Ostatnie słowa braci oraz amerykańska baza podsluchowa w Polsce.

Data: 2017-04-15 12:10:12
Autor: Robert Tomasik
Ostatnie słowa braci oraz amerykańska baza podsluchowa w Polsce.
W dniu 15-04-17 o 01:29, Animka pisze:
Jak w temacie:
https://www.youtube.com/watch?v=NecBzSt3iv0

Facet tak bredzi, że po 30 sekundach wyłączyłem. Jeśli Ci chodzi o
aspekt prawny, to nasłuchiwanie nie jest zabronione. Każdy może sobie
kupić skaner i słuchać. Nadawanie jest zabronione. W kwestii
technicznej, to prędzej podejrzewam nasłuch z satelity, niż jakiejś
strasznie tajnej bazy na północy Polski, bo to bez sensu. Natomiast
osobną sprawą pozostaje możliwość oczytania usłyszanej rozmowy. Telefon
satelitarny nie przesyła fonii otwartym tekstem, jak radiotelefon.
Sadzę, że Amerykanie to rozgryźli, ale raczej się do tego nie przyznają.
Zwłaszcza, jeśli ten nasz miał jakiś scrabler niestandardowy.

Data: 2017-04-16 23:23:44
Autor: Animka
[...]

Też miałam wyłączyć, tym bardziej, że jakieś flaszki stukały, ale pomyślałam sobie: co mi szkodzi, posłucham do końca.

[...]

Nie podadzą do publicznej wiadomości, bo to ściśle tajne przecież.

--
animka

Data: 2017-04-17 21:06:43
Autor: Robert Tomasik
W dniu 16-04-17 o 23:23, Animka pisze:

Nie podadzą do publicznej wiadomości, bo to ściśle tajne przecież.

Wiesz, wszyscy podejrzewają, że oni to słuchają, ale nikt do końca
pewności nie ma.

Data: 2017-04-19 13:45:09
Autor: J.F.
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:58f1f189$0$5140$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

eee ... art 267
§ 3. Tej samej karze podlega, kto w celu uzyskania informacji, do której nie jest uprawniony, zakłada lub posługuje się urządzeniem podsłuchowym, wizualnym albo innym urządzeniem lub oprogramowaniem.

W kwestii
technicznej, to prędzej podejrzewam nasłuch z satelity, niż jakiejś
strasznie tajnej bazy na północy Polski, bo to bez sensu. Natomiast

Sa niuanse zwiazane  z rozchodzeniem roznych fal, no i kierunkiem emisji anten.

osobną sprawą pozostaje możliwość oczytania usłyszanej rozmowy.
Telefon satelitarny nie przesyła fonii otwartym tekstem, jak radiotelefon.
Sadzę, że Amerykanie to rozgryźli, ale raczej się do tego nie przyznają.

Taaa, szczegolnie gdy telefon wyprodukowala firma (strzelam) Motorola a satelite firma Hughes :-)

Ale pamietasz skandal z dronami ? Nieszyfrowany strumien video.

Zwłaszcza, jeśli ten nasz miał jakiś scrabler niestandardowy.

Made in USA :-)

J.

Ostatnie słowa braci oraz amerykańska baza podsluchowa w Polsce.