Ostatnie Nurkowanie - ksiazka

Data: 2010-07-01 14:45:01
Autor: JACooL
Ostatnie Nurkowanie - ksiazka
Witam,
Chcialem przeczytac ta ksiazke, ale .... nie moge jej znalezc w zadnej mi
znanej ksiegarni internetowej. Na stronach roznych firm/klubow nurkowych tez
naklady sa wyczerpane.
Moze ktos przeczytal i nie jest kolekcjonerem :) chetnie odkupie.

JACooL

Data: 2010-07-01 23:43:44
Autor: profundal
Ostatnie Nurkowanie - ksiazka
Witaj,
nie czytalem tej ksizki w calosci ale oceniam negatywnie, probowalem nie dalem rady. pozdrawiam jh
chyba powinna byc dostepna o olszytynskiej szkole nurkowania wiecej szczegolow nie pamietam,,,,

Data: 2010-07-02 05:34:44
Autor:
Ostatnie Nurkowanie - ksiazka
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Biblioteka?

Orzepowski

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-02 06:54:01
Autor: jacekplacek
  <demolant.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > Biblioteka?

Orzepowski

Michalski, uczeń Rydet - miałem przyjemność na żywo, nie z książki.

Data: 2010-07-02 07:16:51
Autor: JACooL
> [...]
tez
> naklady sa wyczerpane.
> Moze ktos przeczytal i nie jest kolekcjonerem :) chetnie odkupie.

Ostatecznosc, chociaz i tak pewnie ciezko bedzie znajezc...
Nie lubie uzywac czyjegos przedmiotu, ktory mozna zniszczyc i problemem jest
go odkupic.

JACooL

Data: 2010-07-05 14:16:04
Autor: JACooL
Ostatnie Nurkowanie - ksiazka
Moze ktos przeczytal i nie jest kolekcjonerem :) chetnie odkupie.

Przypadkiem nikt nie znalazl ???

JACooL

Ostatnie Nurkowanie - ksiazka