Ostatnie miejsce na Sipadan (dla mężczyzny).

Data: 2009-08-13 02:10:28
Autor: Małgorzata Asiandivers
Ostatnie miejsce na Sipadan (dla mężczyzny).
Mam ostatnie miejsce na wyprawę na Sipadan. Miejsce najchętniej dla
mężczyzny (będzie dokwaterowany do innego uczestnika płci męskiej).
Termin wyprawy: 29/10 - 15/11.
8 dni nurkowych, z czego GWARANTOWANE 5 dni nurkowych - 15 nurkowań,
na Sipadanie (nie wokół itp).
Niewysiłkowy program lądowy na Borneo (parki orangutanów i nosaczy, 1
dzień nad rzeką Kinabatangan) i zwiedzanie Melakki i Kuala Lulmpur.
Cena 2490 USD + przelot ok. 3000 zł. Inne szczegóły na stronie
http://asiandivers.info/pl/wyprawy-azja/kalendarz-wyprawy-nurkowe w
zakładce "Sipadan 29/10 - 15/11".

Data: 2009-08-14 08:47:17
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Małgorzata Asiandivers" <malgorzata.babiak@gmail.com> napisał w wiadomości news:b13c23d2-aafa-43db-ac01-618ccd65ef2ey10g2000prf.googlegroups.com...
Mam ostatnie miejsce na wyprawę na Sipadan. Miejsce najchętniej dla
mężczyzny (będzie dokwaterowany do innego uczestnika płci męskiej).

Nie wiem co imputujesz, ale moim zdaniem to jest miejsce dla kobiety.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Ostatnie miejsce na Sipadan (dla mężczyzny).