?

No i teraz podaj swoje prognozy z przeszlosci, chetnie je zweryfikuje.Tak czy siak mozesz mi co najwyzej czyscic obuwie.

D.

Data: 2009-09-25 09:36:13
Autor: Madafaka
Ostatnia 5 fala
Tak czy siak mozesz mi co najwyzej czyscic obuwie.

No wlasnie, tylko tyle mozesz powiedziec przy tych argumentach...

Data: 2009-09-25 10:55:21
Autor: Dieter
Ostatnia 5 fala
Co z Twoimi prognozami? Czekam i czekam.

D.

Data: 2009-09-24 17:22:58
Autor: radekp@konto.pl
Ostatnia 5 fala
Wed, 23 Sep 2009 14:45:43 +0200, w <h9d59p$323$1@inews.gazeta.pl>, "Dieter"
<dieter@autograf.pl> napisał(-a):

5.1.09 dolek
11.9.09 top

5.01 - 1877,44
11.09 - 2148,76

14% do przodu... mało.

Data: 2009-09-24 09:30:18
Autor: macieks
Ostatnia 5 fala
On 24 Wrz, 17:22, "rad...@konto.pl" <rad...@konto.pl> wrote:
Wed, 23 Sep 2009 14:45:43 +0200, w <h9d59p$32...@inews.gazeta.pl>, "Dieter"
<die...@autograf.pl> napisał(-a):

> 5.1.09 dolek
> 11.9.09 top

5.01 - 1877,44
11.09 - 2148,76

14% do przodu... mało.

jak na 3/4 roku mało

Po drodze 17.02 - 1327,64
ok 30% do tyłu ... dużo

Data: 2009-09-23 12:30:21
Autor: Virck
Ostatnia 5 fala

"Dombrek" <dombrek@poczta.onet.pl> wrote in message news:h9cqrh$834$1news.onet.pl...
[...]

Bardzo jest konkretny...6 stycznia 2009 mial byc dolek....raptem sie opoznilo o troche ponad miesiac i te 'marne' ponad 200 pkt....teraz 16 wrzesnia miala byc gorka....Mozna bylo na jego prognozach stracic poki co fortune.....

Data: 2009-09-23 13:28:29
Autor: Dieter
Ostatnia 5 fala
Przypominam Ci, ze pomyliles sie o jakies 1000 pkt. w swoich prognozach. Tak wiec z Twoimi forecastami rowniez nie jest rozowo.

D.

Data: 2009-09-23 13:58:34
Autor: Virck
Ostatnia 5 fala

"Dieter" <dieter@autograf.pl> wrote in message news:h9d0p0$a7u$1inews.gazeta.pl...
Przypominam Ci, ze pomyliles sie o jakies 1000 pkt. w swoich prognozach. Tak wiec z Twoimi forecastami rowniez nie jest rozowo.

D.

Juz Ci pisalem, ze ja to sobie wylacznie tak strzelilem z sufitu i nikt tu moich prognoz nie bierze powaznie....Ale Ty jako wielki goru tego forum, ktory niejednokrotnie podobno (?) trafial poki co ostatni rok calkowita klapa.....

Data: 2009-09-23 14:05:54
Autor: Dieter
Ostatnia 5 fala
Na prognozowaniu nie zarabia sie kasy w dlugim terminie. Im predzej sobie to wbijesz do lba, tym lepiej dla Ciebie.

D.

Data: 2009-09-23 14:13:47
Autor: Dombrek
Ostatnia 5 fala
poki co ostatni rok calkowita klapa.....

1. Rok to niewielki okres i nie można weryfikować trafności na podstawie tak małej próbki.
2. Można się mylić w 70% przypadków i zarabiać bez problemu dobre pieniądze.
3. Większość osób nawet gdyby dostała genialny system z trafnością 80% i wskaźnikiem Z/S 2:1 to i tak umoczyłaby kasę!
Dombrek

Data: 2009-09-24 14:23:26
Autor: kigam
Ostatnia 5 fala
3. Większość osób nawet gdyby dostała genialny system z trafnością 80% i
wskaźnikiem Z/S 2:1 to i tak umoczyłaby kasę!
Dombrek

:-) To niemożliwe, przesadziłeś.

Data: 2009-09-23 16:55:42
Autor: tomasz1125
Ostatnia 5 fala

[...]

