Ostatnia 5 fala

Data: 2009-09-23 07:15:36
Autor: XXL
Ostatnia 5 fala
Mocno podejrzany był ten wczorajszy optymizm i skala wzrostów.
W dzisiejszym "Parkiecie" przeczytałem w komentarzu, że jeżeli WIG20 pokona
2320 pkt. to droga do 2750 pkt. zostanie otwarta.
Jedno wydaje się pewne: sygnał do silnej korekty przyjdzie z USA i z pewnością
zaskoczy większość grających.
 Pytanie tylko: kiedy? Za tydzień? Za miesiąc?

Data: 2009-09-23 09:17:23
Autor: Dombrek
Ostatnia 5 fala

Pytanie tylko: kiedy? Za tydzień? Za miesiąc?

Nie ma się co zastanawiać kiedy, tylko grzecznie podążać za rynkiem. Fiksacja na wzrosty lub spadki zaburza zdrową niezależną analizę.
Dombrek

Data: 2009-09-23 10:51:20
Autor: Virck
Ostatnia 5 fala

"Dieter" <dieter@autograf.pl> wrote in message news:h9ckeo$dff$1inews.gazeta.pl...
Jedno wydaje się pewne: sygnał do silnej korekty przyjdzie z USA i z pewnością
zaskoczy większość grających. Pytanie tylko: kiedy? Za tydzień? Za miesiąc?

Odp. To najbardziej odkrywcza wypowiedz jaka czytalem w ostatnim roku. Piszesz juz jak zawodowy lejwoda z GW.

D.

No Ty juz miales swoj  gwiezdny dolek 16 wrzesnia....-;)))))

Data: 2009-09-23 11:47:27
Autor: Dombrek
Ostatnia 5 fala
No Ty juz miales swoj  gwiezdny dolek 16 wrzesnia....-;)))))

Dołek był 15 września. Poza tym Dieter podaje zawsze konkrety, pod które można próbować zagrać (jesli ktoś chce), a nie jak pacany z GW, pB czy Parkietu piszący w taki sposób, by wszystko można było pod to podciągnąć lub komentujący historię (debilne teksty w stylu: "wiadomo było, że", "można było oczekiwać...", "reakcja jest ZAWSZE taka...").
Jest jeszcze jedna kwestia, o której 95% graczy zapomina: stop loss. I zapewniam, że kontrolowany SL jest 100 razy lepszy niż niekontrolowany zysk.
Dombrek

Data: 2009-09-23 12:16:30
Autor: Madafaka
Ostatnia 5 fala
Dołek był 15 września.

DOLEK mial byc ale na USD_I i jednoczesnie GORKA na indexie!

O ile mnie moja pamiec nie myli to szlo jakos tak:

1 prognoza bodajze 24 czy 26 czerwiec ->klapa
2 prognoza 22 lipca ->klapa
3 prognoza 15 wrzesien ->wyglada tez na klape

Byly to jakies kolejne zacmienia czy pelnie - nie bardzo pamietam
Moze w koncu sie sprawdzi. Cos sie dzieje na niebie w najblizszym czasie?

Data: 2009-09-23 12:43:31
Autor: marfi
Ostatnia 5 fala
Użytkownik "Madafaka" <a@b.pl> napisał w wiadomości news:h9csb5$fol$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Dzisiaj ok 19:25 przelatuje ISS...

--
marfi

Data: 2009-09-23 14:45:43
Autor: Dieter
Ostatnia 5 fala
Z tymi moimi datami to bylo tak - prognoza z 17.12.08:

5.1.09 dolek
11.9.09 top
26.12.09 dolek
29.10.10 top koncowy przed come backiem do bessy.

D.

Data: 2009-09-23 16:54:00
Autor: Madafaka
Ostatnia 5 fala
Z tymi moimi datami to bylo tak...

A NP. TO?????

Post z 10 czerwca 2009 pl.biznes.wgpw

Od lipca 2008 mielismy dopiero pierwsza fale wzrostowa na USD. Z koncem czerwca 2009 powinien pojawic sie dolek usd-index i dlugoterminowy odpal, przy ktorym ubiegloroczny wzrost bedzie wydawal sie naprawde maly.

A TO???

Caly watek pt. "Czy to dzisiaj jest ten dzien dla astroinwestorow?" z 22 lipca 2009

Tak, dzisiaj mielismy nad ranem zacmienie Slonca. 21 lipca i jego okolice to rowniez wazne zwroty w przeszlosci na WIG, np. 15.7.99, 21.7.98, 20.7.2000, 25.7.2002, 28.07.1997. Warto byc czujnym.

Wiecej nie chce mi sie szukac... Rowniez jest troche 'prognoz' na grupie wgt.forex

Data: 2009-09-25 07:52:33
Autor: Dieter
Ostatnia 5 fala

Tak, dzisiaj mielismy nad ranem zacmienie Slonca. 21 lipca i jego okolice to rowniez wazne zwroty w przeszlosci na WIG, np. 15.7.99, 21.7.98, 20.7.2000, 25.7.2002, 28.07.1997. Warto byc czujnym.

Czy to jest prognoza?

