Ostatnie 48 godzin Andrzeja Leppera

Data: 2011-08-16 14:09:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Ostatnie 48 godzin Andrzeja Leppera
Szef Samoobrony nie dostawał już pensji, skończyło się ubezpieczenie, siedzibę partii zajmował na dziko. W ostatniej godzinie nie mógł się zamknąć w pokoju, po odcięciu prądu wysiadły zamki.
Jak szef wsiadał do auta i kazał się gdzieś wieźć, to już wiedziałem, że po pożyczkę. Długi nas żarły. Już nawet nie mogliśmy parkować pod Samoobroną, bo był niezapłacony abonament. Upierdliwy parkingowy przychodził do biura i pytał o szefa. Kłamałem, że musiał pilnie wyjść - mówi najbliższy współpracownik Andrzeja Leppera Mirosław Rudowski, człowiek, który przez ostatnie cztery lata przebywał z nim częściej niż z własną żoną. Był kierowcą, asystentem, ochroniarzem, czasem kucharzem, powiernikiem. Ma 51 lat, w Samoobronie działa od dziesięciu. Warszawiak, prowadzi firmę transportową - trzy ciężarówki. Rozmawiając z nami, sączy mocną kawę, mija czwarta doba, od kiedy nie zmrużył oka. Palcami masuje szczupłą, ziemistą twarz, żeby pobudzić krążenie. To - jak twierdzi - jego pierwsza w życiu rozmowa z dziennikarzami. Nerwowo zerka na ekran milczącej komórki. -Ciągle się na tym łapię. Czekam, aż zadzwoni. Nie było dnia, żeby szef osiem razy czegoś ode mnie nie chciał.
więcej:
http://wyborcza.pl/1,75478,10120320,Ostatnie_48_godzin_Andrzeja_Leppera.html?as=1&startsz=x

=======================================

Proponuję uważnie przeczytać. Wiele wyjaśnia.
Oczywiście - tych, którzy bez względu, na fakty są przekonani, że Lepper się powiesił nie przekona ale tym, którzy używają mózgu zgodnie z przeznaczeniem, da wiele do myślenia
Jeśli chodzi o haki, to sądzę, że jedynym hakiem jakim Lepper dysponował był hak, na którym się powiesił.

Jeszcze drugi:
http://wyborcza.pl/1,75968,10113894,Stolek_i_petla__czyli_o_wyscigu_oszalalych_tabloidow.html

Data: 2011-08-16 14:33:47
Autor: Ireneusz 'Neko' Miler
Ostatnie 48 godzin Andrzeja Leppera
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w

[...]

Tak po ludzku wspolczuje... Nie wierze za mocno wyborczej, ale jesli
zdarzylo im sie napisac prawde to naprawde wspolczuje. I do tego
jeszcze Lepper alkoholik... Z gory na sam dol... Smutne i przerazajace...

Data: 2011-08-16 15:56:30
Autor: u2
W dniu 2011-08-16 14:33, Ireneusz 'Neko' Miler pisze:

Tak po ludzku wspolczuje... Nie wierze za mocno wyborczej, ale jesli
zdarzylo im sie napisac prawde to naprawde wspolczuje. I do tego
jeszcze Lepper alkoholik... Z gory na sam dol... Smutne i przerazajace...

Czasami i slepej kurze wpadnie ziarnko. Moze nawet tam byli w chwili jak
sie Endriu wieszal :)

Data: 2011-08-16 17:32:11
Autor: matusm

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4e4a5df3$0$2442$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dziwne. Nikogo w tym biurze nie bylo? Przeciez jak sie czlowiek
~dociekliwy

dzisiaj, 17:04

dusi, to nie jest bezglosne! Musi sie szamotac, charczec, kaszlec. Uduszenie nie trwa kilka sekund przeciez. Gdyby to bylo zerwanie rdzenia pod wplywem ciezaru to byloby szybciej i ciszej. Ale uduszenie?!!! A moze PAWULON zwiotczyl miesnie? Moze dlatego czekali z wynikami sekcji tak dlugo?

Jak donosi GW w biurze były cztery osoby a drzwi do gabinetu Leppera były jedynie przymknięte.Nikt nic nie  słyszał albo nie  chciał usłyszeć Każdy mogł  tam wejść

--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-08-16 17:48:05
Autor: u2
W dniu 2011-08-16 17:32, matusm pisze:
Jak donosi GW w biurze były cztery osoby a drzwi do gabinetu Leppera były jedynie przymknięte.Nikt nic nie  słyszał albo nie  chciał usłyszeć Każdy mogł  tam wejść

Moze pomagali Endriu w po-wieszeniu sie, ostatnie slowa Endriu mogly byc
n.p. takie : panowie, czy ta linka dobrze na mnie lezy ?

Data: 2011-08-16 19:40:38
Autor: jadrys
Ostatnie 48 godzin Andrzeja Leppera

http://wyborcza.

Nie profanuj pamięci Polskiego Patrioty i uczciwego człowieka tekstami z tego kłamliwego szmatławca!

Data: 2011-08-16 19:44:34
Autor: Leprechaun

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j2ea1a$11d$1news.onet.pl...

http://wyborcza.

Nie profanuj pamięci Polskiego Patrioty i uczciwego człowieka tekstami z tego kłamliwego szmatławca!

Jadrys, co z tobą? To juz nie Che i Castro tylko Lepper?