  Bez przesady - na większosc akcji kupionych na początku stycznia do dzis
 jest konkretny zysk ....tylko życzyc każdemu takiej trafnosci. --

Data: 2009-09-23 19:05:08
Autor: Archangell
Ostatnia 5 fala
 Bez przesady - na większosc akcji kupionych na początku stycznia do dzis
jest konkretny zysk ....tylko życzyc każdemu takiej trafnosci.

Sprawdziłes na jakich poziomach były indeksy na poczatku stycznia?
Potem nastapił spadek jeszcze 600 pkt na W20.
Ale co tam trzeba trzymać i nie pękać. ;-)

Arch

Data: 2009-09-23 12:09:59
Autor: Dieter
Ostatnia 5 fala
Podaj link do tego forecasta dot. 16.09.09.

Data: 2009-09-23 10:29:17
Autor: Lech Dubrowski
Ostatnia 5 fala
Powoli trzeba myśleć o ocleniu papierów ;)

Wyglada na to, ze 2320 moze byc dzis bariera nie do przejscia. Dzis nic nie robie bo wychodze. Jak wroce ok.15 to moze sytuacja sie wyjasni.

Leszek

Pozdr.

-- Bugatti

Data: 2009-09-23 10:52:35
Autor: Virck
Ostatnia 5 fala
Podwojny szczyt nieomal....Tez myslalem, ze potrwa to moze z dwa tygodnie ale poszli tempem super expresu i czas ewakuacji ....

Data: 2009-09-23 11:43:29
Autor: Dombrek
Ostatnia 5 fala

Użytkownik "Virck" <virck876@verizon.net> napisał w wiadomości news:00fe1e87$0$28539$c3e8da3news.astraweb.com...
Podwojny szczyt nieomal....Tez myslalem, ze potrwa to moze z dwa tygodnie ale poszli tempem super expresu i czas ewakuacji ....

Jaki podwójny szczyt?! Do tej formacji to jeszcze brakuje ponad 200p w dół, żeby w ogóle o niej zacząć myśleć.
Dombrek

Data: 2009-09-23 20:20:51
Autor: wind
Ostatnia 5 fala
Użytkownik "Dombrek" <dombrek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h9cqk3$72o$1news.onet.pl...

[...]

Niezależnie od tego kto tu jaką formację widzi to ja również uważam, że spadki są nieuniknione. Co do wczorajszych ogromnych wzrostów- szukałem komentarzy i analiz i jakoś nie przekonuje mnie tłumaczenie próbą dogonienia wzrostów zachodu sprzed miesiąca (ING bodajże to opublikowało). Wejście zagranicznych inwestorów jest nieco bardziej wiarygodne, ale dlaczego akurat teraz? Wobec niezdecydowania rynku bardziej logicznym było go spuścić w dół, a później dopiero wejść. No i jeśli wchodzi zagranica to raczej nie tak ostentacyjnie na 5%. Ogólnie chciałbym zauważyć, że coś tu śmierdzi i należy mieć się na baczności.

Pozdrawiam __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4408 (20090908) __________

Data: 2009-09-23 21:13:24
Autor: kc59
Ostatnia 5 fala
wind <roma.no@gazeta.pl> napisał(a):  Co do wczorajszych ogromnych wzrostów- szukałem
[...]

Nie szukaj innego wytłumaczenia niż to: wczorajsze ogromne wzrosty to konsekwencja sesji z przedwczoraj. Oto cała analiza.

Pozdrawiam

kc

Data: 2009-09-23 22:38:34
Autor: Dombrek
Ostatnia 5 fala
. Ogólnie chciałbym zauważyć, że coś tu śmierdzi i należy mieć się na baczności.

Sorry, ale to żadna informacja. Nie obraź się, ale celujesz w bełkot GW, Rzepy, pudelka biznesu czy parkietu. Co kogo obchodzi kto wchodzi, a kto wychodzi, co śmierdzi, co zdycha a co powstaje. Liczy się cena i podążanie za trendem. Na baczności należy mieć się zawsze i po prostu stosować zasady kontroli ryzyka. Na rynku nie ma pytania "dlaczego?"! Nie ma też gdybania "że należy coś obniżyć, a dopiero potem ciągnąć w górę". Ważne jest tylko to czy masz pozycję długą czy krótką i czy Twój stosunek zysku do ryzyka oraz trafność są wystarczające (od razu podkreślam, że trafność nie jest najważniejsza!), by portfel zwiększał swoją wartość. I tyle. Zwykłe rzemiosło. Jeden jest lepszym rzemieślnikiem, drugi gorszym. Nie ma w tym żadnej sztuki, żadnej magii. Po prostu działanie jak żołnierz, który dostał rozkaz: jak ma strzelać 10 serii po 100 nabojów, to nie pyta dlaczego i po co, tylko napierdala jak mu przykazano. Nieraz sam oberwie, ale nie podważa rozkazu.
Dombrek

