Ostatnie cztery dni

Data: 2015-05-20 14:54:36
Autor: Mark Woydak
Ostatnie cztery dni

W 93 roku rozmawiałam z gen. Jaruzelskim. Jako absolwentka Ministerstwa
Obrony Narodowej byłam dla niego punktem zainteresowania, a ja skorzystałam
z okazji, chciałam poznać jaki jest naprawdę. Na dwa lata przed kolejnymi
wyborami prezydenckimi - w 1993 roku - generał powiedział mi twardo:
„Naszym kandydatem na stołek prezydencki będzie Aleksander Kwaśniewski.
Wiedziałam, że tak jest. Że Polską rządzi nie żadna Solidarność, nie żaden
Wałęsa, ale rządzi gen. Jaruzelski

Jedno z pytań generała dotyczyło Bronisława Komorowskiego. Dzisiaj zamyka
się klamra dotycząca tego pytania. To był 93 rok. Generał rozanielony,
uśmiechnięty od ucha do ucha, pyta mnie: a jaka jest pani opinia o
Bronisławie Komorowskim? Znowu byłam bardzo zaskoczona. „No, przecież to
jest nasz człowiek, przez pana internowany. chyba musi pan o nim wszystko
wiedzieć, skoro go internował?”. Generał odpowiedział: „Tak, tak, wiemy
wszystko i bardzo go cenimy. Pokładamy w nim wielkie nadzieje”

Data: 2015-05-20 23:23:54
Autor: MarkWoydak
Ostatnie cztery dni
WON PSYCHOLU z eternal-september.org!