Ostatnie ruchy w enbiej baj mi

Data: 2009-06-29 10:56:25
Autor: s
Ostatnie ruchy w enbiej baj mi
9. Wizards

Dlaczego jeszcze nie pozyskali Kamana? Czyzby Clippers nie chcieli
miec u siebie Butlera? Nie wiem nie rozumie co Wizards zamierzaja
zrobic ale musza rozladowac tlok na obwodzie ktory sobie zrobili. Jak
kupia Kamana ocenie ich calosciowy trade z Wolves i Clippers na A.
Poki co ocena bedzie nizsza.

Wyglada na to, ze Wizz cenia sobie Butlera (dlatego ja ostroznie proponowalem deal Miller-Kaman). Ponoc byly rozmowy na linii Wizz - Suns, Wizz proponowali Jamisona za Amare, Kerr oczywiscie takiej pary nie zaakceptowal (bo i kontrakt Jama jeszcze troche potrwa i hype nie ten) i zaproponowal dodatkowo druga pare JRich - Butler. Po czym Ernie sie raczkiem wycofal.

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-06-29 02:20:40
Autor: sooobi
On 29 Cze, 10:56, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

> kupia Kamana ocenie ich calosciowy trade z Wolves i Clippers na A.
> Poki co ocena bedzie nizsza.

Wyglada na to, ze Wizz cenia sobie Butlera

i slusznie bo to swietny gracz. Z tym ze zeby dostac cos dobrego pod
kosz trzeba oddac cos lepszego z obwodu.

(dlatego ja ostroznie
proponowalem deal Miller-Kaman)

tylko watpie zeby Clippers wzieli Millera, wszak maja Thortona to na
grzyba im Miller. A Butler jednak lepszy (statystkom teraz wlosy
stanely deba ktos jest lepszy niz Mike Miller), ale na miejscu Wizz
zaryzykowalbym oddanie go. Duzo Miller&Dominic powinno na sf dac rade.

pzdr

Data: 2009-06-29 12:28:35
Autor: s
Ostatnie ruchy w enbiej baj mi
(dlatego ja ostroznie
proponowalem deal Miller-Kaman)

tylko watpie zeby Clippers wzieli Millera, wszak maja Thortona to na
grzyba im Miller.

Noo, na swingu jakiegos wyjatkowego wypasu nie maja.
A i "w razie draki", beda slabi na obwodzie.
W optymalnym wariancie Miller podzieli z Alem SFa (z opcja PF dla Ala) oraz SG z Gordonem (przy zalozeniu, ze Gordon moze dzielic od biedy czas na PG, zwlaszcza w momentach, gdy Baron sie leczy).

BTW - skoro po grzyba im Miller, to i po grzyba Butler?:D

A Butler jednak lepszy (statystkom teraz wlosy
stanely deba ktos jest lepszy niz Mike Miller), ale na miejscu Wizz
zaryzykowalbym oddanie go. Duzo Miller&Dominic powinno na sf dac rade.

wiLQ wyrazal obawy, ze Clipps moga nie dostac nic ciekawego za Kamana, albowiem sa zdesperowani, by przerzedzic frontcourt. I IMO taki Miller + ewentualne dopieszczenie oferty nie jest zlym ekwiwalentem. Jezeli uda im sie wyszarpnac cokolwiek lepszego od dowolnego teamu - tym lepiej.

Data: 2009-06-29 04:39:03
Autor: sooobi
On 29 Cze, 12:28, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> [...]

oraz SG z Gordonem (przy zalozeniu, ze Gordon moze dzielic od biedy czas
na PG, zwlaszcza w momentach, gdy Baron sie leczy).

Aj przy takim tloku nie widze ani minuty dla Ala na Pf. Ale fakt jakby
wzieli Millera to na sf/sg moglby dac Clippersom solidne 30minut z
lawki.

BTW - skoro po grzyba im Miller, to i po grzyba Butler?:D

Bo Butler to kawal gracza a Miller to ciapciak.

> [...]

albowiem sa zdesperowani, by przerzedzic frontcourt. I IMO taki Miller +
ewentualne dopieszczenie oferty nie jest zlym ekwiwalentem.

To tez prawda i faktycznie Clipps moge nie dostac lepszej oferty niz
Miller + np Critteton(czy jak on tam sie nazywa).
Jesli naprawde tak jest to niech biora tego MIllera i sie ciesza:P

A Wizards na mistrza;P

pzdr

Data: 2009-06-29 14:01:02
Autor: s
[...]

Odejmij Kamana, odlicz minuty na kontuzje Zacha i Cambiego i nagle moze okazac sie, ze jakies tam minuty zostana. Zwlaszcza, gdyby Blake mial isc do Grecji :D

BTW - skoro po grzyba im Miller, to i po grzyba Butler?:D

Bo Butler to kawal gracza a Miller to ciapciak.

Ale jaki efektywny!

[...]

Cicho, bo jeszcze L'e skipuje Arenasa i mi sie kombinacje popsuja :D

Data: 2009-06-29 05:07:41
Autor: sooobi
On 29 Cze, 14:01, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:

> Aj przy takim tloku nie widze ani minuty dla Ala na Pf.

Odejmij Kamana, odlicz minuty na kontuzje Zacha i Cambiego

Buch zaslona dymna poszlaaaaa

i nagle moze
okazac sie, ze jakies tam minuty zostana. Zwlaszcza, gdyby Blake mial
isc do Grecji :D

Jesli tak ma wygladac sezon Clippers to Al ma cala mase minut na pf'ie

> Bo Butler to kawal gracza a Miller to ciapciak.

Ale jaki efektywny!

Sram na takiego efektywnego gracza.

> A Wizards na mistrza;P

Cicho, bo jeszcze L'e skipuje Arenasa i mi sie kombinacje popsuja :D

skipuje skipuje:)

pzdr

Data: 2009-06-29 14:12:22
Autor: s
Ostatnie ruchy w enbiej baj mi
BTW - skoro po grzyba im Miller, to i po grzyba Butler?:D
Bo Butler to kawal gracza a Miller to ciapciak.
Ale jaki efektywny!

Sram na takiego efektywnego gracza.

Oo, to wysoko wucet musisz miec usadowiony :-)

Data: 2009-06-29 15:31:36
Autor: wiLQ
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> (dlatego ja ostroznie
> proponowalem deal Miller-Kaman)

tylko watpie zeby Clippers wzieli Millera, wszak maja Thortona to na
grzyba im Miller.

Przeciez Clippers oddawaliby Kamana miedzy innymi ze wzgledu na jego
kontrakt. Miller nie dosc, ze ma wygasajacy to jeszcze jest czyms wiecej
niz spadajacym kontraktem bo spokojnie moze grac.

--
pzdr
wiLQ

Ostatnie ruchy w enbiej baj mi