No i teraz podaj swoje prognozy z przeszlosci, chetnie je zweryfikuje.Tak czy siak mozesz mi co najwyzej czyscic obuwie.

D.

Data: 2009-09-25 09:36:13
Autor: Madafaka
Ostatnia 5 fala
Tak czy siak mozesz mi co najwyzej czyscic obuwie.

No wlasnie, tylko tyle mozesz powiedziec przy tych argumentach...

Data: 2009-09-25 10:55:21
Autor: Dieter
Ostatnia 5 fala
Co z Twoimi prognozami? Czekam i czekam.

D.

Data: 2009-09-24 17:22:58
Autor: radekp@konto.pl
Ostatnia 5 fala
Wed, 23 Sep 2009 14:45:43 +0200, w <h9d59p$323$1@inews.gazeta.pl>, "Dieter"
<dieter@autograf.pl> napisał(-a):

5.1.09 dolek
11.9.09 top

5.01 - 1877,44
11.09 - 2148,76

14% do przodu... mało.

Data: 2009-09-24 09:30:18
Autor: macieks
Ostatnia 5 fala
On 24 Wrz, 17:22, "rad...@konto.pl" <rad...@konto.pl> wrote:
Wed, 23 Sep 2009 14:45:43 +0200, w <h9d59p$32...@inews.gazeta.pl>, "Dieter"
<die...@autograf.pl> napisał(-a):

> 5.1.09 dolek
> 11.9.09 top

5.01 - 1877,44
11.09 - 2148,76

14% do przodu... mało.

jak na 3/4 roku mało

Po drodze 17.02 - 1327,64
ok 30% do tyłu ... dużo

Data: 2009-09-23 12:30:21
Autor: Virck
Ostatnia 5 fala

"Dombrek" <dombrek@poczta.onet.pl> wrote in message news:h9cqrh$834$1news.onet.pl...
[...]

Bardzo jest konkretny...6 stycznia 2009 mial byc dolek....raptem sie opoznilo o troche ponad miesiac i te 'marne' ponad 200 pkt....teraz 16 wrzesnia miala byc gorka....Mozna bylo na jego prognozach stracic poki co fortune.....

Data: 2009-09-23 13:28:29
Autor: Dieter
Ostatnia 5 fala
Przypominam Ci, ze pomyliles sie o jakies 1000 pkt. w swoich prognozach. Tak wiec z Twoimi forecastami rowniez nie jest rozowo.

D.

Data: 2009-09-23 13:58:34
Autor: Virck
Ostatnia 5 fala

"Dieter" <dieter@autograf.pl> wrote in message news:h9d0p0$a7u$1inews.gazeta.pl...
Przypominam Ci, ze pomyliles sie o jakies 1000 pkt. w swoich prognozach. Tak wiec z Twoimi forecastami rowniez nie jest rozowo.

D.

Juz Ci pisalem, ze ja to sobie wylacznie tak strzelilem z sufitu i nikt tu moich prognoz nie bierze powaznie....Ale Ty jako wielki goru tego forum, ktory niejednokrotnie podobno (?) trafial poki co ostatni rok calkowita klapa.....

Data: 2009-09-23 14:05:54
Autor: Dieter
Ostatnia 5 fala
Na prognozowaniu nie zarabia sie kasy w dlugim terminie. Im predzej sobie to wbijesz do lba, tym lepiej dla Ciebie.

D.

Data: 2009-09-23 14:13:47
Autor: Dombrek
Ostatnia 5 fala
poki co ostatni rok calkowita klapa.....

1. Rok to niewielki okres i nie można weryfikować trafności na podstawie tak małej próbki.
2. Można się mylić w 70% przypadków i zarabiać bez problemu dobre pieniądze.
3. Większość osób nawet gdyby dostała genialny system z trafnością 80% i wskaźnikiem Z/S 2:1 to i tak umoczyłaby kasę!
Dombrek

Data: 2009-09-24 14:23:26
Autor: kigam
Ostatnia 5 fala
3. Większość osób nawet gdyby dostała genialny system z trafnością 80% i
wskaźnikiem Z/S 2:1 to i tak umoczyłaby kasę!
Dombrek

:-) To niemożliwe, przesadziłeś.

Data: 2009-09-23 16:55:42
Autor: tomasz1125
Ostatnia 5 fala

[...]

  Bez przesady - na większosc akcji kupionych na początku stycznia do dzis
 jest konkretny zysk ....tylko życzyc każdemu takiej trafnosci. --

Data: 2009-09-23 19:05:08
Autor: Archangell
Ostatnia 5 fala
 Bez przesady - na większosc akcji kupionych na początku stycznia do dzis
jest konkretny zysk ....tylko życzyc każdemu takiej trafnosci.

Sprawdziłes na jakich poziomach były indeksy na poczatku stycznia?
Potem nastapił spadek jeszcze 600 pkt na W20.
Ale co tam trzeba trzymać i nie pękać. ;-)

Arch

Data: 2009-09-23 12:09:59
Autor: Dieter
Ostatnia 5 fala
Podaj link do tego forecasta dot. 16.09.09.