Ostatnie ruchy w enbiej baj mi

Data: 2009-06-30 22:21:56
Autor: kszyhu fr@ckowiak
Ostatnie ruchy w enbiej baj mi
Dnia 29-06-2009 o 10:45:15 sooobi <sooobi@gmail.com> napisał(a):

2. Magic

Szkoda Lee ale Magic maja Cartera! Hedo zopotowal i niech idzie w siną
dal, watpie zeby Magic starali sie go zatrzymac. Powinni sciagnac
Sheeda, czytalem ze staraja sie o Brandona Bassa i ten pomysl tez jest
niezly. Wiec ruch Magic naprawde mi sie podoba, ale tylko przy
zalozeniu ze nie zatrzymaja Turka. Fajnie rozwiazali sytuacje z
Alstonem i jego kontraktem, tylko czy zdobeda nowy backup dla Nelsona?
Czy moze SVG przeprosi Johnsona ze go zakopal na finaly a teraz znowu
kaze mu grac z poswieceniem przez kazda minute pobytu na parkiecie?

Ocena: A- (przy zalozeniu ze nie zatrzymaja Turka)

I tu się dziwię. W innym wątku sceptycznie podchodzisz do żartu-pomysłu  NJN z Boshem i Jamesem (komentarz o dwóch piłkach), a w Orlando dwie piłki  to będzie mało. Nelson lubi rzucać równie często jak podawać, Vince i  Lewis - wiadomo, swoje muszą odpalić, pod koszem na podanie czeka Howard,  a do Orlando zmierza Wallace, choć mam nadzieję, że zabłądzi (a jeśli tak,  to też będzie chciał mieć swoją piłkę).
I druga rzecz - mają tylko 8 graczy w rosterze na obecną chwilę za to na  kwotę coś ok. 67mln. Pięciu następnych Gortatów (czyli raczej solidnych  wyrobników, a nie kompletnych leszczy do grzania ławy), którzy zechcą grać  za półdarmo pewnikiem nie znajdą.

[...]
8. Lakers

Numer z oddaniem picka byl juz opisywany na grupie. Ja tylko dodam od
siebie ze ten Kupchak to łebski gosc jest!

Powiem to samo, jeśli namówi Bryanta do podpisania kontraktu za mniejsze  pieniądze, po to by mieć argumenty w negocjacjach z Odomem i Arizą. Póki  co, nic jeszcze nie zrobił (prawda, że nie mógł).

pzdr
kszyhu

Data: 2009-07-06 13:47:33
Autor: wiLQ
kszyhu fr@ckowiak napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Pewnie licza na fale FAsow podczepiajacych sie do contendera.

> [...]

Powiem to samo, jeśli namówi Bryanta do podpisania kontraktu za mniejsze  pieniądze, po to by mieć argumenty w negocjacjach z Odomem i Arizą. Póki  co, nic jeszcze nie zrobił (prawda, że nie mógł).

Juz zrobil... choc nie to co sugerowales ;-)

--
pzdr
wiLQ

Ostatnie ruchy w enbiej baj mi