Ostatnia szansa na P2 według starych zasad! [ market]

Data: 2011-09-05 15:40:23
Autor: ORKA TEAM
Ostatnia szansa na P2 według starych zasad! [ market]
Zapraszamy na kursy P2 we wrześniu dla osób ze "starą P1".
Więcej o zmianach w KDP/CMAS przeczytać możecie tutaj
http://www.orkasa.pl/aktualnoci/62-aktualnoci-ogolne/203-nowy-schemat-szkolen.html

Orka Team

Data: 2011-09-05 14:51:39
Autor:
ORKA TEAM <admin@USUNTO_orkasa.pl> napisał(a):
[...]

No, hello, ORKA TEAM - jak mnie słyszysz?

Jakie badania lekarskie trzeba mieć aby przyst±pić do kursu?

Pozdrawiam,
SI

Data: 2011-09-07 08:46:22
Autor: NINA FORMALINA
[...]

Czy od wła¶ciciela bazy, członka prezydium KDP, instruktora M3 i jego teamu
można doprosić się o odpowiedĽ na banalne pytanie;

Jakie badania lekarskie s± potrzebne do wzięcia udziału w kursie na P2? I czy
w ogóle s± potrzebne?

Przecież nie pytam o recepturę na formalinę.

SI

Data: 2011-09-07 13:12:32
Autor: Mirosław Kierepka
W dniu 2011-09-07 10:46,  NINA FORMALINA pisze:
[...]

Żadne prowokacje z Twojej strony nie wyprowadz± mnie z równowagi. Natomiast w bardzo niedługim czasie otrzymasz informacje na wszystkie tematy które poruszałe¶ na tym forum w stosunku do firmy,mojej osoby ,mojej rodziny oraz organizacji któr± reprezentuję.
Jest to zarazem pierwsza i ostatnia odpowiedĽ na jak± możesz liczyć
z mojej strony
Bez szacunku i poważania Mirek Kierepka Instruktor KDP/CMAS M3

Data: 2011-09-07 12:22:25
Autor: NINA FORMALINA
[...]

To skupcie się towarzyszu Kierepka i odpowiedzcie na zadane pytanie, bo nie
odpowiedzieli¶cie.

Jakie badania trzeba mieć?

NF

Data: 2011-09-08 12:15:28
Autor: NINA FORMALINA
> [...]
> w ogóle s± potrzebne?
>
> Przecież nie pytam o recepturę na formalinę.

Towarzyszu Kierepka! To ja zadaję pytania!

A grupa pl.rec.nurkowanie to miejsce publiczne i bardzo różni ludzie czytaj±
odpowiedzi, tak?

Wiem, Kierepka, ze sprz±tacie pogorzelisko po spalonej księgowo¶ci, ale
pytanie jest naprawdę banalne, jak na instruktora M3:

Jakie badania lekarskie trzeba mieć, żeby wzi±ć udział w kursie na stopień P2
KDP/PTTK, organizowanym u was w bazie?

Odpowiedzcie Kierepka. Nie zachowujcie się jak pierdolony bolszewik. Ludzie
czytaj±.

NINA FORMALINA

Data: 2011-09-09 14:09:00
Autor: Kuba Szuster
Ostatnia szansa na P2 według starych zasad! [market]
Oj stary ,mam nadzieje, że za wszystkie Twoje płyciutkie jak Przemsza wypociny zapłacisz!

                                Bez pozdrowień
                                Jakub Szuster
                                instrukotr KDP/CMAS M2,IANTD Adv EANx Inst.

Data: 2011-09-09 15:25:55
Autor: Komornik Egzekutor
[...]

                                                       O stary! Poszło mi w pięty.

Może ty mi powiesz, jakie badania lekarskie trzeba mieć w CMAS KDP/PTTK?
Bo to za trudne pytanie dla instruktora M3, wła¶ciciela bazy nurkowej i
członka prezydium KDP. To może Instruktor M2 spróbuje?

Trzeba zał±czyć drzewo genealogiczne do tych badań, czy nie?

SI

--

Ostatnia szansa na P2 według starych zasad! [ market]