Data: 2009-09-23 23:29:48
Autor: wind
Ostatnia 5 fala
Spodobała mi się ta odpowiedź. Serio. Jest w tym pewnie sporo racji. Postaram się zastosować. Jednak po kryzysie jestem zdecydowanie ostrożniejszy co do rynków finansowych. __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4408 (20090908) __________

Data: 2009-09-24 00:01:33
Autor: totus
Ostatnia 5 fala
Dombrek wrote:

[...]

Niewielu w to wierzy, że handel na giełdzie to takie samo zajęcie jak każde inne. Jak pieczenie chleba czy naprawa butów. Jeden robi to dobrze i zarabia dobrze inny robi to gorzej i zarabia gorzej, a jest taki, który robił to źle i splajtował. I niewielu tez wierzy w to, że jak każdego zajęcia i handlu na giełdzie można się nauczyć. I również jak każdego zajęcia można się nauczyć dobrze i źle.

Data: 2009-09-24 09:51:03
Autor: wind
Ostatnia 5 fala
[...]
To przychodzi mi w takim razie na myśl, że można darować sobie śledzenie giełdy i tylko zrobić jakis program transakcyjny na podstawie wskaźników i określenia długotrwałego trendu i wszystko toczy się samo. Co sądzicie? Z pewnością dużą zaletą jest oszczędność czasu.

Jeśli ktoś ma już w tym doświadczenie to mam jeszcze jedno pytanie: czy wystarczy operować na danych, które dostajemy po sesji (np. z BOŚ) czy trzeba generować sygnały na danych intraday? Niby najważniejsze są kursy zamknięcia, ale czy czasem nie jest to już "musztarda po obiedzie"? __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4408 (20090908) __________

Data: 2009-09-24 23:05:46
Autor: Dombrek
Ostatnia 5 fala
[...]

Dobrze kombinujesz. Albo czysty mechaniczny automa, albo dobra metoda "uznaniowa". Tak czy siak chodzi o mechaniczne wyrobienie zachowań. Łatwe to to nie jest, ale na szczęście możliwe.
Dombrek

Data: 2009-09-25 11:23:42
Autor: wind
Ostatnia 5 fala

Użytkownik "Dombrek" <dombrek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h9gmvd$6of$1news.onet.pl...
[...]
Testuję Amibrokera i mam pytanie do jego użytkowników: czy można gdzieś pobrać formuły generujące sygnały np. na podstawie RSI albo %D itp. ? Czy trzeba samemu je zmontować? I drugie pytanie: Czy można ściągnąć bazę instrumentów WGPW podzieloną na sektory albo indeksy z możliwością aktualizacji przez BOS (mam bazę, ale niepodzieloną- wszystko w jednej zakładce)? __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4408 (20090908) __________

Data: 2009-09-23 20:52:15
Autor: kc
Ostatnia 5 fala
Bugatti <spamerzy@maklerzy.pl> napisał(a):  Piąta i ostatnia? O jakim interwale czasowym mówimy? Wykres dzienny, minutowy, roczny?

Patrzę na dzienny widzę mnóstwo piątek, trójek; Patrzę na miesięczny - widzę siódemkę spadkową od zeszłego roku i tylko trójkę wzrostową, na tygodniowym mam 5, 3 i niepełną piątkę, tak więc nie rozumiem tytułu postu.
Powoli trzeba myśleć o ocleniu papierów ;)

Wydaje mi się, że jest na to czas do końca września, bo przebieg ostatniej sesji września powinien być kluczowy dla dalszego kierunku. Może się zdarzyć, że październik będzie byczy, a końcówka września korekcyjna, lub (co obstawiam) odwrotnie. Pewnie znów obstawiam odwrotnie :(.

pozdrawiam

kc

Data: 2009-09-24 13:04:36
Autor: Bugatti
Ostatnia 5 fala

Jeśli dzisiaj WIG20 i FW20 nie przebije formacji spadającej gwiazdy...to *raczej będzie koniec up.

* potwierdzenie/zanegowanie na 2 najbliższych sesjach

--
Bugatti

Ostatnia 5 fala