Ostatnia Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego

Data: 2009-11-22 11:08:16
Autor: abc
Ostatnia Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego
XXV Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego (zwana XXIV albo Ostatnia Niedziela
po Zesłaniu Ducha Świętego) [2 kl.]

Propria Missae (części zmienne Mszy Św. przypadające na dany dzień):
http://www.introibo.pl/introibo.html > Msza Święta > Propria >
XXIV Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego

Dzisiejsza Ewangelia  Mt 24:15-35

"Gdy więc ujrzycie "ohydę spustoszenia", o której mówi prorok Daniel,
zalegającą miejsce święte - kto czyta, niech rozumie - wtedy ci, którzy będą
w Judei, niech uciekają w góry!

Kto będzie na dachu, niech nie schodzi, by zabrać rzeczy z domu.

A kto będzie na polu, niech nie wraca, żeby wziąć swój płaszcz.

Biada zaś brzemiennym i karmiącym w owe dni!

A módlcie się, żeby ucieczka wasza nie wypadła w zimie albo w szabat.

Będzie bowiem wówczas wielki ucisk, jakiego nie było od początku świata aż
dotąd i nigdy nie będzie.

Gdyby ów czas nie został skrócony, nikt by nie ocalał. Lecz z powodu
wybranych ów czas zostanie skrócony.

Wtedy jeśliby wam kto powiedział: Oto tu jest Mesjasz albo: Tam, nie
wierzcie!

Powstaną bowiem fałszywi mesjasze i fałszywi prorocy i działać będą wielkie
znaki i cuda, by w błąd wprowadzić, jeśli to możliwe, także wybranych.

Oto wam przepowiedziałem. jeśli więc wam powiedzą: Oto jest na pustyni, nie
chodźcie tam! Oto wewnątrz domu, nie wierzcie!

Albowiem jak błyskawica zabłyśnie na wschodzie, a świeci aż na zachodzie,
tak będzie z przyjściem Syna Człowieczego.

Gdzie jest padlina, tam się i sępy zgromadzą.

Zaraz też po ucisku owych dni słońce się zaćmi i księżyc nie da swego
blasku; gwiazdy zaczną padać z nieba i moce niebios zostaną wstrząśnięte.

Wówczas ukaże się na niebie znak Syna Człowieczego, i wtedy będą narzekać
wszystkie narody ziemi; i ujrzą Syna Człowieczego, przychodzącego na
obłokach niebieskich z wielką mocą i chwałą.

Pośle On swoich aniołów z trąbą o głosie potężnym, i zgromadzą Jego
wybranych z czterech stron świata, od jednego krańca nieba aż do drugiego.

A od figowego drzewa uczcie się przez podobieństwo! Gdy jego gałązka staje
się soczysta i liście wypuszcza, poznajecie, że zbliża się lato.

Tak samo i wy, kiedy ujrzycie to wszystko, wiedzcie, że blisko jest, we
drzwiach."

Ordo Missae (części stałe Mszy Świętej
http://sanctus.pl/index.php?grupa=116&podgrupa=117

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2009-11-22 11:25:12
Autor: Konstanty Wycirowski
Ostatnia Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego

"abc" <abc@wp.pl> Ksiądz, aj już wiem. Ciebie to już tak pojebało, że bierzesz przykłąd z "świętego" Piotra. Zapierasz się własnej profesji. A może, ty ksiądz, już nie jesteś prawdziwy ksiądz. Bo cię wyjebali za molestowanie dzieci, zakonnic albo staruszek w hospicjum? Ale ty czujesz dalej "powołanie"?

