Ostatnia rodzina

Data: 2017-02-27 21:50:47
Autor: Ghost
Ostatnia rodzina
Film bardzo dobry.

Dziękuję za uwagę.

Data: 2017-02-28 09:15:31
Autor: Skylla
Ostatnia rodzina
W dniu 2017-02-27 o 21:50, Ghost pisze:
Film bardzo dobry.

Sądząc po opiniach znajomych bohaterów, dość mocno przerysowany, ale rzeczywiście zrobiony i zagrany dobrze.Być może ograniczyłbym ilość wątków a niektóre pogłębił.

Data: 2017-02-28 11:52:20
Autor: Ghost
Ostatnia rodzina

Użytkownik "Skylla"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o93bj4$nn2$1@sunflower.man.poznan.pl...

W dniu 2017-02-27 o 21:50, Ghost pisze:

Film bardzo dobry.

Sądząc po opiniach znajomych bohaterów, dość mocno przerysowany, ale

Trudno powiedzieć czy mocno przerysowany, trzeba by przeczytać książkę Dmochowskiego, żeby mieć spojrzenie z innego kąta (btw Chyra nie do poznania, ale to chyba przez tego wąsa).

rzeczywiście zrobiony i zagrany dobrze.Być może ograniczyłbym ilość wątków a niektóre pogłębił.

Pogłębienie być może będziesz miał, w trójce słyszałem o przymiarkach do serialu. Jakoś nie widzę tego. Jako film wyszło wyśmienicie.

Data: 2017-03-27 01:38:16
Autor: Titus Atomicus
Ostatnia rodzina (2016)
Witam,
https://www.youtube.com/watch?v=R1A79KNvYss
https://www.youtube.com/watch?v=eJtMpZFVQ2w
https://pl.wikipedia.org/wiki/Ostatnia_rodzina
i to:
https://www.wprost.pl/tylko-u-nas/10024711/Grobowiec-rodziny-Beksinskich.
html

Stary Beksinski, czyli Zdzislaw - bdb rola Seweryna. Nie za bardzo tylko imho wypadla scena kiedy Stary Beksinski pokazuje pajaka  - wyglada tak teatralnie jak Sutherland w finale 'inwazji pozeraczy cial'. No i jeszcze sposob picia coca-coli przez starego Beksinskiego jakis taki ostentacyjny, manieryczny, z nabozenstwem, tak jakby pil cos wyjatkowego, naco nie moze sobie normalnie pozwolic. Bez jaj. Przeciez pod koniec lat 70 w Warszawie cocacola byla powszechnie dostepna,.
 Poza tym ta ostentacja wyglada mi na product placement. Za to Tomek calkiem przerysowany. I charakteryzacja jakas fatalna - ta broda wygladala jak sztuczna - wygladal jak z rysunkow Papcia Chmiela.
Potem jak zgolil brode, to bylo juz calkiem ok.

W sumie niezle efekty specjalne - mam na mysli te plany ogolne z blokiem na Ursynowie.
Ale jedno mi sie nie podobalo - ta winda w bloku - raczej 'niekomputerowa' byla zdewastowana juz w momencie wprowadzenia sie Tomka i juz wtedy nie wygladala na nowa...

Na i glowny zarzut - podobno (jak twierdza ci ktorzy Beksinskiego znali)
bardzo nieprawdziwy jest ten film - znaczy niezgodny z realem.
Chlopak byl dziwakiem, i byl nieprzystosowany do zycia w spoleczenstwie (o, calkiem tak jak i ja), ale robienie z niego psychopaty to juz przesada.
https://www.google.pl/search?q=tomasz+beksinski+ostatnia+rodzina+prawd%C4
%99&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=Pq-rWNmiLIXJsQGAirGoBQ

To ja sie pytam, jaki w ogole jest sens krecenia nieprawdziwych biografii?

Calosc ok, oglada sie b. dobrze, ale bez przesady.
8-/10 troche na wyrost.
--
TA

Data: 2017-03-29 21:25:35
Autor: Ghost
Ostatnia rodzina (2016)

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:Titus_Atomicus-D57FAD.01381527032017@node1.news.atman.pl...

To ja sie pytam, jaki w ogole jest sens krecenia nieprawdziwych
biografii?

Bo te totalnie "prawdziwe" byłyby nudne, jak ekranizacja codzienności?

Data: 2017-03-29 22:17:19
Autor: FEniks
Ostatnia rodzina (2016)
W dniu 27.03.2017 o 01:38, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
To ja sie pytam, jaki w ogole jest sens krecenia nieprawdziwych
biografii?

"Amadeusz" Formana też nie miał sensu?

Ewa

Data: 2017-03-29 21:57:47
Autor: 2late
Ostatnia rodzina (2016)
On 29/03/2017 09:17 PM, FEniks wrote:
W dniu 27.03.2017 o 01:38, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
To ja sie pytam, jaki w ogole jest sens krecenia nieprawdziwych
biografii?

"Amadeusz" Formana też nie miał sensu?

10/10

Albo 'Zelig' :)

Data: 2017-03-29 23:37:02
Autor: Trefniś
Ostatnia rodzina (2016)
W dniu .03.2017 o 22:57 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl> pisze:

[...]

Jak ktoś chce "prawdziwych" filmów, ogląda paradokumenty.
Np. "Dlaczego ja", "Oszukane", "Policjantki i policjaci", "Zdrady"...
:)

--
Trefniś

Data: 2017-04-01 14:15:33
Autor: Titus Atomicus
Ostatnia rodzina (2016)
In article <op.yxvsz02cmtaby1@tncap.home>,
 Trefniś <trefnis1@mailinator.com> wrote:

> [...]

Jak ktoś chce "prawdziwych" filmów, ogląda paradokumenty.
Np. "Dlaczego ja", "Oszukane", "Policjantki i policjaci", "Zdrady"...

No, a Smolensk?
--
TA

Data: 2017-04-01 14:29:20
Autor: Trefniś
Ostatnia rodzina (2016)
W dniu .04.2017 o 14:15 <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> pisze:

> [...]

Jak ktoś chce "prawdziwych" filmów, ogląda paradokumenty.
Np. "Dlaczego ja", "Oszukane", "Policjantki i policjaci", "Zdrady"...

Nie widziałem, nie przytoczyłem :)

Ale tych wymienionych jestem prawdziwym fanem! Platonicznie, bo oglądać  tego się nie da, ale fascynuje mnie ten nowy trend i poziom umysłowy  twórców scenariuszy.
Szykuje się też cała masa genialnych naturszczyków! Wstyd dla  Buczkowskich, czy Himilsbachów!

--
Trefniś

Data: 2017-06-17 23:34:16
Autor: FEniks
Ostatnia rodzina (2016)
[...]

Z tą częścią recenzji się zgadzam, po obejrzeniu filmu (wreszcie!).
Nie podobał mi się. Może zbyt wiele oczekiwałam po świetnych recenzjach i przeczytaniu książki o Beksińskich.

Ewa

Data: 2017-06-24 16:28:11
Autor: Ghost
Ostatnia rodzina (2016)

[...]