Ostatnio są wysokie temperatury.

Data: 2011-04-25 18:47:39
Autor: M. Sz.
Ostatnio są wysokie temperatury.
 Wskazuje to na efekt cieplarniany.

Data: 2011-04-25 19:32:38
Autor: M. Sz.
Ostatnio są wysokie temperatury.
A może jest to bezpośredni efekt mocniejszego świecenia słońca. A może i jedno i drugie.

Data: 2011-04-25 19:55:37
Autor: bolek

Użytkownik "M. Sz." <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:ip4b7g$nta$1news.onet.pl...
A może jest to bezpośredni efekt mocniejszego świecenia słońca. A może i jedno i drugie.

Użytkownik "M. Sz." <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:ip48j3$e6s$1news.onet.pl...
Wskazuje to na efekt cieplarniany.

Main Fuhrer, melduję że nadchodzi maj.

Data: 2011-04-25 20:04:30
Autor: M. Sz.

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4db5b59a$0$2457$65785112news.neostrada.pl...

[...]

 A w "zimie" gdzie byłeś?

Data: 2011-04-25 20:37:51
Autor: bolek

Użytkownik "M. Sz." <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:ip4d39$ujd$1news.onet.pl...

[...]

Był efekt zimniany. Drzałem się przy kaloryferze.

bolek

Data: 2011-04-25 20:03:53
Autor: M. Sz.
Ostatnio są wysokie temperatury.

Użytkownik "M. Sz." <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:ip4b7g$nta$1news.onet.pl...
A może jest to bezpośredni efekt mocniejszego świecenia słońca. A może i jedno i drugie.

Jeśli chodzi jednak o efekt cieplarniany to nie trafiłem dotychczas na sensowne jego wyjaśnienie. Tylko twierdzenie o tym, że CO2 zatrzymuje promieniowanie cieplne (podczerwone).

Data: 2011-04-25 20:06:05
Autor: M. Sz.
[...]

sensowne jego wyjaśnienie. Tylko twierdzenie o tym, że m. in. CO2 (gazy cieplarniane) zatrzymuje

Data: 2011-04-25 20:22:08
Autor: abc
Ostatnio są wysokie temperatury.
Jeśli chodzi jednak o efekt cieplarniany to nie trafiłem dotychczas na
sensowne jego wyjaśnienie.

To nie wyższe stężenie dwutlenku węgla powoduje ocieplenie tylko ocieplenie
powoduje wzrost stężenia dwutlenku węgla.

W okresach gdy aktywność słońca jest wyższa następuje podgrzanie oceanów
czyli podwyższenie temperatury.

Ilość dwutlenku węgla wzrasta lub zmniejsza się z zależności od temperatury
a nie odwrotnie - ponieważ oceany absorbują dwutlenek węgla kiedy są
zimniejsze i wydzielają dwutlenek węgla kiedy są cieplejsze.

Data: 2011-04-26 13:46:36
Autor: M. Sz.

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4db5bbd0$0$2491$65785112news.neostrada.pl...
[...]

 Ale bzdety.

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

Ostatnio są wysokie temperatury.