Ostatnie wolne

Data: 2010-03-31 14:27:57
Autor: jadrys
Ostatnie wolne

Państwo, - ostatni wolny naród powoli zaczyna składać propozycję bezwarunkowej kapitulacji wobec "brukselki" i wobec imperializmu jankeskiego :

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356%201023303%201017099%209271%201023299%201020385%208311,title,Historyczny-krok-Serbii-- -potepili-masakre-w-Srebrenicy,wid,12126588,wiadomosc.html.

Data: 2010-03-31 14:30:32
Autor: raff
Ostatnie wolne
jadrys pisze:

[...]

Oho, prosze, jak to zwolennik komunizmu nie potrafi sie przyznac do masakry w Srebrenicy.

R.

Data: 2010-03-31 15:01:23
Autor: jadrys
Ostatnie wolne
W dniu 2010-03-31 14:30, raff pisze:
jadrys pisze:

[...]

Jestem przeciwny każdej masakrze - również tej w której widziałem krwawą miazgę (efekt jankeskiego nalotu na Kragujevac) z ludzi którzy szli do pracy w fabryce.

Data: 2010-03-31 15:15:09
Autor: raff
Ostatnie wolne
[...]

No to co sie burzysz ? Byla masakra w Srebrenicy czy nie ?

R.

Data: 2010-03-31 15:23:48
Autor: jadrys
Ostatnie wolne
W dniu 2010-03-31 15:15, raff pisze:
[...]

Tak, była.. Tylko nie należy zapominać o przyczynach tej wojny i kto ja wywołał.

Data: 2010-03-31 15:40:57
Autor: raff
Ostatnie wolne

[...]

No wiec skoro byla, to o co chodzi ?

R.

Data: 2010-03-31 19:24:18
Autor: jadrys
Ostatnie wolne
W dniu 2010-03-31 15:40, raff pisze:

[...]

O to że sq.. syny mordujące Serbów pozostają  niewinni. A nawet nikt im nie stawia zarzutów.

Data: 2010-04-01 21:55:38
Autor: zbig
Ostatnie wolne
On 31 Mar, 15:01, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Jestem przeciwny każdej masakrze - r
No , chyba, że dokonują jej komuniści

Data: 2010-04-02 13:29:05
Autor: jadrys
Ostatnie wolne
W dniu 2010-04-02 06:55, zbig pisze:
On 31 Mar, 15:01, jadrys<andrzej...@op.pl>  wrote:

Jestem przeciwny każdej masakrze - r

No , chyba, że dokonują jej komuniści

Nie, mordowanie niewinnych zawsze będę nazywał morderstwem, bez względu na to kto tego dokona.

Data: 2010-03-31 14:54:19
Autor:
Ostatnie wolne
On Wed, 31 Mar 2010 14:27:57 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

Państwo, - ostatni wolny naród powoli zaczyna składać propozycję bezwarunkowej kapitulacji wobec "brukselki" i wobec imperializmu jankeskiego :

 wciaz cierpisz na antyamerykanskie fobie ?
 co tam u twego generala, doleci zywy do moskwy ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-31 15:04:30
Autor: jadrys
Ostatnie wolne
W dniu 2010-03-31 14:54, "<heÂŽsk>" pisze:
[...]

Ja osobiście bym generałowi odradzał ten wspĂłlny  lot z obecnym prezydentem. Chwały na pewno mu to nie przyniesie.

Data: 2010-03-31 15:13:55
Autor:
Ostatnie wolne
On Wed, 31 Mar 2010 15:04:30 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

>   wciaz cierpisz na antyamerykanskie fobie ?
>   co tam u twego generala, doleci zywy do moskwy ?

Ja osobiście bym generałowi odradzał ten wspólny  lot z obecnym prezydentem. Chwały na pewno mu to nie przyniesie.

 ktoremu nie przyniesie chwaly ? ;o)))
 kreml ciekawie rozegral ta partie szachow.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-31 15:25:47
Autor: jadrys
Ostatnie wolne
W dniu 2010-03-31 15:13, "<heÂŽsk>" pisze:
[...]