BomBel

Data: 2011-08-16 19:53:03
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-16 19:44, Leprechaun pisze:

[...]

Zawsze szanowałem uczciwych ludzi. I nie ma w tym gronie wymienionego przez ciebie Castro.

Data: 2011-08-17 16:17:14
Autor: jadrys
W dniu 2011-08-17 01:03, stevep pisze:
[...]

Nie. -  Na wpół obłąkany wataĹźka. Choć większość Rosjan sądzi pewnie inaczej.

Data: 2011-08-17 17:39:34
Autor: stevep
Dnia 17-08-2011 o 16:17:14 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

Nie. -  Na wpół obłąkany watażka. Choć większość Rosjan sądzi pewnie  inaczej.

Serio, to już nie tępił wrogow ludu?

--
stevep

Data: 2011-08-17 17:30:19
Autor: (HeÂŽSk)
On Tue, 16 Aug 2011 19:53:03 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> Jadrys, co z tobą? To juz nie Che i Castro tylko Lepper?
>
> BomBel

Zawsze szanowałem uczciwych ludzi. I nie ma w tym gronie wymienionego przez ciebie Castro.

 castro i uczciwosc? zartujesz sobie.  jak malo kto ma rece splamione krwia.  tak jak i che. mordowali dla przyjemnosci.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-17 01:03:29
Autor: stevep
Dnia 16-08-2011 o 19:44:34 Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw>  napisał(a):

[...]

Albo bandziory stadionowe.

--
stevep

Data: 2011-08-16 20:07:48
Autor: u2
Ostatnie 48 godzin Andrzeja Leppera
Boli?

Ma boleć ciebie ubeku, za twe wszystkie świństwa, które POpełniłeś :)

Data: 2011-08-17 16:18:01
Autor: jadrys
[...]

Raczej niesmak. - I to duĹźy.

Data: 2011-08-17 18:37:10
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j2giij$lp7$1news.onet.pl...

[...]

Taka - jak chcesz przedstawić nieskazitelna postać - a tu podłej jakości kopia Nikosia Dyzmy!

Data: 2011-08-18 02:44:40
Autor: stevep
Dnia 17-08-2011 o 18:37:10 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Raczej niesmak. - I to duży.

Taka - jak chcesz przedstawić nieskazitelna postać - a tu podłej jakości  kopia Nikosia Dyzmy!
Dajmy spokój zmarłym, a jadrys zwykle modli się do niewłaściwych ludzi,  nawet do bandytów stadionowych.

--
stevep

Data: 2011-08-16 22:37:29
Autor: boukun
[...]

Bzdura na resorach...

On widział Leppera po raz ostatni - "nie wierzę, że się zabił"

Meyer dementuje z kolei informacje nt. olbrzymich długów, w które popadła rodzina Lepperów. - Każde gospodarstwo ma jakieś długi, ale to nie mogły być duże kwoty. Wszystko zostało obsiane, szef opowiadał, że zboże piękne rośnie i będą dobre zbiory - podkreśla. Przyznaje, że Samoobronie ciężko było płacić rachunki za utrzymanie biura w Al. Jerozolimskich, ale eksmisja działaczom nie groziła. - Było trochę zaległości, ale podpisano ugodę - mówi.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,On-widzial-Leppera-po-raz-ostatni-nie-wierze-ze-sie-zabil,wid,13691878,komentarz.html

boukun

Data: 2011-08-17 00:03:53
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Bogdan Idzikowski wrote:

Szef Samoobrony nie dostawał już pensji, skończyło się ubezpieczenie,
siedzibę partii zajmował na dziko. W ostatniej godzinie nie mógł się
zamknąć w pokoju, po odcięciu prądu wysiadły zamki.

A telewizor, który ktoś zastopował o 13:15 był na baterie. ;)
--
Pit

Data: 2011-08-17 07:38:49
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:j2epef$qmc$1news.onet.pl...
Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Czytaj ze zrozumieniem. Wiem, że to trudne jest, ale się przyłóż i nie zadawaj durnych pytań.
"Jeśli komentujący przeczytaliby ze zrozumieniem cały artykuł, nie pisali by głupot o braku prądu.
 Wyraźnie było napisane, że zamki rozkodowały się gdy odcięto prąd, a potem nie miał kto ich z powrotem zakodować, bo nikt nie potrafił, a nie mieli pieniędzy na serwisanta. Samo to wskazuje, że po tym odcięciu prądu musiano przywrócić jego dostarczanie, bo nie pisano by o powtórnym zakodowaniu, które nie miało by sensu, jeśli nadal by nie było prądu.
 Fakt, dziennikarz nie napisał kiedy ten prąd był odcięty, co mogło zasugerować tym mniej kojarzącym, że w momencie śmierci Leppera nie było prądu."

Data: 2011-08-17 12:45:57
Autor: obserwator
Ostatnie 48 godzin Andrzeja Leppera
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Czytaj ze zrozumieniem. Wiem, że to trudne jest, ale się przyłóż i nie zadawaj durnych pytań.

;)))..kazdy rozumny czlowiek wie, ze wypociny z wybiorczej sie w ogole nie czyta
na powaznie. To gazetka dla idiotow.

Data: 2011-08-18 23:21:24
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Gdybyś był bardziej rozgarnięty, to byś zauważył, że na końcu postawiłem kropkę, a nie pytajnik. Ech...
--
Pit

Ostatnie 48 godzin Andrzeja Leppera