Data: 2009-11-22 12:05:42
Autor: abc
Ostatnia Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego
Bronić Kościóla na forach internetowych muszą zwykli katolicy. Ksiądz nie ma
czasu na dyskusję na  psp.  Oprócz odprawiania Mszy Świętej, katechezy
dzieci, prowadzenia kancelarii parafialnej, co 3 godziny w ciągu dnia
odmawia pacierze kapłańskie:

1) Jutrznię ( a należą do niej także Laudes, tj. szereg psalmów
pochwalnych.)
2) Primę dawniej pierwsza godzina dnia, (nasza 6-ta rano);
3) Tercję (nasza 9-ta), Seksta (12. czyli południowa),
4) Nonę (3-cia popołudniu),
5) Nieszpory (przy zachodzie słońca, wreszcie )
6) Kompleta (tj. dopełnienie nabożeństwa dziennego przed udaniem się na
spoczynek).

Do tego dochodzą różne prozaiczne sprawy jak remonty kościoła, itp.  A jeśli
mimo tego nawłu zajęć ksiądz ma jeszcze jakąś wolną chwilę, to siada w
konfesjonale i oczekując na grzesznika czyta brewiarz.

Data: 2009-11-22 12:13:12
Autor: Konstanty Wycirowski

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:heb635$r5v$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

O jejej jakie te ksiądze zapracowane. Uważaj ksiądz, żebyś się nie przerwał. Człowieku, czy ty jesteś naprawdę chory psychicznie? Wymieniłeś, kurwa, 6 paciorków, co to ksiądz niby odklepać musi, i twierdzisz jaka to ciężka praca? Wybierz się raz na wycieczkę do kopalni, ale poproś, żeby ci dali pól godziny pomachać łopata na przodku. Albo wkręć się gdzieś do jakiejś huty, to może nabierzesz odrobiny pojęcia o tym, co to znaczy PRACA! Kurewska czarna stonko, do seminariów idziecie, bo robić się wam nie chce, a potem jeszcze próbujecie wciskać ciemnotę, jacy to wy jesteście zapracowani? Chyba liczeniem kasy i kolejnych zmolestowanych ministrantów. Zamilcz już lepiej popierdoleńcu, albo jak jest naprawdę Bóg, to cię tak pokręci, że navet CTRL-V nie będziesz w stanie wykonać.

Data: 2009-11-22 12:32:58
Autor: abc
Ostatnia Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego
Wymieniłeś, kurwa, 6 paciorków, co to ksiądz niby odklepać musi, i
twierdzisz jaka to ciężka praca?

Twierdzę, że ich odmawianie jest czasochłonne.

Data: 2009-11-22 14:57:44
Autor: Konstanty Wycirowski

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:heb7m9$5a4$1atlantis.news.neostrada.pl...
Wymieniłeś, kurwa, 6 paciorków, co to ksiądz niby odklepać musi, i
twierdzisz jaka to ciężka praca?

Twierdzę, że ich odmawianie jest czasochłonne.

No, zabiera czas, który by można było poświęcić na molestowanie. Ty a co robisz, ksiądz, jak więcej niż trzy godziny spędzasz w burdelu? Przerywasz rżnątko i walisz brewiarzyk?

Data: 2009-11-22 18:02:01
Autor: abc
[...]

Dumny jesteś ze swoich fantazji seksualnych?  Zdaje mi się, że już wiem po
co ci jest potrzebna ta ślepa wiara w swoje domysły jakobym był księdzem.

Data: 2009-11-22 19:55:16
Autor: Konstanty Wycirowski

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hebqv3$h1h$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Czemu się tak zapierasz w żywe oczy? Wstyd ci, że na księdza poszedł taki debil, jak ty?

Data: 2009-11-22 20:34:17
Autor: abc
[...]

Pas. Szkoda czasu na pierdoły.

Data: 2009-11-22 22:20:12
Autor: Konstanty Wycirowski

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hec3sl$72v$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

No wreszcie, zrozumiałes? Przestaniesz wkopiowywać na tę grupę twoje katolskie pierdoły. DZięki, abc, jesteś wielki!>

Data: 2009-11-22 12:34:55
Autor: Piotr
Dnia Sun, 22 Nov 2009 12:13:12 +0100, Konstanty Wycirowski napisał(a):

[...]