Generałowi..

Kreml nie nakazuje lecieć Jaruzelskiemu jednym samolotem z Kaczyńskim.

Data: 2010-03-31 16:16:08
Autor: cirrus
Ostatnie wolne
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hovf55$dc2$1news.onet.pl...
[...]

Serby też ludobójcy.

--
stevep

Data: 2010-03-31 19:23:31
Autor: jadrys
Ostatnie wolne
W dniu 2010-03-31 16:16, cirrus pisze:
[...]

Tak, ale w obronie własnej.. Naród Serbski nigdy w historii nie był agresorem.

Data: 2010-04-01 01:16:23
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Ostatnie wolne
jadrys wrote:

[...]

To znaczy oni tak w obronie własnej w Srebrenicy strzelali do bezbronnych
jeńców - m.in. dzieci i starców?
--
Pit

Data: 2010-04-01 17:39:18
Autor: jadrys
Ostatnie wolne
W dniu 2010-04-01 01:16, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

Tak, ale w obronie własnej.. Naród Serbski nigdy w historii nie był
agresorem.

To znaczy oni tak w obronie własnej w Srebrenicy strzelali do bezbronnych
jeńców - m.in. dzieci i starców?

Nie wiem co tam było w tej Srebrenicy. Jednak nie było tam żadnych jeńców.  Wojna domowa to nie jest taka zwykła wojna - z dowódcami, rozkazami, mundurami itp. sprawami...

I jestb jeszcze jedna pewność - w masakrze Srebrenickiej  na pewno nie uczestniczyli żołnierze JAL-u. A więc na pewno nie można o tą zbrodnię oskarżyć Milosewicia.

Data: 2010-04-02 02:54:03
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Ostatnie wolne
jadrys wrote:

[...]

Ale broń trzeba mieć, a jak się nie ma, to się jest bezbronnych.
Do bezbronnych strzelaja wyłącznie zbrodniarze.

I jestb jeszcze jedna pewność - w masakrze Srebrenickiej  na pewno nie
uczestniczyli żołnierze JAL-u. A więc na pewno nie można o tą zbrodnię
oskarżyć Milosewicia.

Za tę zbrodnię oskarżono głównie generała Mladicia.
Miloszewić i Karadżić załapali się z urzędu.
--
Pit

Data: 2010-04-02 13:29:43
Autor: jadrys
Ostatnie wolne
W dniu 2010-04-02 02:54, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
jadrys wrote:

[...]

I to jest jasne.. Nawet gdyby  mężczyźni tych zamordowanych  Bośniaków w Srebrenicy wcześniej wymordowali bliskich Serbów, to nie jest to usprawiedliwienie.

[...]

Ten "urząd" to brak spolegliwości wobec Waszyngtonu.

Data: 2010-04-02 13:48:44
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Ostatnie wolne
jadrys wrote:

W dniu 2010-04-02 02:54, Pit Kowalski albo Nowak pisze:

Za tę zbrodnię oskarżono głównie generała Mladicia.
Miloszewić i Karadżić załapali się z urzędu.

Ten "urząd" to brak spolegliwości wobec Waszyngtonu.

Ten urząd, to woda sodowa władzy uderzająca do głowy. Niczego dobrego ci ludzie nie zrobili, a więcej złego.
--
Pit

Data: 2010-04-02 23:22:58
Autor: jadrys
Ostatnie wolne
W dniu 2010-04-02 13:48, Pit Kowalski albo Nowak pisze:
jadrys wrote:

[...]

Zdajesz się prawie nic nie wiedzieć o całej tej wojnie w Jugosławii, a jednak w swoim mniemaniu znasz winnych jej i winnych rozpadu tego kraju.

Jak Ci się zdaje gdyby twarda postawa władz polskich  w 1939 roku  wobec planów Hitlera to nie byłoby wojny?  Powtórzę jeszcze raz to co pisałem już wielokrotnie - niezależna, nie zadłużona, z takim ustrojem Jugosławia była sola w oku kapitalistów i nie miała racji bytu w dzisiejszym świecie. Była skazana albo na całkowite podporządkowanie imperializmowi  krajów zachodnich albo na fizyczna zagładę.

