Ostatnia Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego

Data: 2009-11-22 13:47:59
Autor: Karol
Ostatnia Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego
abc <abc@wp.pl> napisał(a): (ciach)

sluchaj no...ty jestes rozumny czlowiek czy kolejny idiot na tej grupie?

Zrozum, ze twoje teksty naprawde moga denerwowac. W ten sposob jak ty robisz,
nie mozna na sile kogos przekonywac.
Twoje teksty na pewno wywolaja skutek odwrotny, bo jeszcze wiecej ludzi bedzie
przeciwnych KK. Chyba, ze o to ci wlasnie chodzi?

Data: 2009-11-22 18:01:33
Autor: abc
Ostatnia Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego
(ciach)

sluchaj no...ty jestes rozumny czlowiek czy kolejny idiot na tej grupie?

Zrozum, ze twoje teksty naprawde moga denerwowac.

To problem tych zdenerwowanych. Nie mam zamiaru nikomu się podlizywać.

Data: 2009-11-22 17:13:20
Autor: KArol
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
> [...]

> Zrozum, ze twoje teksty naprawde moga denerwowac.

To problem tych zdenerwowanych. Nie mam zamiaru nikomu się podlizywać.

ale to jest grupa dyskusyjna o polityce, a nie o religii.
Teksty ktore tutaj wklejasz odciagaja zainteresowanie sie grupowiczow waznymi problemami politycznymi, np. ostatnimi doniesieniami na temat utajnienia nazwisk osob ktore nadal beda pobieraly wysokie emerytury, mimo ze
w sumie to oni nadal wszystkim rzadza w Polsce.

Ponadto, teksty o charakterze religinym ktore tu wklejasz, swiadcza o tym, ze
ty wcale zadnym katolikiem nie jestes, tylko prowokatorem antychrzescijanskim.

Mnie sie niedobrze robi jak to czytam, bo czuje twoj FALSZ. Ty masz jakas ZLA ENERGIE !!

--

Ostatnia Niedziela po Zesłaniu Ducha Świętego