Ostra choroba lokomocyjna

Data: 2011-10-03 08:18:09
Autor:
Ostra choroba lokomocyjna
Użytkownik "Kwik" <kwik@interia.pl> napisał w wiadomości news:j697gm$54i$1usenet.news.interia.pl...
Czolem,
Ktos z Was spotkal sie z podobnym przypadkiem i ma jakies rady/sugestie jak sobie z tym radzic, lub gdzie to leczyc? Naszpikowanie sie aviomarinem nie przynosi pozadanych rezultatow.

Ja mam tak - cierpię na chorobę lokomocyjną jeżeli nie widzę drogi. Innymi śłowy jako kierowca, pasażer z prawej strony lub środkowy pasażer z tyłu - moge przejechać nawet i 700 km (więcej nie próbowałem). Jako pasażer z tyłu, który nie widzi drogi wytrzymuję ok. 50-70 km.
Jedno z moich dzieci ma podobnie, drugie zaś znosi podróże bez problemu, właściwe rozsadzenie towarzystwa w pojeździe problem rozwiązuje.

--
MW

Ostra choroba lokomocyjna