Data: 2010-04-02 09:01:35
Autor: cirrus
Ostatnie wolne
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hp2ent$j87$1news.onet.pl...
[...]

Tylko krasnoludki:
# Masakra ośmiu tysięcy Bośniaków w Srebrenicy w 1995 roku była zbrodnią przeciw ludzkości - orzekł Międzynarodowy Trybunał Sprawiedliwości w Hadze. Oznacza to, że jej sprawcy będą ścigani do końca życia. Srebrenica była miejscem największego ludobójstwa w Europie po zakończeniu II wojny światowej.
12 lat temu, podczas wojny domowej w byłej Jugosławii, zamieszkałą przez bośniackich Muzułmanów Srebrenicę zaatakowały serbskie oddziały. Mimo że miasto znajdowało się w jednej z trzech stref bezpieczeństwa, nikt nie stanął w obronie Srebrenicy. 200 holenderskich żołnierzy wycofało się bez walki, a ONZ odmówiło wezwania sił szybkiego reagowania NATO.
To oznaczało wyrok na mieszkających w Srebrenicy bośniackich Muzułmanów. Serbowie pod wodzą "krwawego generała" Ratko Mladicia 11 lipca zdobyli miasto. Rozstrzelali wszystkich mężczyzn i chłopców, których uznali za zdolnych do walki. Liczba ofiar sięgnęła niemal ośmiu tysięcy. Ich żony, matki i córki wywieziono. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hgjnp

--
stevep

Data: 2010-04-02 13:30:26
Autor: jadrys
Ostatnie wolne
W dniu 2010-04-02 09:01, cirrus pisze:
[...]

Ja piszę o JAL a nie o serbskich oddziałach paramilitarnych na terenie Bośni.  Oni nie podlegali Milosewiciowi .

A te siły "szybkiego reagowania" NATO były w Jugosławii do destabilizacji państwa i mordowania Serbów a nie do ochrony kogokolwiek poza sobą.

Data: 2010-04-02 16:23:22
Autor: cirrus
Ostatnie wolne
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hp4kh7$178$3news.onet.pl...
[...]

A to nie byli Serbowie i JAL ich zwalczał?

--
stevep

Data: 2010-04-02 23:27:31
Autor: jadrys
Ostatnie wolne
W dniu 2010-04-02 16:23, cirrus pisze:

[...]

JAL po bandyckim wejściu wojsk NATO na teren Jugosławii przestała uczestniczyć w tej wojnie domowej - pozostawała w koszarach.

Data: 2010-04-03 12:00:35
Autor: cirrus
Ostatnie wolne
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hp5ngh$3ji$1news.onet.pl...
[...]

W czasie ludobójstwa w Srebrenicy nie była w koszarach:
# Jugosłowiańska wojna domowa, konflikt spowodowany gwałtownym upadkiem systemów komunistycznych i rozpadem Jugosławii w czerwcu 1991. W 1990 we wszystkich republikach Federacji odbyły się wolne wybory parlamentarne. W efekcie 25 czerwca 1991 Chorwacja i Słowenia ogłosiły swoją niepodległość. W związku z tym armia serbska rozpoczęła działania wojenne. Zakończyły się one dopiero na początku 1992.
W wyniku tych działań zginęło ok. 10 tys. ludzi, ale niepodległość Słowenii i Chorwacji została utrzymana. 15 października 1991 niepodległość ogłosiła Bośnia i Hercegowina, co spowodowało dalsze walki, mimo przybycia wojsk ONZ. Podobnie postąpiły inne republiki. W lipcu 1995 wojska serbskie zdobyły muzułmańskie miasto Srebrenicę. Podczas masowych egzekucji Serbowie zamordowali w bestialski sposób ponad 7000 cywilów wziętych do niewoli podczas zdobywania miasta, w większości byli to mężczyźni w wieku od 12 do 77 lat. Była to największa masakra w Europie od czasów II wojny światowej. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hgpgp

--
stevep

[...]