Ostatnie wycie parszywego psa

Data: 2015-08-09 11:37:16
Autor: Mark Woydak
Ostatnie wycie parszywego psa

Minął dzień, odkąd mamy nowego Prezydenta, a już parówki, "dziennikarze",
"au-au-autoryte-te-te-ty" i wiodące mendia pouczają, radzą, przestrzegają,
grożą, pochylają się z troską, załamują ręce, twierdzą, że "się nie da",
wypatrują złowrogiego cienia Kaczyńskiego i generalnie zaczyna się seans
nienawiści jak za "starych, dobrych czasów" lat 2005-2010.

Jest jednak drobna różnica... Mamy rok 2015 i coraz więcej osób przekonuje
się, do czego doprowadziły rządy kłamców, przekręciarzy i złodziei. Nic
dziwnego, że posłowie Platformy Oszustów kpią i "wybuczają" słowa
Prezydenta o głodnych dzieciach, ponieważ, jak wiadomo, "za sześć tysięcy
może pracować tylko głupek", a za tę forsę nawet dziecko głupka się naje...
Podejrzewam, że we wrześniu posłuchamy kolejnych taśm o tym, że Polski już
nie ma, a jest tylko "chuj, dupa i kamieni kupa".

Dlatego w 2015 szczujnia może sobie pyskować, a nabiorą się na to
zgłupiałe, przytłoczone dysonansem poznawczym lemingi oraz zwyczajni
złodzieje. Ale od roku 2016 mam nadzieję, że to się zmieni. Ani Prezydent,
ani PiS (który, jak mam nadzieje, wygra) nie będzie tulił uszu po sobie i
cierpliwie znosił pyskowania kreatur o straszliwej IV RP i nocy terroru
pisowskiego...

Tak, mam nadzieję, że o 6 rano CBA czy tam zwykła policja będzie wkraczała
do domów obecnie bezkarnych gnojków. Że spełni się wreszcie przepowiednia
Liza i jąkate kabały Michnika. Że wreszcie w Polsce zapanuje prawo i
sprawiedliwość.

Amen.

Ostatnie wycie parszywego psa