To jak mam rozumieć Wycieruchowski wasze pobąkiwania, jedziecie z łopatą na
przodku?
Hm, nie gniewajcie się, ale wasze gadki tutaj raczej wskazują na partyjnego
lektora... To były dopiero leniwe kurwy, taki Donio przy nich, to mrówka!
Piotr
Piotr

Data: 2009-11-22 12:43:06
Autor: BarnabaRudge

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

i wali konia. A potem sie dziwi ze sie hostia zabarwia na czerwono.

sofu

Data: 2009-11-22 14:18:51
Autor: games
abc pisze:
[...]

Ty ksiadz to jak to jest ze POP ma jeszcze czas zonke pomietosic i pastor tez ?  A dzieciary czasami tez trzeba przywolac do porzadku ???

Zawsze to wieksze wyzwanie niz bicie konia w kiblu.

Data: 2009-11-22 14:27:09
Autor: Polok_prawdziwy
games wrote:

Zawsze to wieksze wyzwanie niz bicie konia w kiblu.

Takich bzydkich zecy łone samodzielnie nierobiom...!

- coby nato STFURCA pedzioł, jakby jego ciało psy PODNIESIENIU w śmierdzonce
i łopciaprane wpaluchy brały...!?

Mimistrantuw łod tego majom...

Data: 2009-11-22 12:44:23
Autor: Polok_prawdziwy
Ostatnia Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego

abc wrote:

Niełodpedziołeś mi ABECADŁO, a pseca tyś mondry chop i znos siem na boskich
zecach...!
A pisołem ci niedowno tak:

"ABECADŁO...!!! ABECADŁO...!!!  - cyzby to łokrutno KARABOSKO była...!?

- zapewne dziewcynki niemodliły siem gorliwie, abo cogorsa zamało na
PSENOJśWINTSOMŁOFIAREM wciepły...!

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7235251,Dzieci_rozjechane_przez_pirata_w_BMW_czuja_sie_lepiej.html

PS amoze zamiast na ŁOFIAREMPSENOJśWINTSOM na cukierecki wydały...!?

Data: 2009-11-22 13:47:59
Autor: Karol
Ostatnia Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego
abc <abc@wp.pl> napisał(a): (ciach)

sluchaj no...ty jestes rozumny czlowiek czy kolejny idiot na tej grupie?

Zrozum, ze twoje teksty naprawde moga denerwowac. W ten sposob jak ty robisz,
nie mozna na sile kogos przekonywac.
Twoje teksty na pewno wywolaja skutek odwrotny, bo jeszcze wiecej ludzi bedzie
przeciwnych KK. Chyba, ze o to ci wlasnie chodzi?

Data: 2009-11-22 18:01:33
Autor: abc
Ostatnia Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego
(ciach)

sluchaj no...ty jestes rozumny czlowiek czy kolejny idiot na tej grupie?

Zrozum, ze twoje teksty naprawde moga denerwowac.

To problem tych zdenerwowanych. Nie mam zamiaru nikomu się podlizywać.

Data: 2009-11-22 17:13:20
Autor: KArol
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
> [...]

> Zrozum, ze twoje teksty naprawde moga denerwowac.

To problem tych zdenerwowanych. Nie mam zamiaru nikomu się podlizywać.

ale to jest grupa dyskusyjna o polityce, a nie o religii.
Teksty ktore tutaj wklejasz odciagaja zainteresowanie sie grupowiczow waznymi problemami politycznymi, np. ostatnimi doniesieniami na temat utajnienia nazwisk osob ktore nadal beda pobieraly wysokie emerytury, mimo ze
w sumie to oni nadal wszystkim rzadza w Polsce.

Ponadto, teksty o charakterze religinym ktore tu wklejasz, swiadcza o tym, ze
ty wcale zadnym katolikiem nie jestes, tylko prowokatorem antychrzescijanskim.

Mnie sie niedobrze robi jak to czytam, bo czuje twoj FALSZ. Ty masz jakas ZLA ENERGIE !!

--

Ostatnia Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego