Ostatnie miejsca na kurs jaskiniowy 20 - 27 sierpnia 2009 w Meksyku

Data: 2009-06-12 02:30:22
Autor: Jurek Błaszczyk
Ostatnie miejsca na kurs jaskiniowy 20 - 27 sierpnia 2009 w Meksyku
W dniach 20 - 27 odbędzie się szkolenie combo IANTD Cavern - Intro To
Cave - Cave w Meksyku (Playa Del Carmen).
W ramach kursu 8 dni nurkowania w cenotach. Wymagane uprawnienia: AOWD
i Nitrox dowolnej organizacji, 100 zalogowanych nurkowań. Więcej
szczegółów a stronie: http://www.deepexplorers.pl

Pozdrawiam
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Jurek Błaszczyk
TDI Advanced Trimix Instructor
DeepExplorers Diving Team
www: deepexplorers.pl
e-mail: jurek@deepexplorers.pl
mobile: +48 500 55 00 91

Data: 2009-06-12 11:34:46
Autor: adam
Ostatnie miejsca na kurs jaskiniowy 20 - 27 sierpnia 2009 w Meksyku
Cave - Cave w Meksyku (Playa Del Carmen).

Nie chcę wywoływać flejma, ale jak na dzi¶ oceniacie sytuację epidemiologiczn±?

Data: 2009-06-12 11:29:19
Autor: Jurek Błaszczyk
On 12 Cze, 11:34, "adam" <1777112...@wpp.pl> wrote:
>Cave - Cave w Meksyku (Playa Del Carmen).

Nie chcę wywoływać flejma, ale jak na dzi¶ oceniacie sytuację
epidemiologiczn±?

Cały Jukatan jest wolny od grypy - nie było ani jednego zachorowania,
więc jest bezpieczniej niż w Polsce :-), a że wszyscy
Amerykanie boja się więc Playa jest pusta, tania i spokojna jak nigdy.
Mapa grypy Google:

http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=en&t=p&msa=0&msid=106484775090296685271.0004681a37b713f6b5950&ll=25.085599,-105.029297&spn=23.745574,35.15625&z=4&source=embed

Data: 2009-06-12 17:43:33
Autor: _Slnt_
adam pisze:

Nie chcę wywoływać flejma, ale jak na dzi¶ oceniacie sytuację epidemiologiczn±?

Głupot± trudno się zarazić, no chyba że w klubie biznesmena, bo tam normalna epidemia... pojebie!

Srać na kolinę!

:D

--

Ostatnie miejsca na kurs jaskiniowy 20 - 27 sierpnia 2009 w Meksyku