Ostatnia szansa!

Data: 2011-11-30 18:02:18
Autor: abc
Ostatnia szansa!
Palikociarnia z Biedroniem powinna demonstrować pod ambasadą  Szwecji, bo
facet, który bije małego konia (samca), jest sadystą-zoofilem o orientacji
pedofilsko -pedalskiej i nie powinien być dyskryminowany.

Data: 2011-11-30 11:26:26
Autor: J-23
Ostatnia szansa!
On 30 Lis, 18:02, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Palikociarnia z Biedroniem powinna demonstrować pod ambasadą  Szwecji, bo
facet, który bije małego konia (samca), jest sadystą-zoofilem o orientacji
pedofilsko -pedalskiej i nie powinien być dyskryminowany.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

chiba ze to ksiudz, co z luboscia sciska kuske w paroksyzmach
grzesznych onanii

Data: 2011-11-30 22:26:26
Autor: HaMMeR
Ostatnia szansa!
On 30 Lis, 20:26, J-23 <khan...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny.

chiba ze to ksiudz, co z luboscia sciska kuske w paroksyzmach

A czy przypadkiem nie ty jestes owladniety do cna tymi 'grzesznymi
onaniami',
wydzielajac w 'paroksyzmach' ten swoj post i tylko mam nadzieje ze nie
sciskales przy tym kuski...

Ostatnia szansa!